جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

آواتار ۱۱ ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

اوتار 11 کراس اووری تمام برقی است که طراحی منحصر به فردی داشته و قوای محرکه بسیار خوبی دارد و توسط بی ام کارز عرضه می شود.

حجم موتور برقی
قدرت 569 اسب بخار
گشتاور 650 نیوتن متر
انتقال قدرت دو دیفرانسیل
منتشر شده در 16 فروردین 1404 ساعت 10:13
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

آواتار۱۱ کراس اووری تمام برقی است که طراحی منحصر به فردی داشته و قوای محرکه بسیار خوبی دارد و توسط بی ام کارز عرضه می شود.

درباره ی آواتار۱۱

زمانی که بحث خودرو های تکنولوژیک و فناورانه می شود محصولات چینی حرف های زیادی برای گفتن دارد و خودرو های خاص متفاوتی را می توانیم مشاهده کنیم. یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت های بسیاری خوبی انجام داده است و محصولات آن توانسته، چه به لحاظ طراحی و چه به لحاظ فناوری، سر و صدای بسیاری به پا کند شرکتی به نام اَوِتار (AVATR) است که در مدت زمانی به نسبت کوتاه به شهرت بسیار خوبی رسیده است. این شرکت در حقیقت حاصل همکاری شرکت های چانگان، CATL است و شرکت هواوی نیز در بخش فناوری به کمک این شرکت آمده است.

اوتار 11

بی شک یکی از جذاب ترین و مهم ترین محصولات این شرکت، کراس اووری تمام برقی با نام شرکت آواتار ۱۱ است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شده و بر اساس پلتفرم CHN طراحی و تولید شده است. این خودرو تا کنون در کشور های بسیاری نظیر کشور ها حاشیه خلیج فارس عرضه شده و آمار فروش خوبی را به ثبت رسانده است. این خودرو برای ما ایرانی ها نیز می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد چرا که طراح آن، یکی از طراحان مشهور ایرانی است که سابقه همکاری با برند های مطرح آلمانی را در کارنامه خود دارد.

در حال حاضر شرکت بی ام اسپیس به عنوان بازوی گروه بهمن در امر واردات خودرو های انرژی پاک، مسئولیت واردات و عرضه AVATR 11 را در ایران بر عهده گرفته است. البته احتمال دارد در آینده این خودرو توسط شرکت سایپا نیز عرضه شود.

طراحی بدنه اواتار یک یک

قطعا یکی از نقاط قوت آواتار۱۱ سبک طراحی آن است که سبک طراحی فضایی گونه را با المان های عجیب و غریب را به نمایش می گذارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که طراحی این خودرو دست پخت طراح مشهور ایرانی، نادر فقیه زاده است، کسی که در گذشته در شرکت BMW مشغول به فعالیت بود و طراحی محصولاتی نظیر بی ام و سری ۶ کوپه را در کارنامه خود دارد.

نمای رو به رو اوتار 11

در نمای جلو این خودرو با یک سبک طراحی عجیب و غریب و آینده نگرانه روبرو هستیم که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. در این بخش از دو سری چراغ های LED با پاره خط های عمودی تشکیل شده و چراغ روشنایی اصلی نیز به دلیل وسعت نوردهی بیشتر در داخل سپر کار شده است. نکته مهم دیگری که باید در طراحی بخش جلوی AVATR 11 به آن اشاره کرد انحنا و قوس کاپوت این خودرو است که جدا از اینکه در دید و تسلط راننده تاثیر گذار بوده در زیبایی آن نیز اثر گذار است.

اما سبک طراحی در نماهای جانبی کمی ساده تر از بخش های دیگر است اما این به این معنا نیست که طراحی این بخش ها چیزی برای ارائه ندارد. یکی از مهم ترین المان هایی که در طراحی نماهای جانبی اَوِتار ۱۱ دیده می شود فرم طراحی در های این خودرو است که به صورت فریم لس یا بدون حاشیه طراحی شده و سبک طراحی لوکس و مدرن این خودرو را به رخ می کشد. نکته دیگری که باید در مورد در های اوتار یک یک بدانیم این است که باز و بسته شدن در های این خودرو تماما به صورت تمام برقی انجام می شود و تمامی در ها مجهز به وکیوم در هستند که قبلا تنها در خودرو های لوکس آلمانی شاهد آن بودیم. موضوع دیگری که باعث افزایش جذابیت این خودرو شده سبک طراحی رینگ های آلومینیومی آواتار ۱۱ است طراحی خوب این خودرو را تکمیل کرده و باعث افزایش هماهنگی میان طراحی اجزا و بخش های مختلف آن شده است.

