چرا پارس نوآ مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت؟

در این طرح فروش که در یک دوره چهار روزه (از ۲۲ تا ۲۵ مهرماه ۱۴۰۴) برگزار شد بیش از ۳۱۰ هزار نفر برای خرید این خودرو ثبت نام کردهاند که این حجم از تقاضا تاکنون در طرحهای فروش خودرو های وارداتی نیز مشاهده نشده است.
خودرو «پارس نوآ» نسخه جدید و بومی خانواده ال ۹۰ است که بر اساس پلتفرم محصول تندر ۹۰ توسعه یافته و توسط شرکت پارسخودرو طراحی، تولید و به بازار معرفی شده است.
نکته قابل توجه استقبال چشمگیر متقاضیان از پارس نوآ در نخستین مرحله پیشفروش این خودرو است. در این طرح فروش که در یک دوره چهار روزه (از ۲۲ تا ۲۵ مهرماه ۱۴۰۴) برگزار شد بیش از ۳۱۰ هزار نفر برای خرید این خودرو ثبت نام کردهاند که این حجم از تقاضا تا کنون در طرحهای فروش خودرو های وارداتی نیز مشاهده نشده است.
گرچه علاقه مندی عموم جامعه به این محصول داخلی بیانگر اعتماد عمومی به تولیدات داخل است، اما پیشینه تولیدات رنو در پارس خودرو و رضایت مصرف کنندگان از کیفیت خودروهای ال ۹۰ در استقبال چشمگیر متقاضیان از محصول پارس نوآ هم بی تاثیر نبوده است.
با این حال استقبال گسترده مردمی از این محصول نشان میدهد پارس نوآ به عنوان یک محصول ساخت داخل مورد اعتماد عمومی قرار گرفته، چراکه ارزان قیمتترین خودروی چینی نیز در بازار با این حجم از استقبال رو به رو نبوده و این نشان میدهد مصرف کننده ایرانی همچنان به تولیدات خودروسازان داخلی اعتماد بیشتری دارد.
سعید مدنی، مدیرعامل اسبق سایپا درباره دلایل این استقبال چشمگیر از خودرو پارس نوآ عنوان کرد: خودرو ال ۹۰ از خودروهای خوشنام و جان سخت بازار ایران است که ساخت داخل این خودرو توسط پارس خودرو و طراحی آن مطابق با استانداردهای جهانی رنو در راستای پاسخگویی به انتظارات مردم موجب استقبال گسترده مشتریان از این خودرو شده است.
پیش بینی دورهای پررونق و رو به رشد برای پارسخودرو
وی افزود: از سوی دیگر، خلأ نبود خودروی داخلی در سطح کیفی ال ۹۰ و عدم پاسخ به نیاز مشتریان در سالهای اخیر منجر به ایجاد تقاضای کاذب و نهفته در بازار شده که عرضه پارس نوآ میتواند بخشی از نیاز مشتریان به خودرو های اقتصادی و در عین حال باکیفیت را پوشش دهد.
این کارشناس ارشد صنعت خودرو یادآور شد: علاوه بر این، به نظر میرسد قیمت اقتصادی این خودرو و اختلاف قیمت این خودرو در کارخانه و بازار آزاد، انگیزه خرید این خودرو در میان متقاضیان را افزایش داده است.
مدنی در پاسخ به این پرسش که آیا عرضه پارس نوآ توسط پارس خودرو انتظارات مصرف کنندگان از کیفیت خودرو ال ۹۰ را برآورده خواهد کرد، اظهار داشت: از آنجایی که بسیاری از قطعات پارس نوآ مطابق با استانداردهای جهانی رنو که تحت نظارت فرانسویها بوده طراحی و تولید شده قاعدتا کیفیت ال ۹۰ را میتوان در پارس نوآ نیز مشاهده کرد.
