تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰

آغاز اجرای توسعه هویت برند ماموت خودرو با افتتاح نخستین شوروم در ایران‌ مال

منتشر شده در 03 دی 1404 ساعت 12:34
نویسنده آخرین خودرو
آغاز اجرای توسعه هویت برند ماموت خودرو با افتتاح نخستین شوروم در ایران‌ مال

ماموت خودرو از آغاز اجرای مرحله جدید به‌روزرسانی هویت بصری و رفتاری نمایندگی‌ها و شوروم‌ های خود در سراسر کشور خبر داد.

بر اساس اعلام این شرکت، نخستین شوروم که بر اساس این تغییرات و مطابق با آخرین به‌ روز رسانی‌ های فولکس‌واگن در حوزه هویت برند (CI) در راستای هماهنگی بیشتر با سبک زندگی مشتریان طراحی و اجرا شده، در مجموعه ایران‌ مال افتتاح شده است.

این به‌روزرسانی در راستای هم‌ سویی کامل با استانداردهای جهانی فولکس‌واگن و با هدف ارتقای تجربه مشتری در نقاط تماس حضوری انجام شده و صرفاً به باز طراحی فضا محدود نمی‌شود. ماموت خودرو اعلام کرده است که این تغییرات شامل یک رویکرد یکپارچه در طراحی، رفتار سازمانی و الگوی ارتباط با مشتریان است؛ رویکردی که در آن، انتخاب لوکیشن‌ها، معماری داخلی شوروم‌ ها، نحوه ارائه خودروها و استانداردهای رفتاری تیم‌ها، همگی بر پایه هویت پریمیوم این برند باز تعریف شده‌اند.

آغاز اجرای توسعه هویت برند ماموت خودرو با افتتاح نخستین شوروم در ایران‌ مال

به گفته ماموت خودرو، افتتاح شوروم ایران‌ مال به‌ عنوان نخستین نمونه از این تحول، نشان‌دهنده نگاه هدفمند این شرکت به مفهوم پریمیوم است؛ مفهومی که در انتخاب موقعیت جغرافیایی، کیفیت طراحی فضا، چیدمان محصولات و شیوه تعامل با مشتری به‌ صورت ملموس قابل مشاهده است. در این چارچوب، خودروها نه صرفاً به‌ عنوان یک محصول، بلکه به‌ عنوان بخشی از یک تجربه منسجم و ارزش‌ محور به مخاطبان معرفی می‌شوند.

ماموت خودرو تأکید کرده است که در الگوی ارتباطی این برند، شنیدن صدای مشتری، احترام به انتخاب او، اقدام مسئولانه، توضیح شفاف و قدردانی از اعتماد، اصولی هستند که باید در تمامی نقاط تماس با مشتری دیده شوند. این اصول، هم‌زمان با به‌روزرسانی هویت بصری، به‌ صورت عملی در شوروم‌ ها و نمایندگی‌ها اجرا شده و افتتاح شوروم ایران‌ مال نخستین نمود عینی این رویکرد به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام این شرکت، اجرای این استانداردها به‌صورت تدریجی در سایر نمایندگی‌ها و شوروم‌های ماموت خودرو نیز ادامه خواهد داشت و فهرست کامل نمایندگی‌های مجاز از طریق وب‌سایت رسمی ماموت خودرو در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ماموت خودرو در پایان اعلام کرده است که این اقدام، بخشی از مسیر بلندمدت این برند برای تثبیت جایگاه خود به‌ عنوان یک برند پریمیوم در بازار ایران است؛ مسیری که هدف آن ارائه تجربه‌ای «یک گام فراتر» از استانداردهای متعارف فروش و خدمات خودرو در کشور عنوان شده است.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X