اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰

پشت صحنه فراخوان تعویض قطعات بخاری پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ توسط ایران خودرو چه بود ؟ وظیفه یا لطف درحق مشتری !

منتشر شده در 28 آبان 1404 ساعت 10:22
نویسنده آخرین خودرو
پشت صحنه فراخوان تعویض قطعات بخاری پژو 206 و 207 توسط ایران خودرو چه بود ؟ وظیفه یا لطف درحق مشتری !

در شرایطی که صنعت خودروسازی ایران طی دهه‌های گذشته با انتقادهای فراوان در زمینه کیفیت، ایمنی و خدمات پس از فروش مواجه بوده، تحولات اخیر در گروه صنعتی ایران خودرو پس از واگذاری مدیریت به بخش خصوصی بدنبال تغییر پارادایم اساسی است. صنعت خودرو در مرحله‌ای قرار گرفته که نه تنها ارتقای کیفیت محصولات، بلکه رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی شفاف لازمه بقای شرکت است و بس

دلیل این مهم پر واضح است بخش خصوصی به دنبال رضایت مشتری است که مشتری پایدار داشته باشدو با درامد پایدار بتواند چرخه تولید و فروش را به سمت سود دهی ببرد و مانع از ورشکستگی شود در مقابل بخش دولتی اصولا پاسخگوی زیان ناشی از کیفیت محصول نیست زیرا زیان توسط دولت جبران می شود

ماجرای فراخوان ۲۰۶ .۲۰۷ چه بود ؟

تعویض رایگان «قطعه محافظ سیستم گرمایشی» در محصولات خانواده ۲۰۶ (پژو ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا) یعنی همه ماشین های تولید شده از ۲۴ سال پیش تاکنون

این قطعات چه مشکلی داشتند ؟

۱.هر قطعه در صنعت خودروسازی دارای استاندارد زمانی و کیفی مشخصی است و با استفاده از قطعه ایرادات ان مشخص می شود و با بالارفتن عمر استفاده بخصوص بیش از ۱۰ سال، بخشی از قطعات فرسوده می‌شود‌.

۲.از اواخر دهه ۱۳۹۰ گزارش‌های پراکنده‌ای درباره نشت آب داغ از رادیات بخاری از سمت راننده در برخی خودروهای خانواده ۲۰۶ در فضای مجازی و سامانه‌های رسیدگی به شکایات ثبت شده بود

۳.قطعه رادیات بخاری در خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷ سمت کنسول وسط خودرو نزدیک پای راننده خودرو جانمایی شده بوده و گاهی در اثر استفاده نادقیق (نریختن ضد یخ و رسوب‌گیری رادیات) یا مراجعه به شبکه تعمیرگاهی غیر اصولی، در گذر زمان با مشکل سوب یا گرفتگی مواجه میشده و بعد از نشتی آب داغ، قطعه محافظی که روی آن نصب بوده و البته طراحی و استاندارد تولید پژو را هم داشته، نمیتوانسته جلوی آب داغ را بگیرد و ممکن است حرارت ان پای راننده را بسوزاند

چرا اکنون نسبت به تعویض این قطعه اقدام شد؟

اصولا در زمستان از بخاری خودرو استفاده می شود والان زمانی است که مدیریت جدید ایران‌خودرو به این نتیجه رسید که قبل از شروع زمستان واستفاده ازبخاری بایدمشکل این نوع ماشین ها با اعلام رسمی وشفافیت درموضوع نسبت به تعویض ان اقدام می گردید تا مشکل برای دارنندگان این خودرو ها ایجاد نشود

فراخوان ایران خودرو چیست ؟

. تعویض ۱۰۰ درصدی رایگان قطعه مذکور در تمام خودروهای تولید شده خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا از سال ۱۳۸۰ تا کنون در بیش از ۶۰۰ نمایندگی مجاز

پوشش بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو (از ۲۴ سال پیش تاکنون)

نکته قابل توجه :