مدیرعامل اسبق سایپا استفاده از موتور K۴M را از دلایل کیفی بودن ال ۹۰ در بازار ایران برشمرد و یادآور شد: قرار بود در صورت رفع تحریمها این موتور با تغییرات جزئی در دیگر محصولات سایپا و پارس خودرو مورد استفاده قرار بگیرد، اما اکنون پارس خودرو به دلیل قطع همکاری با فرانسویها در تولید پارس نوآ از موتور ME۱۶ استفاده کرده که از فناوریهای موتوری و تکنولوژی ساخت بالاتری نسبت به موتور … بهره میبرد و نقش مهمی در بهبود کیفیت پارس نوآ خواهد داشت.





“… گرچه علاقه مندی عموم جامعه به این محصول داخلی بیانگر اعتماد عمومی به تولیدات داخل است…”
چجوری روتون شد این جمله رو بنویسین؟
خوب ماشین های تخمی رو میکنن کون ملت
سلام درود بزرگوار ماشین خوبی نیست پس چرا در طول ۴ روز ۳۱۰ هزار ثبت نام بوده دیگه از پراید که سال ۷۲ تولیدشده و از ۴۰۵ که سال ۷۰ تولید شده بهتره
خلایق آنچه لایق
حداقل اونا کیفیت داشتن که این نداره
هفته قبل ایرانخودرو ۶میلیون ثبت نامی داشته واسه چهار رتا محصول ۳۱۰رقمی نیست
درود بر شما متاسفانه مردم را تبدیل به دلال کردن و اغلب بخاطر تفاوت قیمت با بازار ثبت نام میکنن تا از این طریق سود ببرن
فقط به خاطر خدمات پس از فروش، قیمت کمتر و ارزونتر بودن قطعات یدکی
فقط بخاطر اینه که پارس خودرو داره از اعتبار ال ۹۰ برای این ماشین مایع میزاره در حالیکه کیفیت ال ۹۰ بخاطر تکنولوژی شرکت رنو بودو مردم از اون ماشین راضی بودند در حالیکه معلوم نیست پارس نوآ ساخت این کارخانه های داخلی بی کیفیت چی از آب در بیاد؟؟
فقط ۶ ماه واردات خودرو آزاد بشه و تعرفهگمرکی ۱۸۰ درصدنباشد. بعد ببینید کی میخره
چقدر خودشونا تحویل گرفتن اعتماد به محصولات داخلی دیگه چه صیغه ایه
استقبال مردم از این خودرو فقط به دلیل دارا بودن موتور تیو فایوش هست
حدود سیصد و اندی ثبت نام کردن . بعد قرعه کشی و مهمتر و بد تر اینکه تحویل این خودرو برای یک و نیم سال دیگر است . که من ثبت نام کردم را پس خواهم گرفت . ارزش خواب پول ندارد . زمان تحویل با نرخ روز و هر سه ماه هم سی درصد گران می کنند .
جالبه که اکثرا تو نظرات میگفتن این ماشین موفق نمیشه و در حد تارا نیست و آشغاله و مانمیخریم و… اما الان براش صف میکشن
داداشی برای فروش حواله صف کشیدن
چون الاغ زیاده همین وسلام
سلام هموطن. در نبود واردات ماشینهای خارجی باکیفیت و عدم تولید خودروهای خوب با وجود توانایی جوانان داخلی، یقین بدانید قورباغه های اصلاح طلب فاسد که تمام ارکان اقتصادی،فرهنگی و آموزشی کشور در دستان نجسشان است،همچنان هفت تیر کش کوچه بن بست خواهند بود.
