%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰

لندکروز اتاق ۲۰۰ بخریم یا نخریم؟

منتشر شده در 25 مرداد 1403 ساعت 18:30
نویسنده آرام عزیزی

لندکروز اتاق ۲۰۰ یکی از جذاب ترین وارداتی های قدیمی بازار ایران است که با قیمت نجومی هنوز بازار خوبی را برای آن شاهد هستیم.

لندکروزر اتاق ۲۰۰ یکی از محبوب‌ترین خودروهای آفرود و خانوادگی در بازار ایران است. این خودرو با قابلیت‌های بی‌نظیر و امکانات رفاهی فراوان، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان به خودروهای لوکس و پرقدرت پیدا کند. در این مطلب به این می‌پردازیم چرا لندکروز اتاق ۲۰۰ بخریم؟چرا نخریم؟

معرفی لندکروز اتاق ۲۰۰

سری لندکروزر از جمله موفق‌ترین محصولات این شرکت است که اولین بار در سال ۱۹۵۱ معرفی شد و به سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین خودروهای آفرودی تبدیل شود. لندکروزر اتاق ۲۰۰ در سال ۲۰۰۷ به بازار معرفی شد و تا سال ۲۰۲۱ تولید آن ادامه داشت. این خودرو با ویژگی‌های فنی برجسته و طراحی مدرن، توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای آفرود و خانوادگی را به خود جلب کند. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به موتورهای قدرتمند بنزینی و دیزلی، گیربکس‌های اتوماتیک با کیفیت ،سیستم‌های تعلیق مستقل اشاره کرد. نسل جدید لندکروزر، یعنی اتاق ۳۰۰، در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این مدل با تغییرات عمده در طراحی و فناوری‌های به‌کاررفته، توانست سهم بازار خوبی به دست آورد. از جمله ویژگی‌های این نسل می‌توان به موتورهای جدید کم حجم تر و مصرف سوخت پایین، سیستم‌های ایمنی پیشرفته و امکانات رفاهی بیشتر اشاره کرد.

لندکروز اتاق 200 آفرود

چرا اتاق ۲۰۰ بخریم ؟

لندکروزر اتاق ۲۰۰ با سیستم‌های چهارچرخ محرک و تعلیق مستقل، توانایی‌های بی‌نظیری در مسیرهای سخت و ناهموار دارد. این خودرو می‌تواند با اطمینان کامل از مسیرهای صعب‌العبور عبور کند و تجربه‌ای بی‌نظیر از رانندگی در طبیعت را برای شما فراهم کند. موتور و گیربکس لندکروزر اتاق ۲۰۰ با کیفیت ساخت بالا و طراحی ژاپنی، از استهلاک پایین برخوردارند و می‌توانند به مدت طولانی بدون نیاز به تعمیرات عمده کار کنند، در نمونه های زیادی کارکرد بالای یک میلیون را ثبت کرده اند. لندکروزر اتاق ۲۰۰ با فضای داخلی جادار و آپشن های متنوع، یک خودروی مناسب برای خانواده‌ و تشریفات است. این خودرو می‌تواند تمامی اعضای خانواده را به راحتی و با رفاه کامل جابجا کند. به دلیل ممنوعیت واردات و قوانین حجم موتور، لندکروزر اتاق ۲۰۰ در بازار ایران از ارزش بالایی برخوردار است و می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب در نظر گرفته شود. این خودرو با امکانات رفاهی و ایمنی متعدد، تجربه‌ای لذت‌بخش از رانندگی را برای شما فراهم می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم‌های پیشرفته تهویه مطبوع، صندلی‌های راحت با قابلیت تنظیم برقی چندگانه  اشاره کرد. لندکروزر اتاق ۲۰۰ با قابلیت‌های تیون بالا و وجود گجت‌های فراوان تیون، امکان شخصی‌سازی بسیار خوبی انتخاب خوبی  برای تیونر های خودروی هست.

چرا نخریم؟

به دلیل ممنوعیت واردات خودروهای خارجی، قیمت لندکروزر اتاق ۲۰۰ در بازار ایران بسیار بالا است و این مسئله می‌تواند یکی از معایب این خودرو باشد. قطعات یدکی این خودرو به دلیل وجود چندین دلال در زنجیره توزیع، قیمت بالایی دارند و این مسئله می‌تواند هزینه‌های نگهداری خودرو را افزایش دهد. به دلیل عدم وجود نمایندگی رسمی و فعال تویوتا در ایران و همچنین تحریم‌ها، برخی از واردکنندگان و قاچاقچیان قطعات فیک و تقلبی وارد بازار می‌کنند که می‌تواند به عملکرد خودرو آسیب برساند. تعداد مکانیک‌های ماهر و متخصص در تعمیرات لندکروزر کم است و این مسئله می‌تواند در صورت بروز مشکل، چالش‌هایی برای مالکین خودرو ایجاد کند. بسیاری از نسخه‌های این خودرو زیر دست مالکانی بوده‌اند که از آنها به خوبی مراقبت نکرده‌اند یا از قطعات یدکی فیک استفاده کرده‌اند. همچنین، بسیاری از این خودروها به آفرودهای سنگین برده شده‌اند که می‌تواند باعث استهلاک زیاد خودرو شود و پیدا کردن نسخه سالم آن را دشوار کند.

لندکروزر اتاق ۲۰۰ با تمامی ویژگی‌های برجسته و امکانات فراوانی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به خودروهای آفرود،تشریفات و خانوادگی محسوب می‌شود. این خودرو با توانایی‌های بی‌نظیر در مسیرهای سخت و ناهموار، استهلاک پایین، فضای داخلی جادار و بازار فروش عالی، انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال یک خودروی قدرتمند و مطمئن هستند. با این حال، باید به معایب آن نیز توجه داشت. قیمت بالای خودرو و قطعات یدکی، وجود قطعات تقلبی و کمبود مکانیک‌های ماهر از جمله چالش‌هایی است که ممکن است در هنگام خرید و نگهداری این خودرو با آن مواجه شوید. بنابراین، قبل از تصمیم‌گیری نهایی، باید تمامی جوانب را سنجید و با توجه به نیازها و انتظارات خود، انتخابی هوشمندانه داشته باشید. اگر به دنبال خودرویی هستید که بتواند در شرایط سخت و مسیرهای ناهموار بهترین عملکرد را ارائه دهد و در عین حال یک خودروی خانوادگی و جادار باشد، لندکروزر اتاق ۲۰۰ می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X