نمای پشت اوتار 11

در نمای عقب این خودرو نیز سبک طراحی عجیب و غریب را مشاهده می کنیم که طراحی آواتار یک یک را منحصر به فرد کرده است. در این بخش، طراحی چراغ های به صورت یک خط باریک است که جلوه آینده نگرانه را به این بخش داده است اما نکته جالبی که باید بدانید این است که چراغ ترمز این خودرو در بخش سپر کار شده که در نوع خود منحصر به فرد است. المان و بخش جذاب دیگری که در قسمت عقب اوتار ۱۱ دیده می شود اسپویلر این خودرو است که بر روی در صندوق عقب دیه می شود و زاویه آن بر اساس سرعت و حالت رانندگی تغییر خواهد کرد.

اگر کمی با دقت به عقب این خودرو نگاه کنیم متوجه شیشه نه چندان بزرگ بخش عقب می شویم که ابعاد آنچنان بزرگی نداشته و مطئمنا راننده نمی تواند دید مناسبی را داشته باشد. اما این موضوع جای نگرانی نیست چرا که تصاویر بخش عقب خودرو توسط دوربین های کارشده بر روی بدنه خودرو ضبط خواهد شده و در آینه وسط داخل AVATR 11 به نمایش در خواهد آمد.

مشخصات فنی AVATR 11

این شاهکار شرکت چانگان در بازار های جهانی در تیپ های زیادی عرضه شده است که هر کدام ویژگی ها و مشخصات مختلفی دارد اما شرکت بی ام اسپیس فول آپشن ترین و قوی ترین نسخه این خودرو را در بازار ایران عرضه می کند که در بخش قوای محرکه دارای دو پیشرانه الکتریکی در محور های عقب و جلو است.

برنداوتار
مدل۱۱
کلاس بدنهکراس اوور
سال تولید۲۰۲۴
حجم موتوربرقی
ظرفیت باتری۱۱۶ کیلووت
تعداد سیلندر---
تعداد سوپاپ---
فناوری موتوربرقی
قدرت۵۶۹ اسب بخار
گشتاور۶۵۰ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۴.۵ ثانیه
حداکثر سرعت۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکستک سرعته اتوماتیک
انتقال قدرتدو دیفرانسیل
تعلیق جلودابل ویشبون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۸۸۰ میلی متر
عرض۱۹۷۰ میلی متر
ارتفاع۱۶۰۱ میلی متر
فاصله محوری۲۹۷۵ میلی متر
وزن۲۳۶۵ کیلوگرم
حجم باک---
مصرف سوخت۱۸.۳۵ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر
پیمایش در حالت برقی۷۰۰ کیلومتر (CLTC)
ابعاد رینگ و لاستیک۲۶۵/40R22
شرکت عرضه کنندهبی ام اسپیس
برند نشان مادرAVATR
کشور سازندهچین

پیشرانه الکتریکی که در محور جلو اوتار ۱۱ قرار گرفته است می تواند حدودا ۲۶۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما در محور عقب این خودرو پیشرانه ۳۰۹ اسب بخاری قرار گرفته که گشتاور 370 نیوتن متر را به چرخ های عقب منتقل می کند. با تمام این تفاصیل می توان انتظار داشت که آواتار ۱۱ مجموعا ۵۶۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر را تولید کند. وجود پیشرانه های قدرتمند الکتریکی در این نسخه موجب می شود که شتاب ۰ تا ۱۰۰ زیر ۵ ثانیه را تجربه کرد.

اوتار 11 برقی

مزیت دیگری که در AVATR 11 وجود دارد استفاده از پک باتری با ظرفیت ۱۱۶ کیلووات در ساعت است که در میان خودرو های برقی ظرفیت بسیار بالایی به حساب می آید و این خودرو به کمک این باتری ها می تواند تا ۷۰۰ کیلومتر را بر اساس استاندارد CLTC پیمایش کنداما به خاطر ظرفیت بالای پک باتری های اوتار یک یک، شارژ کامل باتری های این خودرو در صورت استفاده از شارژ آهسته بیش از ۱۳ ساعت زمان نیاز دارد.

