شرایط فروش پراید وانت اعلام شد – تیر ۱۴۰۵

شرکت سایپا شرایط فروش وانت کار و تجاری سبک خود پراید ۱۵۱ ارتقاء یافته با لاینر را ویژه تیز ماه ۱۴۰۵ اعلام کرد.
به گزارش آخرین خودرو؛ شرکت سایپا شرایط فروش وانت کار و تجاری سبک خود را ویژه تیر ماه ۱۴۰۵ اعلام کرد. در شرایط فروش سایپا پراید وانت ۱۵۱ GX ارتقاء یافته با لاینر به صورت فروش فوق العاده عرضه می شود. موعد تحویل اعلامی در این بخشنامه فروش پراید ۱۵۱ ارتقاء یافته با لاینر ۹۰ روزه است. قیمت که سایپا در این شرایط فروش در نظر گرفته است به صورت قطعی ۸۶۸,۰۶۶,۰۰۰ تومان است.
متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰صبح روز سه شنبه ۹ تیر ماه تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
جزئیات شرایط فروش

سایپا ۱۵۱ ارتقاء یافته ؛ مشخصات فنی + امکانات
در نسخه جدید پراید وانت از همان پیشرانه موسوم به M13 را زیر کاپوت این وانت استفاده شده که به دلیل پاس شدن استانداردهای آلایندگی، کالیبراسیون جدیدی بر روی آن اعمال شده و حالا نهایت قدرت آن از ۷۳ به ۷۰ اسب بخار کاهش و نهایت گشتاور از حدود ۱۰۹ نیوتن متر به ۱۱۲ نیوتن متر افزایش پیدا کرده و توان همچنان در نسخه جدید از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد.

وانت سایپا به عنوان ارزان ترین وانت صفر کیلومتر بازار ایران حالا با امکانات استانداردتری به عرضه می رسد. در قیاس با نسخه قبلی، سایپا ۱۵۱ ارتقاء یافته حالا به دو کیسه هوای جلو مجهز شده در حالی که در نسخه قبلی تعداد ایربگ یک و مختص به راننده بود. سیستم کنترل پایداری هم حالا به نسخه جدید اضافه شده و سنسور نور را هم به صورت استاندارد در این وانت سبک می بینیم. اما باقی امکانات همان چیزی است که قبل تر هم در وانت سایپا دیده می شد و هنوز هم می توان امکاناتی نظیر؛ قابلیت تنظیم ارتفاع ستون فرمان، تنظیم ارتفاع چراغ ها، قابلیت تنظیم دور برف پاک کن ها، ایموبلایزر و… را در آن مشاهده کرد.
مدیرعامل سایپا رابطه انحصاری با کروز را تکذیب کرد
شرایط فروش سایپا آریا اعلام شد – تیر ۱۴۰۵
ادعای جدید مدیرعامل سایپا؛ پایان خودروهای ناقص؟
فروش املاک سایپا برای تسویه مطالبات کروز





مرگ بر مافیای خودرو هر کی ثبت نام کرد حساب ۶ ماه بکنه نه ۳ ماه سود تاخیر هم تحویل کسی نمیدن کسی هم جوابگو نیست
حرف حق گفته
شرکت سایپا چرا هنوز تعهدات قبلی رو تحویل ندادی وباز ثبت نام جدید انجام میدی؟کسی نیست به عملکردشرکتها خودرو سازی رسیدگی کند!!!؟(؟
چراماشین یکسال پیش من رانمیدید فقط کلک وغارتگری
آخه چی بگیم ,,😂موتورم نداریم اونیک این پراید میخرع یک میلیارد پول مفت درمفت اومده براش 😂حقمون راس راس راه رفتیم حلال قانع بودیم 😂
سلام
دروغ میگن نزدیک به یکساله مال منو تحویل ندادن تکمیل وجه نیز کردم دوباره مابه تفاوت زور والکی بجای تاخیر در تحویل ازم گرفتن و هنوز م پراید وانت رو تحویل ندادن. چندین بار به نمایندگی رفتم درکنار بی شرمی حرفشون اینه برو شکایت کن
پراید باتاخیر ۱میلیارد.شایدم بیشتر درمیاد..مسئولین.تنگه هرمز بستن.. تنگه یعنی گردن مردمم گرفتن دارن میبندن..به زودی از طرف خدا که بالای سر هممون هست .ضالمین به زودی نابود خواهند شد.🙏
خدا قرار نیست کسی سرنوشت هیچ قومی رو تغییر بده و یا تقاص بگیره ما کاری نکنیم که خدا خودش جای حق نشسته بس ما فقط دنیا اومدیم بخور بخواب خدا حل کنه خدا اگه قرار بود حل کنه کل تاریخ پر از قتل و غارت نبود .تا مردم نخوان همه ظالمین در رفاه عشق میکنن به این جماعت ریش هند میزنن
سلام خدمت دوستان به هیچ عنوان ثبت نام نکنید وعده ی ۳ماهه میدن ۹ماه هم تحویل نمیدن یه کارکرده بخرید بهتره به نظر من
۸ ماهه پول کامل رو دادیم هر سری تماس میگیریم با طلبکاری میگن، مگه نمیدونید جنگه….آخه بگو زمان صلح هم همچین متعهد نبودید. خدا لعنت کنه با پول مردم مستضعف چ کارهایی نمیکنید
به خدا برج۱۰ پارسال پراید وانت کامل پولش ریختم سه ماه بوده هنوز تحویل نگرفتم
بعد باز داره ثبت نام میکنه
سایپا حرف مفت زیادمیزنه سه ماهه میده هنوز برج آبان پارسال را نداده چه طور میخاد سه ماهه بده پول ها را میگیرن و. به مردم میگن صبر کن لعنت به دزد و غارتگر
منم همیطور
دوستان بنده آبان۴۰۴ ثبتنام کردم هنوز که هنوز برج چهار۴۰۵ تحویل ندادن گول نخورید
قوطی حلبی چیه گ و ه تو سر در شرکت سایپا
پشیمونم اندر پشیمون
همه ی این پراید وانت ها اشغال هستن هر کی صفر بخره ، رو سی هزار تا دیسک صفحه تموم میکنه، رینگ پیستون روغن کم میکنه بشدت، گیربکسشم بشدت از لوازم اشغال جمع شده من خودم خیلی پشیمونم از خریدش