جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

دبیر کمیسیون صنایع مجلس ؛ پیش‌ گامی ایران‌خودرو در توسعه پلتفرم‌های خودرو هیبریدی شایسته قدردانی است

منتشر شده در 03 آبان 1404 ساعت 16:00
نویسنده آخرین خودرو
دبیر کمیسیون صنایع مجلس ؛ پیش‌ گامی ایران‌خودرو در توسعه پلتفرم‌های خودرو هیبریدی شایسته قدردانی است

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه‌ خودرو اصفهان با تاکید بر اهمیت خودروسازی به‌ عنوان صنعت پیشران کشور‌ اظهار کرد: صنعت خودرو از جمله صنایع پیشران کشور است که می‌تواند نقش مهمی در رشد اقتصادی و تقویت زنجیره تامین داخلی ایفا کند. این صنایع از ابتدای زنجیره تامین مواد اولیه تا تولید نهایی خودرو نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی کامل هستند تا رضایت مشتریان و پایداری تولید تضمین شود.

حسنعلی محمدی افزود: هدف ما این است که از همان نقطه استخراج مواد اولیه تا تولید قطعات و خودرو، برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشیم تا هم کیفیت و هم قیمت نهایی خودرو برای مصرف‌کننده منطقی باشد. اگر این هماهنگی ایجاد شود، خودروساز دغدغه ضرر و زیان نخواهد داشت و می‌توانیم خودرویی ایمن، باکیفیت و قابل اعتماد را به مشتری تحویل دهیم.

محمدی با اشاره به برنامه‌های جدید شرکت ایران‌خودرو خاطرنشان کرد: در دنیا از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۵۰ روند حرکت خودروسازان بزرگ به سمت استفاده از سوخت‌های پاک و خودروهای هیبریدی و برقی است. بر همین اساس، لازم است صنایع داخلی نیز در این مسیر گام بردارند. ایران‌خودرو در زمینه توسعه پلتفرم‌های جدید و حرکت به سمت تولید خودروهای هیبریدی پیش‌قدم شده و این اقدام شایسته قدردانی است.

وی تاکید کرد: کاهش مصرف سوخت و ارتقای بهره‌وری باید در اولویت سیاست‌های خودروسازان داخلی باشد. مجلس و کمیسیون صنایع از این رویکرد به طور کامل حمایت می‌کنند.

دبیر کمیسیون صنایع مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌های کلی دولت گفت: جهت‌گیری کلی دولت حرکت از تصدی‌گری به سمت تسهیل‌گری است. واگذاری‌ بنگاه‌های بزرگ باید در چارچوب‌های قانونی، شفاف و مطمئن انجام شود تا زمینه برای فعالیت بخش خصوصی فراهم شود. روندی مطلوب و مفید است که در آن دولت نقش  تسهیل‌گر داشته باشد.

محمدی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت هم‌ افزایی بین وزارت صمت، خودروسازان و مجلس اظهار کرد: توافق و همکاری میان نهادهای مسوول می‌تواند زمینه رشد صنایع پیشران را فراهم کند و موجب توسعه پایدار و افزایش رضایت مشتریان در صنعت خودرو شود.

ویدیو های پیشنهادی

۱۰ Responses to “دبیر کمیسیون صنایع مجلس ؛ پیش‌ گامی ایران‌خودرو در توسعه پلتفرم‌های خودرو هیبریدی شایسته قدردانی است”

  1. هادی گفت:

    شایسته قدردانی 😂🤣🤣🤣
    اولین خودروی هیبرید دنیا ، در سال ۱۸۹۹ توسط فردیناند پوشه ساخته شد.
    و اولین خودروی هیبرید تولید انبوه دنیا هم سال ۲۰۰۰ ، ساخته شد ؛ تویوتا پریوس.
    کره ، که خودروسازی اش همزمان با ایران شروع شد ، اولین خودروی هیبریدی که ساخت ، سال ۲۰۰۹ بود. کیا فورته .
    و چین هم که یه عده آدم نادان بهش میگن آشغال ساز ، اولین خودروی پلاگین هیبرید جهان رو درسال ۲۰۰۸ ساخت و عرضه کرد.
    بعد با این وضعیت آلودگی هوا ، ایران هنوز بعد ۶۰ سال هنوز ماشین هیبرید خفیف یا توربو GDI نتونسته بسازه و تازه داره روی این خودروها کار می کنه و می خواد رسما عرضه کنه.
    چقدر عقب مونده ایم.

    ۴۰
    ۶
  2. Sentry گفت:

    پیش گام!!!!!!!؟
    خخخخخخخ
    دمتون گرم درمان شدم
    ایولله یبوست ام درمان شد

    ۳۰
    ۵
  3. جواد گفت:

    واقعا خجالت داره نمیخواد هیبریدی بدی دست مردم .گیربکسهای اتومات آشغالی که گذاشتی روی تارا بیا درست کن .که مردمو اسیر کردن .و فقط فحش میدن

    ۱۰
    ۱
    • رسول منوچهری گفت:

      شرکتی که افتاده روی پول مردم و داره از بیت المال پول های آنچنانی بهش تزریق میشه و هیچ خروجی که در سهم مردم باشه نداره و بدتر از آن انحصار طلب هم هستن و هیچ کس رو نمیزارن باهاشون رقابت کنه دیگه تقدیر و تشکر داره یه مشت مال مردم خور

      ۵
      ۰
  4. ناشناس گفت:

    ایران خودرو ویشرو ساخت فرغون خای اشغال با قیمت های گزاف
    اگه مافیای خودرو نیود و اجازه ورود خودرو خارجی داده میشد کسی سوار این فرغون های اشغال نمیشد که حالا بخوای بهش افتخارم کنی

    ۱۵
    ۰
  5. ناصر گفت:

    واقعا جالب برای خودتون پپسی وا میکنید اخه مردک. کدام پیشرفت یک مشت اشغال ازرده خارج شده میسازید اونم نصف بیشترش از جای دیگه وارد میکنید جز پیت حلب روغن که برای بدنه استفاده میکنید بعد خودتون خودتونو تشویق و تایید میکنید خدایی ساقیتون کیه بگین ما هم از همون جنس بگیریم

    ۷
    ۱
  6. فرزاد گفت:

    سلام،شرمت نمیکنید.حتما یه چند تا ماشین لوکس دادن آقای محمدی که اینطور تقدیر میکنه از ایران خودرو که مثل زالو خون ملت رو میمکه،جان مردم رو کردین بازیچه مافیا،حالا تقدیر هم کنید.سهم و سهم خواهی آقای محمدی

    ۴
    ۰
  7. شیرزاد گفت:

    درود بر شهیدان جنگ تحمیلی: آقای حسنعلی محمدی ، بجای تعریف و تمجید از ایران خودرو ، ببینید در سی و پنج سال گذشته بابت تولید خودروهای بی کیفیت توسط دو شرکت خودرو ساز بزرگ ایران بیش از ۲۸۰۰۰ هزار کشته جاده ای داده است .بجای محکوم کردن ، از آنها تمجید هم میکنید ؟! ایثارگر و فرزند شهید

    ۳
    ۰
  8. علی گفت:

    آخه چه پیشرفتی

    چه کشکی چه پشمی

    خسته نشدید از این همه دروغ و فریب ملت

    ۱
    ۰
  9. اصغر گفت:

    فقط باید گفت شرم بر شما شرکتهای رانتی و شرم بر طرفداران بی انصاف شما.

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X