در بسیاری از کشورهای دنیا، فراخوان‌های ایمنی معمولاً محدود به خودروهای جدید تولید شده یا نهایتا یکسال اخیر است. اما مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو برای جلب رضایت مشتریان تمام خودروهای ۲۴ سال اخیر را هدف قرار داد و این را وظیفه خود می داند نه لطف درحق مشتری

ویدیو های پیشنهادی
  1. علیرضا گفت:

    سلام اول در رابطه با شورهای دیگه نمایندگی‌های دیگه که نویسنده فرمود عرض کنم کشورهای درست حسابی خارج ۵ سال ماشین تمومه تعویض می‌کنه در رابطه با فراخوانی هم که زده دستش درد نکنه … ولی از اونجایی که اینجا ایران است مدیریت جدید می‌خواسته خودی نشون بده و از اونجایی که شرکت ایران خودرو و سایپا سکوی پرواز است پست‌های خیلی بالا و صندلی‌های خیلی نرم راحت و خدا کند خاوری‌ها نباشند از همین فراخوانی که اعلام شده ا می‌دونه چقدر پول در دستان عده‌ای منتظر لیوان آب هستند سر اصل مطلب احتمالاً شرکت رادیاتشو می‌خواد عوض کنه بخاری کامل نمی‌بندم برای مشتری کاسبی شروع میشه ترموستات ماشینت خراب است ضد یخ باید تعویض شود مدل‌های پایین‌ برعکس اونا بهتره کاسب‌تر ایران خودرو میگه آقای فیوچر اینا رو بستی این فیوزا ضعیفه فشار آورده دست سیمتم که خراب شده شلنگ‌های بخاری پوسیده شیر بخاری باید تعویض شه این پنکشم که موتورش نیم سوز شده و و و و نویسنده عزیز یه آماری از ماشین‌های این چند سال داده بود یک دهم از همون آماری که شما دادین اگه این صورت‌ها رو بنویسن چقدر می‌شه بازم از همه معذرت می‌خوام مفت و مجانی توی این زمونه برای مردم کسی کاری انجام نمیده هیچکس دلش به حال مردم نسوخته کسایی که این مطلب‌هایی که من نوشتمو رتونو درد آوردم می‌بخشید یه لطفی بکنید هر کس هر جایی که زندگی می‌کنه تو هر شهری حالا خونه پدریه خونه مادریه خونه خودشه مستاجره یه لطفی بکنید قبض‌های برقو با گازتونو مال دو تا قبضتونو فقط چک کنید در قبض گاز همه ما بدهکاریم ودم وقتی که اس‌ام‌اس میاد برام معمولاً همون دقیقه پرداخت می‌کنم همون روز پرداخت می‌کنم تو دو تا قبض زده یکی ۳۳ هزار تومن بدهی دارید توی قبض دیگه زده ۳۴ هزار تومان بابت اشتراک کنتور بابت همه اینا پول می‌گیرند دیگه غیر از اینکه نیست یه قسمتشو حالا دقیق یادم نیست چه جوری بود فقط آن جهت انتقال گاز برای خونه شم عزیزانی که تو مجلس و هیئت وزیران و دولت هستند حمت می‌کشن این گاز رو هول میدن تو لوله که بیاد خونه من و شما بابت اونم از هممون پول می‌گیرن قربونش برم اداره برق ول دو نوع بیمه از من و شما داره می‌گیره من که سر در نیاوردم یعنی از همه چی جالب‌تر اینه ه به جای گاز از مازوت داره استفاده می‌کنه آلایندگی سرطان زا می‌دونم هزار تا مریضی دیگر نوشته که بابت سوخت نیروگاه خوب یارانه رم که قطع کردن بعد ما توقع داریم ایران خودرو دلش به حال مردم بسوزه خواهشاً بیا بریم همین قبضاتونو نگاه کنین ببینین چقدر پول داریم میدیم اگه ۳۰۰ هزار تومان پول گازتونه ۱۴۰ تومن ۱۵۰ تومان نوشته پول مصرف گاز معذرت می‌خوام وقت همگی رو گرفتم یا علی

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X