مدیران خودرو نسخه جدید آریزو ۶ پرو را عرضه می کند

بر اساس اطلاعات رسیده، شرکت مدیران خودرو برنامه دارد تا نسخه جدید آریزو ۶ پرو را به بازار عرضه کند. این خودرو همان فونیکس آریزو ۶ پرو است که با تغییراتی همراه شده و جایگزین نسخه فعلی می شود.
به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر گروه چری عرضه نسخه فیس لیفت آریزو ۶ پرو را در بازارهای هدف خود آغاز کرده است. البته که در بسیاری از بازارها، این خودرو با نام آریزو ۵ پلاس عرضه می شود. به گفته منابع آگاه، در کنار آغاز عرضه فونیکس آریزو ۶ جی تی، مدیران خودرو می خواهد تا نمونه جدید آریزو ۶ پرو را جایگزین نسخه فعلی کند.
حتماً ببینید: ویدیوی معرفی فونیکس آریزو ۶ جی تی در آخرین خودرو

تفاوت آریزو ۶ پرو جدید با نسخه فعلی
فونیکس آریزو ۶ پرو جدید بیشتر در بحث ظاهری با نمونه فعلی تفاوت دارد. همان طور که در تصاویر مشخص است، جلو پنچره کهکشانی به این محصول گروه چری هم اضافه شده و از سوی قاب چراغ روشنایی روز هم تغییر کرده است. در سایر بخش های بیرونی، تفاوتی میان نمونه فیس لیفت آریزو ۶ پرو با نمونه فعلی وجود ندارد. اما در بخش کابین با تغییرات دکوراتیو همراه هستیم و می بینیم که الگوی دسته دنده نیز با خودروهایی مانند فونیکس FX و فونیکس آریزو ۶ جی تی برابر شده است.


مشخصات فونیکس آریزو ۶ پرو جدید
فونیکس آریزو ۶ پرو جدید همچنان به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز است. این پیشرانه ۱۴۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور 220 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این سدان چینی از نوع اتوماتیک CVT است که توان را به چرخ های جلو می رساند.
در فونیکس آریزو ۶ پرو جدید امکاناتی مانند سانروف برقی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، فرمان کمکی برقی، رادار نقطه کور، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از طریق ریموت، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، سنسور نور، سنسور باران، فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی چرم مصنوعی، شارژر بی سیم تلفن همراه، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، دسته دنده الکتریکی و… وجود دارد. عملاً می توان گفت که نسخه جدید آریزو ۶ آنچنان تفاوتی با نمونه فعلی در بحث امکانات ایمنی و رفاهی ندارد. البته گفته می شود که شاید سه قابلیت جدید به فهرست امکانات رفاهی این خودرو اضافه شوند.
این چینی ها آنقدر پر رو هستند که اگر از
در آنها را بیرون بندازی از پنجره خواهند آمد
حکایت این لگن پاره های چلغوز چینی است
فقط چاره کار نخریدن است و بس
ازلگنهای داخلی خیلی خیلی بهتره
ماشین های سایپا و ایرانخودرو ، چون زیاد شدن ، عامه پسند هستن، همین چری اگر بیشتر وارد بشه ، مردم از لگن های داخلی بر می گردن …
تو نخر من خریدم خیلی هم برام درست کار کرده بیخودی مردم رو گمراه نکن تو برو ایرانخودرو بخر حال کن
ماشین خودت هرچی هست، ولی موتورش دور موتور ۶۰۰۰ به بعدو نداره اگه ۶۰۰۰ هم بره شاتون میزنه. کیفیت ورقش هم در حد کاغذ کاهی کتابای ۱۰۰ سال پیش هست که البته داخلش پوسیده. سپرش با یه انگشت صبابه فرو میره. طراحیش به کنار، مال قرن بوق. (الان چه حسی داری؟ ببین چه حسی داره وقتی همچین چیزایی رو به بقیه میگی)
من از واریز وجه مرحله اول برا تارا دستی جا ماندم باید به کجا مراجعه کنم
دوست عزیزی که چینی ها رو از در بیرون میکنند خدمتتون عارضم که در صنعت خودرو چین حرف برای گفتن داره یا حداقل اینه که با صنعت خودروسازی ما اصلا قابل مقایسه نیست . من یک شاهین خریدم که در عرض یکسال و نیم که از عمرش میگذره فقط بوقش سالمه وکار میکنه مابقی اجزا تعویض شدن. خدمات پس از فروش هم که نداره. . خب حالا دوست من هنوز معتقدی که سزای چینی ها نخرید؟؟؟؟!!!!
خدا وکیلی بی تعصب میگم من ۵ ماهه دارم خیلی راضیم ، البته که تویوتا و مزدا و رنو و ... خیلی دوست دارم ولی شرایط بازار فعلی ایران همینه نیست و چاره ای هم نیست ولی به نظر من آریزو و j7 اصلا کم از ماشین کره ای ندارند
بنظر من سایپا یه دزد کلاهبردار شیاد هستش یه لگن رو به قیمت نجومی بصورت خرید اجباری یکساله باید تو نوبت باشی تا نوبت بشه ۲۰ بار افزایش قیمت بهش میخوره یه ارگان سالم هم وجود نداره یقه این کلاهبردار رو بگیره همشون با صلح وصفا یا بیت المال رو غارت میکنن یا جیب ملتو رو میچاپن خدا هم از دست اینا خسته شده