شرایط فروش آریسان ۲ اعلام شد – شهریور ۱۴۰۴

شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوری وانت کار و تجاری آریسان ۲ دوگانه سوز را با استاندارد SBR و تحویل فوری اعلام کرد.
شرکت ایران خودرو بخشنامه فروش وانت کار و تجاری دوگانه سوز خود را با استاندارد SBR ویژه شهریور ۱۴۰۴ اعلام کرد. در این شرایط فروش آریسان ۲ به صورت فروش فوری عرضه می شود. ایران خودرو برای آریسان ۲ دوگانه سوز با استاندارد SBR موعد تحویل ۳۰ روزه اعلام کرده است. قیمت قطعی در نظر گرفته شده این خودرو ۶۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان می باشد. طرح فروش این خودرو از ساعت ۱۰ روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه تا زمان تکمیل ظرفیت در سایت فروش شرکت ایران خودرو فعال است و متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایند.
| نام خودرو | نوع فروش | قیمت(تومان) | تحویل(روزکاری) |
| آریسان ۲ | فوری | ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۰ |
جزئیات بیشتر

مشخصات و امکانات وانت آریسان ۲
نیروی محرکه وانت آریسان ۲ از پیشرانه XU7P تامین می شود که یک پیشرانه دو گانه سوز با حجم ۱.۸ لیتر، ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ بوده که روی هم رفته ۹۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می کند. مزیت پیشرانه XU7 پلاس نسبت به موتور ها XU7 این است که به دلیل اعمال برخی تغییرات در این پیشرانه و تقویت سیستم خنک کاری، در پیشرانه های XU7 پلاس شاهد استهلاک کمتری نسبت به پیشرانه XU7 هستیم و بروز مشکلاتی نظیر آسیب به واشر سر سیلندر در این پیشرانه ها کمتر شده است.

از جمله امکاناتی که در این خودرو دیده می شود می توان به؛ دو کیسه هوا، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری، سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد تایر ها، سنسور نور، SBR و… اشاره کرد.
شرایط فروش ۳ محصول ایران خودرو اعلام شد – آذر ۱۴۰۴
هایما S5 ؛ مشخصات فنی + معرفی
سمند SE ؛ معرفی + مشخصات فنی
شانس برنده شدن در قرعه کشی هایما های ایران خودرو





ایران خودرو عزیز به کجا چنین شتابان
من خودم آریسان دارم اینسری که دارن بدون ثبت نام قبلی و پلاک فعال دارن میفروشن هرکی خرید خدا ب دادش برسه
۶۵۰ تومن؟!!! شوخیتون گرفته؟؟؟!!! نهایت قیمتش ۴۰۰ هست
درود
وقتی ملت می خرند به جای کیفیت قیمت میره بالا
پیدا کردی ۴۰۰ تومنی ب منم بگو
با درود یه آریسان صفر سال ۱۴۰۳ خریدم برای کار شخصی بدون هیچ فشار کاری الان ظرف ۱۶ ماه ۳۰ هزارتا کارکرد دارم واشر سوزونده….ترمزها صفر مخصوصا ترمزهای عقب تا الان ۳ بار لنت عقب عوض کردم گیربکس صدا میده پخش هر موقع خودش بخواد روشن و خاموش میشه….این ماشین مفت نمی ارزه….
کنترل پایداری در این خودرو فقط در حد یک چراغ چشمک زن هست و کارایی دیگری ندارد.سیستم صوتی هنگ میکند.کیفیت دیسک و صفحه در حد کارکرد سه هزار کیلومتره.کیفیت چراغ ها زیر پنج هزار کیلومتر.هزینه نگهداری موتور خیلی بالا هر بار سرویس بالای دو نیم میلیون.کیفیت متریال داخلی در حد پنجاه میلیون .کلیه ادوات برقی زیر پنج هزار کیلومتر مبسوزند.ایا چنین خودرویی باید ۶۵۰ میلیون باشد
یه سوال چرا پر هزینه ترین موتور تولید داخل رفته رو یه ماشین تجاری که چند برابر یه ماشین سواری کار میکنه ؟؟؟
یکی از برنامه های کروز باید حذف xup از رو ی آریسان یا حتی سورن پلاس باشه واقعا یکی از بزرگترین ضعف های ایران خودرو این موتور و tu3 هست که البته tu3 هزینه نگهداری پایینی داره اما قدرتش هم مانند هزینه نگهداریش خیلی پایینه
ریدم تو صنعت ایرانخودرو وسایپا آخه نه کیفیتی نه پایداری فقط بلدن پول بدوشن از ملت مردم ما هم ماشاالله هر چه هم قیمت بره بالاتر بیشتر خرید میکنند همه چیز برعکس انجام میدیم
منم با تو موافقم فقط بعضی وقت ها ممکنه یه خانمی یا یه بچه ای پیامتو بخونه
۶۵۰تتومن،اراله مرگ ،،کیلویی چند؟
شرف و وجدانم آرزوست…