طراحی داخل کابین و امکانات آواتار۱۱

طراحان آواتار یک یک در بخش طراحی داخل کابین نیز سنگ تمام گذاشته اند و هر آنچه که از یک خودروی لوکس و مدرن می توان انتظار داشت را در این خودرو قرار داده اند. به طور مثال در داخل کابین این خودرو از سه نمایشگر استفاده شده قابلیت بسیار خوبی به حساب می آید و می تواند برای عموم مردم جذابیت فراوانی داشته باشد. همانطور که انتظار می رود یکی از این نمایشگر ها پشت آمپر دیجیتال آواتار۱۱ بوده که راننده به کمک آن می تواند اطلاعات مورد نیاز را مشاهده کند. نمایشگر دیگر، نمایشگر لمسی مرکزی سیستم مالتی مدیا بوده که تنظیمات بسیاری نظیر؛ تنظیمات سیستم تهویه، سیستم های خودران و حتی باز شدن محفظه داشبورد از طریق این نمایشگر صورت می گیرد. طراحان این خودرو یک نمایشگر اختصاصی نیز برای سرنشین جلو در نظر گرفته اند که آپشن بسیار خوبی به حساب می آید.

کابین اوتار 11

نکته مهم دیگری در داخل کابین آواتار ۱۱ دیده می شود کیفیت بالای متریال به کار رفته در بخش های مختلف نظر رودری ها و داشبورد و صندلی ها است که جدا از اینکه نشانگر میزان لوکس بودن این خودرو است، احساس خوبی را نیز به سرنشینان منتقل می کند. مسئله دیگری که این خودرو را به محصولی خاص و متفاوت در بازار ایران تبدیل می کند بهره مندی از بالاتری سطح سیستم های خودران در اَوِتار ۱۱ است که این موضوع را در کمتر خودرویی در بازار ایران می توان مشاهده کرد.

امکانات اوتار 11

یکی دیگر از نقاط عطف اوتار یک یک آپشن ها و سطح بالای امکانات ایمنی و رفاهی است که لذت رانندگی با این خودرو را دو چندان می کند. امکاناتی نظیر؛ رادار نقطه کور، سامانه پایش وضعیت راننده، حرکت خودکار بین خطوط، سیستم هشدار تصادف از عقب، هشدار عدم برخورد با مانع هنگام باز کردن در خودرو (DOW)، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، سیستم پارک خودکار، دستیار های رانندگی در هنگام ترافیک، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، هشدار خروج از خط، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، دستیار صوتی رانندگی، گرمکن غربیلک فرمان، شارژر بی سیم، گرم کن و سرد کن صندلی ها، ماساژور صندلی ها و… تنها بخش کوچکی از آپشن های این خودرو به حساب می آید.

امکانات ایمنی و رفاهی اَوِتار ۱۱

امکانات ایمنی۶ کیسه هوای ده نقطه ای - سامانه کنترل پایداری و کشش – سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی – رادار نقطه کور – رادار خط خوان – ترمز اضطراری خودکار – هشدار عدم برخورد با مانع هنگام باز شدن در ها (DOW) - هشدار بر خورد از جلو – سامانه پایش وضعیت خستگی راننده – سامانه ضد واژگونی خودرو – نوربالای اتوماتیک
امکانات رفاهیسامانه پایش فشار باد تایر ها – سامانه کنترل حرکت در سرازیری – هشدار برخورد از عقب – دوربین ثبت وقایع – رادار تابلو خوان – کروز کنترل تطبیقی – حالت های مختلف رانندگی – اتوپارک – ترمز پارک برقی – سیستم بازیاب انرژی – دسته دنده الکتریکی – دوربین ۳۶۰ درجه – پشت آمپر دیجیتال – نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا – نمایشگر لمسی مخصوص سرنشین جلو – صندلی های برقی سرنشینان جلو – حافظه صندلی – گرم کن و سرد کن صندلی های جلو و عقب – ماساژور صندلی های جلو و عقب – تهویه اتوماتیک دو کاناله – اسپولر یا باله عقب متحرک – دستیار کمکی رانندگی در ترافیک و بزرگراه ها – نگهدارنده خودکار بین خطوط – رینگ های آلومینیومی – در های فریم لس – سنسور نور – سنسور باران – وکیوم در ها – دستگیره های بیرونی مخفی شونده – در صندوق عقب برقی – سقف پانوراما – آینه های جانبی برقی به همراه گرم کن – شارژر بی سیم – سیستم صوتی حرفه ای – نورپردازی داخل کابین

مزایا و معایب اوتار یک یک

مزایاطراحی مدرن و بسیار متفاوت – تکنولوژی روز دنیا – قوای فنی بسیار قوی
معایبپیچیدگی فنی و تکنولوژی بالا در صورت بروز مشکل – قیمت بسیار بالا

