شرایط فروش سدان جدید دیار خودرو اعلام شد – شهریور ۱۴۰۴

بیجینگ U5 پلاس نام سدان جدید دیار خودرو است که شرایط فروش جدید آن توسط شرکت دیار خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۴ اعلام شده است.
بیجینگ U5 پلاس یکی از سدان های جدید بازار ایران است که مراحل مونتاژ و عرضه آن توسط شرکت دیار خودرو انجام می شود. این سدان جدید دیار خودرو چندین ویژگی دارد که می تواند برای مشتریان ایرانی جالب توجه باشد و ارزش خرید آن را در برابر رقبا بیشتر کند. یکی از این ویژگی ها این است که در حال حاضر قیمت درب کارخانه بیجینگ U5 پلاس زیر ۱.۵ میلیارد تومان قرار گرفته و عملا رقیب سدان های داخلی به حساب می آید. مزیت دیگری که در این خودرو دیده می شود این است که سطح امکانات ایمنی و رفاهی آن به مراتب از سدان های داخلی بیشتر بوده که این موضوع می تواند برای مشتریان ایرانی حائز اهمیت باشد.

با توجه به تمام این موضوعات، شرکت دیار خودرو عرضه سابرینا پلاس را آغاز کرده و شرایط فروش جدید را برای این خودرو در نظر گرفته است. بر اساس بخشنامه منتظر شده توسط شرکت دیار خودرو، بیجینگ U5 پلاس قرار است با قیمت تمام شده ۱۴,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به فروش برسد که متقاضیان می بایست در مرحله اول ۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال آن را به عنوان پیش پرداخت و در هنگام ثبت نام به حساب شرکت واریز نمایند و مابقی مبلغ تمام شده این خودرو را در مراحل دیگر به حساب شرکت واریز نمایند. لازم به ذکر است که موعد تحویل این سدان جدید دیار خودرو ۹۰ روز کاری اعلام شده و جریمه تاخیر در تحویل آن نیز ۳۰ درصد به صورت سالیانه خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، متقاضیانی که قصد دارند در شرایط فروش جدید بیجینگ U5 پلاس شرکت کنند می توانند از ساعت ۹ روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۴ تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به وبسایت رسمی این شرکت به نشانی https://www.diar-khodro.com/ و یا نمایندگی ها مجاز شرکت دیار خودرو نسبت به ثبت نام سابرینا پلاس اقدام نمایند. همچنین علاقه مندان می توانند برای اطلاع از محصولات و شرایط فروش جدید این شرکت صفحه شرکت دیار خودرو در اینستاگرام را به نشانی https://www.instagram.com/diarkhodro_official?igsh=MXM4YWgxaDY2ZHZubw== دنبال کنند.
شرایط فروش سدان جدید دیار خودرو
ویدیوی معرفی بیجینگ U5 پلاس
بیجینگ U5 پلاس به عنوان یک سدان کلاس +C که در دیار خودرو مونتاژ می شود، به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۱۱۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده CVT نسل جدید هم توان را به چرخ های جلوی U5 پلاس می رساند و قابلیت تیپ ترونیک را هم دارد. همچنین مصرف سوخت بهینه U5 پلاس ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود. در بخش جلوی این سدان دیار خودرو، تعلیق مک فرسون وجود دارد و در بخش عقب آن از تعلیق نیمه مستقل استفاده شده است.

دیار خودرو بیجینگ U5 پلاس را با امکاناتی مانند سانروف برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، کلاستر دیجیتال، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، تهویه الکتریکی، کیسه هوای جانبی جلو و… مونتاژ خواهد کرد.
بایک BJ30e ؛ معرفی + مشخصات فنی
تحویل سابرینا U5 پلاس به ۱۰۰۰ دستگاه رسید
محصولات مونتاژی دیار خودرو چه ویژگی هایی دارند
نامه دیار خودرو به نمایندگی های این شرکت ؛ صیانت از حقوق مشتریان