#سرطان-اصلاحات
مملکتی که در رو به روی دنیا ببندی و مردم بدبخت رو به اسارت بگیری و خونشون مثل زالو بمکی و اختیار دا ر چان و مال و ناموس شون بشی .همینه
دلت خوشه این مردم واسه چی صف نکشیدن که واسه این نکشن
علت اینه که حکومت مردم رو دلال بار آورده ،همه هجوم میارن برا ثبت نام که شاید یه پولی گیرشون بیاد
چون قیمت بازارش مشخص نیست میخوان تحویل بگیرن یک و دویست یک و سیصد آگهی کنن دلال ها
فقط مونده نیسان تیو فایو بزنید
سلام من اومدم ثبت نام کنم دیدم زده پیش فروش گفتم خدایا ثبت نام کنم بعد بگن ۲۰۰ ملیون بیشتر از قیمت اعلام شده باید واریز کنی چکارکنم از اونجا که هرگز هرگز هرگز نمیشه به هیچ ارگان یا سازمان یا شرکتی در ایران چه دولتی چه خصوصی اعتماد. کرد و همیشه خانمانسوز سوزوندن بیخیال شدم اونا هم که ثبت نام کردن یا تا ۱ ملیارد سرمایه داشتند یا خر بودن یا رو فردش حواله حساب باز کردن اینقدر کاسه داغ تر از آش نشو جوری میگه استقبال که انگار ۲۰۰ ملیون پایین تر از سورن و دنا بوده هر لگنی که اینا میسازن هیچ چاره ای نیست وقتی توان خرید و توان درآمد زایی وجود نداره و اینو فهمیدم مردم خیلی پوست کلفت تر از این حرفها هستند اصلا ربطی به سرکوب یا مافیا نداره اصلا مردم حاضر به تحریم کردن نیستند تا دولت چندملیون قیمت رو بالا و پایین میکنه مردم صف میبندن اصلا نگاه نمیکنن چقدر ضرر و زیان چقدر تورم چقدر ظالمانه دارن هزینه پرداخت میکنن چشمشون ۵۰ ملیون سود رو میبینه ولی ۵۰۰ ملیون تورم نا عادلانه رو نه
به نظرم خیلی از مردم هرچیزی رو به چشم دلالی میبینن حتی این ماشینو!
همین الان کلی آگهی فروش حواله گذاشتن!
چون پول نداریم ماشین با کیفیت تر و با اپشن های بیشتر بخریم چون پول نداریم یک جا پرداحت کنیم چون پول نداریم و دل خوش سود مشارکتی هستیم چون پول نداریم و ماشین ثبت نام میکنیم تا پولی به جیب بزنیم و چون پول نداریم مجبوریم که این ماشین رو بخریم
متن خیلی خنده داری بود.
” چراکه ارزان قیمتترین خودروی چینی نیز در بازار با این حجم از استقبال رو به رو نبوده و این نشان میدهد مصرف کننده ایرانی همچنان به تولیدات خودروسازان داخلی اعتماد بیشتری دارد ”
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
طراحی آن مطابق با استانداردهای جهانی رنو ، با کیفیت 😂😂😂
دلیل اش مشخصه.
بخاطر در دسترس بودن قطعات و ارزون بودن ، مردم ، باید سوار این لگن ها بشن که ایمن نیستن و جون هر تک تک این مردم ، تو این زباله های یکبار مصرف در خطره.
کیفیتی هم که با زباله ، هیچ فرقی ندارن.
و گرنه آدم باید ناقص العقل و احمق باشه که در صورت بودن قطعات و قیمت مناسب ، بجای مخصوصا چینی ها و همچنین کره ای ها و ژاپنی ها ، داخلی هارو انتخاب کنه.
که بخاطر این حکومت ، عملا غیر ممکنه.
الکی تو دهن مردم حرف نذارید
خجالت بکشید
خجاااآاااااااالت
حد وقاحت رو حداقل رعایت کنید
دست ازین مردم فریبیها بردارید
واین حجم از رذالت رو توجیه نکنید
همیشه مردم بدبختی بودیم وهستیم من کارندارم ولی باتوجه به بغلای این خودرو که ال نوده وجلو عقب تغییر کرده یکی اززشت ترین خودروهای ساخته شده ساله
۱.مردم پول خرید ماشین بهتر ندارتد
۲ به دلایل فروش حواله و دلالی که سود کنند.
