%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰

نه تحویل متوقف شده نه تولید ؛ فقط تعهد جدید بر قیمت قبلی داده نمی شود

منتشر شده در 18 خرداد 1404 ساعت 19:00
نویسنده آخرین خودرو
نه تحویل متوقف شده نه تولید ؛ فقط تعهد جدید بر قیمت قبلی داده نمی شود

مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرد از ابتدای امسال ۱۰۴ هزار دستگاه خودرو در این مجموعه تولید و عرضه شده است.

در پی انتشار اخبار خلاف واقع “حسین فرهیدزاده”، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، که از استقرار بازرس‌های این سازمان در ایران خودرو برای بررسی شایعه «عرضه نشدن محصولات ایران خودرو» خبر داد که با توضیحات همزمان مدیریت ایران خودرو همراه شد.

عادل پیرمحمدی مدیرعامل ایران‌خودرو در واکنش با یادآوری طرح فروش جدید ایران خودرو در اردیبهشت‌ماه گفت: در این طرح ۳۸ هزار دستگاه تعهد جدید ایجاد شد و در مجموع ۱۹۵ هزار دستگاه تعهد به مردم داریم که در حال واگذاری هستند.

وی با رد شایعه «نگه‌داری خودرو برای فروش در آینده» تاکید کرد: ظرفیت پارکینگ اصلی ما حداکثر هشت هزار دستگاه است و حتی با احتساب شهرستان‌ها، نهایتا می‌توانیم ۲۰ هزار دستگاه را نگه‌داری کنیم که معادل کم‌تر از تولید ۱۰ روز شرکت است.

پیرمحمدی در خصوص فرایند تحویل خودروها و خودروهای موجود در پارکینگ‌ها، گفت: از زمان خروج خودرو از خط تولید تا تحویل نهایی به مشتری، فرایندهایی از جمله بازرسی پیش از تحویل، فاکتور کردن، اعلام به نیروی انتظامی و تخصیص پلاک انجام می‌شود که حدود دو هفته زمان می‌برد.

خودروهایی که در پارکینگ مشاهده می‌شوند، در حال طی کردن این مراحل هستند. فقط تعهدات قبلی انجام می شود تا احیانا در صورت بروز مشکل، شرمنده خریدارانی که ماههای قبل واریز وجه داشته اند، نشویم.

پیرمحمدی گفت: قیمت‌های کف بازار را قبول نداریم چرا که از قیمت‌های واقعی فاصله دارند. سازمان حمایت و وزارت صمت در حال نزدیک شدن به قیمت واقعی هستند و ما نیز از همین قیمت‌ها تبعیت خواهیم کرد.

وی افزود: قیمت‌گذاری واقعی منجر به جلوگیری از زیان‌دهی خودروساز می‌شود، زیان‌دهی کم‌تر به افزایش تیراژ و عرضه منجر خواهد شد. هدف ما حذف صف‌های خرید خودرو با واقعی شدن قیمت‌هاست. اگر مصرف‌کننده نهایی خودرو را ۴۰ تا ۵۰ درصد بالاتر از قیمت کارخانه بخرد، این مابه‌التفاوت به جیب دلال می‌رود. محاسبات ما نشان می‌دهد، طی پنج سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان از جیب خودروساز و مشتریان واقعی رفته و نصیب واسطه‌گران شده است.

ایران خودرو در ۲ ماه فروردین و اردیبهشت امسال، ۸۲ هزار و ۶۱۱ دستگاه انواع خودرو تولید کرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۶.۳ درصد رشد داشته است. این در حالی است که سایپا در ۲ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش تولید داشت.

به گفته یکی از مدیران فروش، ایران خودرو از اول سال تاکنون ۱۰۲ هزار فاکتور فروش را شماره گذاری و تحویل مشتری نموده و در برخی موارد که مربوط به شهرستانها می باشد، در حال حمل و تحویل است

ایران خودرو همچنین فروردین امسال با رکوردشکنی به‌ تنهایی به اندازه مجموع خودروسازان کشور تولید داشت.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ایمان چراغی گفت:

    عالیه

    ۰
    ۲
  2. میلاد گفت:

    چقدر بده که مردم رو ساده فرض میکنید کل چیزی که توی ثبت نامی های قطره چکانی گذاشتید به ۱۰۰هرار تا نمی‌رسه در یک سال اونوقت میگید هر ده روز ما بیست هزار تا تولید میکنیم این همه مابقی خودرو کجا می‌ره در سال نه اینکه بازار آراد رو خودتون شارژ میکنید نه اینکه دلال ها خودتون هستید قیمت بازار رو شما هستید که هر دفعه بالا میبرید یه خودرو بی کیفیت داخلی که همه چیزش داخلی هست چه ربطی به دلار و تحریم و این چیزها داره وقتی مسئولین می‌خوام جیب مردم رو بزنن بهتر از اینم نمیشه
    بعد میگن مملکت امام زمان اینجا

    ۱۱
    ۲
  3. علی گفت:

    با سوپسیدهای فراوان از جمله نیروی کار ساعتی یک دلار و برق مفت و آب مفت و حمل و نقل منت و انرژی مفت و مواد اولیه مفت عجب رویی دارن که میخوان تارا رو بیشتر از قیمت کرولا بفروشن

    ۱۳
    ۱
  4. احسان گفت:

    دعوت نامه تکمیل وجه تارا تحویل مرداد ۱۴۰۴ رو ۴ خرداد صادر کردند تا ۱۸ خرداد وقت واریز وجه داشت تا پولو جور کنم از رو سایت برداشتن تعهد با قیمت قبلی نمی دهیم یعنی این!! یعنی منتظر بمون تا قیمت جدید رو اعلام کنیم یعنی کمتر از یکسال افزایش قیمت
    مگه حقوق مردمو دلاری ۶ ماه یه بار افزایش می‌دین خب اگه اینجوریه منم دارم زیان میدم هههههه

    ۹
    ۱
  5. ناشناس گفت:

    نزدیک دوسال تو نوبت ماشین هستم از سایپا ما هزاران نفر اعتصاب میکنیم و ماشین رو تحویل نمیگیریم وبرای شرکت سایپا شکایت کردیم 👌

    ۲
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X