شرایط فروش تانک ۳۰۰ اعلام شد

شرکت شتابران خودرو برای اولین بار در سامانه وارداتی ها حضور پیدا کرده و عرضه تانک ۳۰۰ را آغاز نموده است. شرایط فروش و جزئیات عرضه تانک ۳۰۰ وارداتی برای نخستین بار اعلام شده است.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، شتابران خودرو که چندی پیش تانک ۳۰۰ را به بازار ایران معرفی کرده بود، حال عرضه این شاسی بلند آفرودی را در سامانه وارداتی ها آغاز کرده است. در حال حاضر متقاضیان می توانند تا روز شنبه مورخ ۵ آبان ۱۴۰۳ مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود قرار دهند. همچنین این امکان فراهم است که دارندگان حساب های وکالتی از دوم تا هفتم آبان ۱۴۰۳ پیش ثبت نام و درخواست خرید تانک ۳۰۰ را در شرایط فروش این خودرو اعلام کنند.
در حال حاضر نخستین عرضه تانک ۳۰۰ در سامانه Saleauto.ir انجام می شود. همچنین قیمت علی الحساب تانک ۳۰۰ در مبادی ورودی کشور ۲.۵ میلیارد تومان اعلام شده است. برای همین می توان توقع داشت که این شاسی بلند آفرودی و وارداتی با قیمت تمام شده نزدیک ۳.۵ میلیارد تومان به دست خریداران برسد.
نام خودرو | شرکت عرضه کننده | قیمت علی الحساب در مبادی ورودی (تومان) | زمان تحویل پس از عقد قرارداد |
تانک ۳۰۰ | شتابران خودرو پرشیا | ۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ | ۹۰ روز کاری |
تانک ۳۰۰ شتابران خودرو به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۲۲۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور 387 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این شاسی بلند آفرودی از نوع ۸ سرعته اتوماتیک ZF است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. در تانک ۳۰۰ وارداتی امکاناتی مانند سانروف برقی، استارت دکمه ای، کروز کنترل تطبیقی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، ماساژور صندلی راننده، چهار کیسه هوا، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، قفل دیفرانسیل عقب، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، دنده پشت فرمان، کلاستر دیجیتال، نورپردازی کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED چراغ ها، رانندگی بین خطوط و… دیده می شود.



دوسال دیگه او ۶ملیارد لابد در میاد، علکی
آقا رضا ، علکی درست نیست
الکی درسته .
در ضمن روی آشغال چینی هر
اسمی هم گذاشته بشه
باز هم آشغاله
پیشنهاد میکنم ۸۰ درصد رنگ مشکیشو وارد کنن چون اکثرا احتمالا رنگ مشکیمیخان
تانک ۳۰۰که فقط شکلش شبیه تانکه مشخصات وکه گفت همون نیسان آبی خودمونه یه کم باکلاس شده
پلاستیک باکس وسط خیلی بی کیفیت بود ودر داشبورد خودت هم جا خوردی بقیش بماند و قیمتی که روش گذاشتن
حالا میمردی بگی ۶سیلندره یا۸سیلندره
فلاش تانک هم نیست
نه ۶ سیلندره نه هشت سیلندر چون ماشینای بالای ۳۵۰۰ سی سی اجازه ورود به کشور ندارن. از این گذاشته نوشند دو لیتری هست موتورش. دو لیتری ۶ یا ۸ سیلندر؟
خیلی ابلهیم میتسوبیشی ژاپن را دونیم رها کنیم آشغال چینی سه ونیم بخریم واز آن بدتر پول را توجیب دشمنمان بریزیم
افرود بارهایی مثل بنده میدونن که وقتی با یه تانک به این سنگینی بخوای توی مسیرهای جنگلی و کویر و کوهستان افرود کنی با ۴دنده زورش به خودش هم نمیرسه و جالب اینکه ۲۲۰ اسب قدرتی نیست که روی یه تانک بزاریم و جالبتر اینکه ۱۶۰ اسب بخار بیشتر قدرت ندارند در کشورهای قانونمند وقتی استاندارهای خورو را اعلا میکنید بعد از کنترل کیفیت در کشور مصرف کننده اگر ۱شماره از قدرت و توان هر ابشنی را بلاتر آلام کنی اجازه ورود به شما داده نخواهد شد
مملکتی که تا ۴۶ سال پیش نمایشگاهایش مملو از بهترین ماشینهای برند دنیا به قیمت کاملا منطقی و در دسترس بود حالا مردمش را به ذلتی انداختن که باید برای آشغالای چین و ایران پول پیش بریزه ،تاره قرعه کشی بشه و اگه بهت برسه یکی از این توالت فرنگی ها بهت بدن ،اونم به قیمت برندهای تاپ ژاپنی و آمریکایی و آلمانی و کره ای. به کجا مارا کشاندن!!!!!
اگه به رافور بگی تانک یا به جیپ چروکی اره ولی ماشین اشغال چینی رو چجور جرات میکنید با اون ماشینها مقایسه کنید اونم با این قیمت
واقعا متاسفم
باسلام تا جایی که یادمان میاد قرا بود واردات خودرو به نفع مصرف کننده ضعیفی که توان خرید خودرو های با کیفیت دوش کت خودرو سازی ایران را ندارند باشد حال با وارد کردن خودروی به قیمت ۲.۵ تا ۳ میلیارد کی سودسشود میبره باز هم هما آقازاده ها که پول مفت بیتالمال میره توی جیبشان همان فوتبالیستهای کهپول من وشما میره توجیبشان که نمی دوند چطور خرجش کنند ویا اون دسته از دلاان بازار که نه دین دارند نه شرف
این اشغال چینی قیمتش سیصدو پنجاه میلیون بیشتر نمیاره. سه نیم میلیارد چه اشغال چینی