۳ شما حروم لقمه های مافیا چاره دیگری برای مردم نزاشتید
۴.می خواهند شانسشون رو امتحان کنند
فعلا کل پولو نمی خوان و نصف می گیرند
موقع تحویل احتملا سود بیشتری می کنند
بی شک برای افزایش قیمت بالای ۱ میلیارد در تلاش هستند این هم پشت پرده کسی هست
هیچ کس به خودرو ایرانی اعتماد نداره،تنها دلیل اینه میگن بزار دو هزار کاسب شیم چون همین ماشین سال بعدش میشه دو بزار قیمت الان
سنگ مفت گنجشک هم مفت بلکه یکیش خورد!!!
فرغون هم بزارن برای فروش این ملت همیشه در صحنه صف میکشن همه شدن دلال و کاسب
چون خیلیاشون خبر نداشتن مشارکت در تولید یعنی چی ؟ یا اصلا نمیدونستن تحویل سال دیگس ! یا کلا نمیدونن سود بانکی ۲۵ درصده ببرن تو بانک سال دیگه ۶ درصد بیشتر سود بهشون میده
دیوار رو چک کنید ببینید چند صد نفر آگهی فروش حواله پارس نوا رو گذاشتن. هر کس تونست ثبت نام کرد تا تیری باشه تو تاریکی این وضعیت اسف بار اقتصادی، تا شاید با فروش حواله چیزی گیرش بیاد. آخه کدوم عقل سلیمی میاد توی تورم ۷۰ درصدی ۴۳۷ تومن به اینا بده که بعد از ۱.۵ سال با سود مشارکت ۲۰ درصد بهتون آیا یه ماشینی بدن یا ندن. در نهایت ببینید چند نفر واریز وجه خواهد کرد..
اگه خودتون تعریف کنیدیکنفرندیدم ازخودروداخلی راضی باشه ملت ازروی اجبارمیخرن.بخداطراحی تون که صفره کیفیت زیرصفر.واردات خودروازادبشه لگن های ایرانی صفرشم کسی نمیخره میگیددروغم میگم یکسال جلوواردات رانگیریدتاببینید
در کشوری زندگی میکنیم که هر آن چیزی که چهار چرخ داشته باشد در ایران مورد استقبال قرار میگیره.
یک کلام به مردم عزیز
نخرید فقط دارند بازار گرمی میکنند
نخرید بزارید تو رکود بمونند
چرا پول برای آشغالها میدید
خوب این اشغالهارومیکنیدتوماتحتملتهمیشهدرصحنه!!!!!
خود ال نودم ماشین خارجی محسوب میشه ولی خاب کیفیت این ماشین به یقین پایین تره
ماشین فوق العاده ای هستش
خدا رو شکر اسمم در اومد ثبت نهایی کردم
مردم از بدبختی و انحصاری که ایجاد کردین به این لگن ها راضی می شن وگرنه خیلی باید احمق باشی که نفهمی این گاری دیگه موتور و زیر بندی و ظاهرش هیچ ربطی به رنو نداره
لین مردم و ملت هیچی حالیشون نیست…فقط حرص پول ورشون داشته ..میگن ثبت نام کنیم بلکه برنده شیم و بفروشیم سود کنیم ..به بقیه ملت هم کاری نداریم..آخه دادا و خواهر …وقتی شما برای هموطن خودت ارزش قائل نیستی و کلاه میذاری..بعد انتظار داری که اون و یل بمی ذیگه بتو رحم کنه…لالا یه کم مردونگی رو باید لز کجا به خونتون تزریق کنند تصادم بشید ..فقط شماها زاییده شده لید و بس …..
واالله از قدیم گفتن اگه ننه نباشه باید به زن بابا راضی شد…. یه مثل دیگه هم میگه: لنگه کفش کهنه درربیابان نعمت است….
مگه مردم با در آمد متوسط شانس دیگه ای هم دارن؟؟؟؟؟
مردم دهات های ایران خیلی پولدار شدن چون فقط اسم ال نود رو تو تبلیغات شنیدن رفتن ثبت نام بله دوستان فهم کم وپول زیاد نتیجه ای بهتر از این ندا ره