قیمت آواتار۱۱

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۸/۲۴)۸,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۸/۲۴)۴,۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

رقبای اوتار ۱۱

با اینکه خودرو های برقی مختلف و بسیار خوبی در بازار ایران عرضه شده اند اما به جرات می توان گفت که در حال حاضر هیچکدام از این خودرو های برقی، به لحاظ قوای محرکه و سطح تکنولوژی به پای اوتار ۱۱ نمی رسند و از این منظر این خودرو در بازار ایران بی رقیب است. اما اگر پای اصالت و شهرت برند را به این بخش باز کنیم می توانیم از خودرو هایی نظیر؛ تویوتا BZ4X، آئودی Q5 e-tron، نیسان آریا و… نام ببریم که البته همانطور که اشاره شد آواتار یک یک تکنولوژی بالاتری نسبت به این رقبا داشته و قیمت بسیار بالاتری نیز نسبت به آنها دارد.

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

اوتار ۱۱ چه مشخصاتی دارد؟

نسخه فول آپشن این خودرو دارای دو پیشرانه الکتریکی است که پیشرانه الکتریکی که در محور جلو اوتار ۱۱ قرار گرفته است می تواند حدودا ۲۶۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما در محور عقب این خودرو پیشرانه ۳۰۹ اسب بخاری قرار گرفته که گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر را به چرخ های عقب منتقل می کند. با تمام این تفاصیل می توان انتظار داشت که آواتار ۱۱ مجموعا ۵۶۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر را تولید کند. وجود پیشرانه های قدرتمند الکتریکی در این نسخه موجب می شود که شتاب ۰ تا ۱۰۰ زیر ۵ ثانیه را تجربه کرد.

اوتار ۱۱ چه امکاناتی دارد؟

امکاناتی نظیر؛ رادار نقطه کور، سامانه پایش وضعیت راننده، حرکت خودکار بین خطوط، سیستم هشدار تصادف از عقب، هشدار عدم برخورد با مانع هنگام باز کردن در خودرو (DOW)، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، سیستم پارک خودکار، دستیار های رانندگی در هنگام ترافیک، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، هشدار خروج از خط، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، دستیار صوتی رانندگی، گرمکن غربیلک فرمان، شارژر بیسیم، گرم کن و سرد کن صندلی ها، ماساژور صندلی ها و… تنها بخش کوچکی از آپشن های این خودرو به حساب می آید.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “آواتار ۱۱ ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی”

  1. سیامک گفت:

    رنگ کارامل لیکویید و رنگ های ماتش رو نیاوردن سیستم صوتی meradian نیست میگن سفارش امارات هستش ولی led چراغ های اماراتی با این فرق داره و در آخر کمربند رنگی نداره م موندم چه جوری نسخه پرفورمنس هستش که اینایی که گفتم نداره ؟

    ۸
    ۵
  2. محمد ک گفت:

    برق خانگی نداریم !؟
    وارد میکنید چیکار کنیم!
    بذاریم پارکینگ تماشا کنیم!

    ۵
    ۳
  3. شیخ محمد گفت:

    باتوجه به وضعیت برق ایران با کنتور های خانگی معمولا ۲۵ آمپر و نهایت ۳۲امپر و نداشتن چاه ارت شما با شارژر های خانگی که باید روی همون ۱۶ آمپر حساب کنی روی کاغذ هر ساعت ۳.۵ کیلووات میتونی براش برق بگیری که در عمل همون هم نمیده و اندکی کمتره . بهرحال روی کاغذ شما در پارکینگ منزل از ۲۰تا۸۰ بخوای این ماشین رو شارژ کنی حدود بیست ساعت زمان می‌بره که خیلی بالاس. خودرو برقی یعنی داشتن جایگاه های شارژ سریع و زیرساخت های برقی سازی مناسب در کشور
    جایگاه های شارژ ایران بیشتر مناسب فناوری خودروهایی مثل جی سون و لونا و ens1 و… هست نه این غول فناوری
    خریدش هیچ توجیهی برای راحتی و آرامش برای شما ایجاد نمیکنه

    ۳
    ۱
  4. سعید فراهانی جوکار گفت:

    اشغال چینی یک بارمصرفه وفقط با شتابش دارن ملت بدبخت بینوا روگول میزنندنه خدمات پس از فروش داره فقط یک مشت مفت که پول باد آورده حرام براشون اومد میرم میخرن

    ۱
    ۲

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X