%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش آریسان ۲ اعلام شد – شهریور ۱۴۰۴

منتشر شده در 18 شهریور 1404 ساعت 17:12
نویسنده آرام عزیزی
شرایط فروش آریسان 2 اعلام شد - شهریور 1404

شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوری وانت کار و تجاری آریسان ۲ دوگانه سوز را با استاندارد SBR و تحویل فوری اعلام کرد.

شرکت ایران خودرو بخشنامه فروش وانت کار و تجاری دوگانه سوز خود را با استاندارد SBR ویژه شهریور ۱۴۰۴ اعلام کرد. در این شرایط فروش آریسان ۲ به صورت فروش فوری عرضه می شود. ایران خودرو برای آریسان ۲ دوگانه سوز با استاندارد SBR موعد تحویل ۳۰ روزه اعلام کرده است. قیمت قطعی در نظر گرفته شده این خودرو ۶۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان می باشد. طرح فروش این خودرو از ساعت ۱۰ روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه تا زمان تکمیل ظرفیت در سایت فروش شرکت ایران خودرو فعال است و متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایند.

نام خودرو نوع فروشقیمت(تومان)تحویل(روزکاری)
آریسان ۲فوری۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰۳۰

جزئیات بیشتر

شرایط فروش آریسان 2 اعلام شد - شهریور 1404

مشخصات و امکانات وانت آریسان ۲

 نیروی محرکه وانت آریسان ۲ از پیشرانه XU7P تامین می شود که یک پیشرانه دو گانه سوز با حجم ۱.۸ لیتر، ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ بوده که روی هم رفته ۹۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می کند. مزیت پیشرانه XU7 پلاس نسبت به موتور ها XU7 این است که به دلیل اعمال برخی تغییرات در این پیشرانه و تقویت سیستم خنک کاری، در پیشرانه های XU7 پلاس شاهد استهلاک کمتری نسبت به پیشرانه XU7 هستیم و بروز مشکلاتی نظیر آسیب به واشر سر سیلندر در این پیشرانه ها کمتر شده است.

از جمله امکاناتی که در این خودرو دیده می شود می توان به؛ دو کیسه هوا، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری، سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد تایر ها، سنسور نور، SBR و… اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ایرانی گفت:

    ایران خودرو عزیز به کجا چنین شتابان

    ۲۷
    ۳
    • سلطان بار ایران از دیار کوروش گفت:

      من خودم آریسان دارم اینسری که دارن بدون ثبت نام قبلی و پلاک فعال دارن میفروشن هرکی خرید خدا ب دادش برسه

      ۵
      ۱
  2. علیرضا گفت:

    ۶۵۰ تومن؟!!! شوخیتون گرفته؟؟؟!!! نهایت قیمتش ۴۰۰ هست

    ۳۲
    ۱
    • بهنام گفت:

      درود
      وقتی ملت می خرند به جای کیفیت قیمت میره بالا

      ۲۷
      ۰
    • اریا گفت:

      پیدا کردی ۴۰۰ تومنی ب منم بگو

      ۴
      ۵
    • علیرضا گفت:

      با درود یه آریسان صفر سال ۱۴۰۳ خریدم برای کار شخصی بدون هیچ فشار کاری الان ظرف ۱۶ ماه ۳۰ هزارتا کارکرد دارم واشر سوزونده….ترمزها صفر مخصوصا ترمزهای عقب تا الان ۳ بار لنت عقب عوض کردم گیربکس صدا میده پخش هر موقع خودش بخواد روشن و خاموش میشه….این ماشین مفت نمی ارزه….

      ۱۴
      ۱
  3. علیرضا گفت:

    کنترل پایداری در این خودرو فقط در حد یک چراغ چشمک زن هست و کارایی دیگری ندارد.سیستم صوتی هنگ میکند.کیفیت دیسک و صفحه در حد کارکرد سه هزار کیلومتره.کیفیت چراغ ها زیر پنج هزار کیلومتر.هزینه نگهداری موتور خیلی بالا هر بار سرویس بالای دو نیم میلیون.کیفیت متریال داخلی در حد پنجاه میلیون .کلیه ادوات برقی زیر پنج هزار کیلومتر مبسوزند.ایا چنین خودرویی باید ۶۵۰ میلیون باشد

    ۳۷
    ۴
  4. mmm گفت:

    یه سوال چرا پر هزینه ترین موتور تولید داخل رفته رو یه ماشین تجاری که چند برابر یه ماشین سواری کار می‌کنه ؟؟؟
    یکی از برنامه های کروز باید حذف xup از رو ی آریسان یا حتی سورن پلاس باشه واقعا یکی از بزرگترین ضعف های ایران خودرو این موتور و tu3 هست که البته tu3 هزینه نگهداری پایینی داره اما قدرتش هم مانند هزینه نگهداریش خیلی پایینه

    ۹
    ۱
  5. Yas گفت:

    ریدم تو صنعت ایرانخودرو وسایپا آخه نه کیفیتی نه پایداری فقط بلدن پول بدوشن از ملت مردم ما هم ماشاالله هر چه هم قیمت بره بالاتر بیشتر خرید میکنند همه چیز برعکس انجام میدیم

    ۱۰
    ۳
  6. غلامعلی گفت:

    ۶۵۰تتومن،اراله مرگ ،،کیلویی چند؟

    ۵
    ۰
  7. علیرضا گفت:

    شرف و وجدانم آرزوست…

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X