%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰

ری را مجوز شماره گذاری گرفت ؛ کراس اوور ملی در یک قدمی بازار

منتشر شده در 10 تیر 1403 ساعت 10:57
نویسنده آخرین خودرو
مجوز شماره گذاری ری را

با صدور تاییدیه نوع محصول ری را ایران‌خودرو از سوی سازمان استاندارد، این خودرو مجوز شماره گذاری دریافت کرد تا یک گام دیگر برای ورود به بازار ایران نزدیک‌ شود.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌ خودرو با بیان این‌ که ری را در یک قدمی برنامه ریزی برای عرضه به بازار قرار گرفته، عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم‌های طراحی و توسعه محصول، ری را به عنوان اولین کراس‌ اوور ملی، با تاییدیه سازمان استاندارد آماده شماره‌گذاری شد.
مهدی رادمنش عرضه ری را با بهترین شرایط کیفی را از تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دانست و افزود: با اجرای مراحل کیفی سازی، ری را به زودی در مدار تولید انبوه ایران‌خودرو قرار خواهد گرفت.
وی ایمنی بالا به دلیل استفاده از پلتفرم به‌روز و تولید با کیفیت در خطوط پیشرفته بدنه سازی اختصاصی را از ویژگی‌های مهم ری را برشمرد و تصریح کرد: طراحی ری را منطبق با استانداردهای ۸۵گانه است و خودرو با سطح بالایی از تجهیزات ایمنی و رفاهی عرضه خواهد شد.
به گفته رادمنش، ری را قابلیت ارتقا به استانداردهای بین‌المللی آینده را نیز داراست و بر اساس آخرین آزمون‌های تصادف از روبه‌رو، جانبی و عقب که در مرکز تست اروپایی انجام شده، این خودرو ایمن‌ترین محصول ساخت داخل به حساب می‌آید.

مشخصات فنی و ویدیو معرفی آپشن های ری را

زیر کاپوت ری را پیشرانه EFP را داریم. یک موتور ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ که فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ های ورودی و خروجی (Dual VVTI) را دارد و توان تولید نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر را ارائه می دهد. با یک کراس اوور تک دیفرانسیل طرف هستیم و این یعنی قدرت از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ های جلو می رسد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. جوان گفت:

    چیه این ماشین اسباب بازی ساختن آدم فکر می‌کنه الان وسایلش میشکنه سگ سمند و پراید شرف داره هرکی بخره صاحب اول و آخرش خودشه نه جاداره نه صندوق داره نه شاسی حسابی نه سپر قوی هیچی این ماشین با موتور تصادف کنه ترکیده

    ۲۸
    ۸۸
  2. مهدی گفت:

    درود بر شرکت ایرانخودرو
    انشالله به امید خدا با قدرت
    فقط به کیفیت فکر کنید
    تنوع داشته باشید ما حمایت میکنیم

    ۳۹
    ۳۵
    • مصطفی گفت:

      برادر من شما حمایت کن
      اما این به این معنی نیست که به مردم انحصار و رانت رو تحمیل کنند که برای افرادی ایجاد مزیت کنند
      سیاست های حمایتی باید تشویقی باشه، نه تنبیهی تحمیلی قربان

      ۷
      ۱
    • ایرانی گفت:

      دو نکته .اول موتورهای توربو شارژ درمصرف وراندمان عالی هستند ولی وقتی بنزین مناسب کمیاب است ناچاربه ریختن مکملهای گران وبعضا سمی ومضر هستیم .دوم زیبایی وظاهر خودرو ملاک مهمیست .طراحی جلو خودرو شبیه لادای سی سال پیش است و احتمالا باب سلیقه خیلی‌ها نخوادبود.اینهمه طراح خودروی درسطح جهانی باملیت ایرانی داریم .کاش از وجودشان استفاده درست میکردیم

      ۴
      ۳
  3. محمد گفت:

    قیافه ترکیب پیکان چراغ بنزی با ام وی ام ایکس ۲۲

    ۶
    ۴
  4. ساسان گفت:

    آشغالی جدید با اسم و ریختی مسخره

    ۸
    ۶
  5. پسر گفت:

    خودرو یا حلبی ،مادامی که واردات خودرو آزاد نشه حلبی ها جان انسانها را خواهند گرفت در کشوری که اسم اسلام یدک میکشه

    ۵
    ۵
  6. USF گفت:

    این پیکان تو همه ماشینای ایران دیده میشه .اتاقش که چینیه

    ۱
    ۲
  7. محمود گفت:

    اقا جان من تاحمایت نشه . خودروی ما هم همینه .
    .فعلا همین تو ایرانه سوار شو دیگه چاره چیه پسر خوب
    بعدشم برای ایران خودروئه دیگه

    ۱
    ۱
  8. سینا گفت:

    جلوش کپی سانتافه ۲۰۲۳

    ۱
    ۳
  9. محمد گفت:

    داداش ما زحمت کشیدم سر این ماشین گردنم برید تا مرز مرگ رفتم کم لطفی نکنید

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X