%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰

استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی

منتشر شده در 10 آبان 1404 ساعت 18:00
نویسنده آخرین خودرو
استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی

مدیر بازاریابی گروه تاو، استراتژی اعتماد ساز این شرکت در واردات خودرو را تشریح کرد: «تمرکز ما بر عرضه مبتنی بر موجودی واقعی است»

علی شهنی: «هدف ما تبدیل کردن عدم قطعیت به اطمینان است؛ ما ریسک‌ها را مدیریت می‌کنیم تا مشتری با آرامش انتخاب کند.»

همزمان با ترخیص اولین محموله خودرهای وارداتی و در آستانه ورود گروه خودرویی تاو به سامانه یکپارچه عرضه خودرو، علی شهنی، مدیر بازاریابی این گروه، در بیانیه‌ای استراتژی کلیدی و نگاه متمایز این شرکت به بازار را تشریح کرد. محور اصلی این استراتژی، «تمرکز بر فروش از موجودی واقعی و ترخیص‌ شده» به عنوان یک اصل راهنما برای ایجاد شفافیت و اعتمادسازی تعیین شده است.

علی شهنی در این خصوص گفت:

«ما بازار را به دقت تحلیل کرده‌ایم و می‌دانیم که بزرگ‌ترین نیاز امروز مشتری، «اطمینان» است. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم مدل کسب‌وکار خود را حول یک اصل محوری بنا کنیم: اولویت دادن به عرضه خودروهایی که فرآیندهای پیچیده واردات را با موفقیت طی کرده اند. این رویکرد، ستون فقرات فعالیت‌های ما در تاو موتور است.»

وی در توضیح این استراتژی افزود:

«ما این رویکرد را «لنگر اعتماد» می‌نامیم. به این معنی که تلاش می‌کنیم بخش بزرگی از ریسک‌های زنجیره تأمین، از حمل‌ونقل بین‌المللی گرفته تا فرآیندهای گمرکی، را پیش از مواجهه مشتری با محصول، مدیریت کنیم. فلسفه ما این است که به جای فروش یک وعده که تحقق آن به متغیرهای زیادی وابسته است، محصولی را عرضه کنیم که موجودیت آن برای خود ما محرز شده باشد. این کار، به طور طبیعی پتانسیل کاهش زمان انتظار مشتری را فراهم می‌کند.»

استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی

مدیر بازاریابی گروه خودرویی تاو، مفهوم «تحویل قطعی» را اینگونه باز تعریف کرد:
«وقتی از «تعهد به اصل تحویل قطعی» صحبت می‌کنیم، منظورمان بیش از آنکه یک قول زمانی دقیق باشد، قطعیت در وجود کالا است. مشتری باید بداند خودرویی که انتخاب می‌کند، یک دارایی واقعی و در دسترس است، نه یک کالا روی کشتی یا در صف ترخیص. این همان DNA و اعتباری است که از گروه اقتصادی تاو به ما منتقل شده؛ یعنی پایبندی به تعهدات بر پایه زیرساخت‌های واقعی.»

شهنی در پایان تأکید کرد:

«ورود ما به این بازار، تنها برای افزایش تعداد بازیگران نیست. ما آمده‌ایم تا با یک استراتژی شفاف و واقع‌بینانه، یک استاندارد جدید از احترام به حقوق مشتری را پایه‌گذاری کنیم. استاندارد تاو، یعنی شفافیت عملیاتی و تلاش برای ایجاد تجربه‌ای قابل اتکا. ما به دنبال ساختن یک رابطه بلندمدت با مشتریان خود بر پایه همین اصل هستیم.»

این بیانیه به روشنی نشان می‌دهد که گروه خودرویی تاو با یک رویکرد حساب‌شده، مشتری‌ محور و واقع‌بینانه وارد میدان رقابت شده و قصد دارد با تکیه بر شفافیت عملیاتی، جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر قابل اعتماد در بازار خودروی ایران تثبیت کند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمود گفت:

    میشه آقای رئیس آدرس یک دونه از مراکز خدمات پس از فروش این شرکت رو هم اعلام بفرمایند؟! یا فقط تا مرحله واریز وجه توسط مشتری این لبخند زیبا رو صورتشون نقش میبنده؟

    ۵
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X