نسبت به قیمتش می ارزه ، مملکت ما در بحث خودرو کلا شتر گاو پلنگه ، الان دیگه داخلی ها دویست تا دویست پنجاه ازین کمترن ، من باشم بیجینگ رو می خرم ، خدا رو شکر فروشش هم مستمر هست استقبالم خوب بوده ازش ، کلا دیار از وقتی که زیرمجموعه ماموت شده عملکردش داره بهتر میشه
اول که قرار بود ۱۲۰۰ باشه شد ۱۳۹۵ حالا هیچی نشده ۱۰۰ میلیون گذاشتن روش؟
۴۰۰ میلیون برای قشر متوسط مبلغ کمی نیست که سابرینا بتونه با دنا و تارا و شاهین رقابت کنه
خرید مساوی است با عدم تحویل تا یک سال بعد ، شاید هم هیچ وقت
قیمت به کنار کفیت ارزش خودرو به کنار
این همه مدل به مدل ماشین دارن میفروشن میگن ۶۰روز ۹۰روز۱۲۰روز تحویل میدیم
ماه اول پرداختی خریدار ۱روزدیربریزه سری ۱۵۰۰تا نفرزنگ میزن با انواع اقسام دروغها تا پول بگیرن
حال خرید کل پول داده زمان تحویل رسیده میری نمایندگی پول دادی
این مدارک پول تکمیل دادم ماشینموبده
خیلی راهت هنوزحاظرنشد خودمون خبرمیدیم چندماه ازتحویل گزشته میری نمایندگی مثال ۴ماه قبل تحویل باید میدادی چرا تحویل نمی دید
ماخبرنداریم پولموبده مگه حساب من ریختی بروازکارخانه بگیره
جوری برات میچینن دستت هیجا بند نیست
میری نمایندگی بنز اقساطی میخری کارشو انجام میدی ماشین تحویل میگری میای
توکل دنیا کمپانی التماس میکنن ماشین بفروشن
توایران انواع اقسام کلاهبرداری مال مردم خوری ذزدی ووو انجام میدن خیلی راهتم کسیم کاریشون نداره
مردی با این تاریخ چند هزارساله
اعتقادشان به گفتار نیک پندار نیک وووو بود الان چی شدیم
خدا خودت به دادمون برس این چه بلای بود نازل شدبه ایرانمون
بااین آپشنهای که داره به نظرم هم رده ماشینهای داخلی،ارزش خرید بااین قیمت رونداره،مزخرف
این قیمت برای این خودرو حداقل ۲۰۰ ملیون زیاده خودرو اقتصادی هستش موتور خطی وساده صندوق عقبش با آر دی یکی نه جکی دارد نه سیستم باز وبسته شدن واقعا گرون هستش از همه مهمتر خدمات پس از فروشش صفر است
موتوری آشغال اصلا راه نمیره شتاب صفر تا ۱۰۰ عملا ۱۸ ثانیه قیمتگذاری بسیار بالا و گران ارزش خرید به هیج وجه ندارهخیلی جالبه همه جای دنیا اول ماشین میدن بعد پولش رو قسطی از مشتری میگیرن اینجا اوا قسطی پرداخت میکنی بعد که قسط تمام شد خودرو میگیری . مملکت نیست که دیوونه خونه هست
باید یک عروسی مفصل برای خودروسازان گلپایگان بگیریم
خریداران باید این را بدانند که با اولین ضربه چه از جلو ،چه از عقب،یک خرج حداقل چند ۱۰ میلیونی رو دستشون افتاده (کاپوت،جلو پنجره،چراغ های داخل سپرو حتی چراغ ها)،حالا پول فدا سرت ،،، آیا لوازم یدکی اصلا گیرت میاد یا نه؟!!!!!!!
الان چینی ها یاد گرفتن که چجوری طراحی و فروش رو انجام بدن،یک ساختار زیبا و فریبنده،اما در عین حال ضربه پذیر و خرج ساز…که درآمدی کلان از فروش لوازم یدکی این خودروها نصیب سازندگان آنها می شود…
افرادی که ماشین های جدید چینی سوار شدن ،میدونن که من چی میگم
با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره.
هم قیمت ریسپکت ۲ و آریزو ۶ پرو