موضوعات داغ روز:

تارا V4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

تارا V4 نسخه ای جدید و به روز شده از تارا اتوماتیک است که توسط ایران خودرو توسعه داده شده است. V4 تیپ جدیدی از نسخه اتوماتیک تارا است.

حجم موتور ۱۵۹۸ سی سی
قدرت ۱۱۳ اسب بخار
گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 24 مرداد 1402 ساعت 16:18
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

درباره تارا V4

زمانی که تارا معرفی شد ابتدا به دلیل چهره خوب و عامه پسندش بسیار مورد توجه قرار گرفت اما رفته رفته، بدلیل ناقص بودن امکانات و ضعف در بدنه و مونتاژ ضعیف اجزا داخل کابین بسیار مورد انتقاد قرار گرفت . اما ایران خودرو سعی کرد با عرضه تیپ های مختلف تارا، بخشی از این مشکلات را حل کند و تاکنون ۴ نسخه از این خودرو به بازار معرفی شده است. دراین مطلب سعی داریم به جدیدترین نسخه تارا یعنی تارا V4 اتوماتیک بپردازیم.

تارا V4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

تارا V4 نسخه فول آپشن تارا V2 است که در اوایل سال ۱۴۰۲ توسط ایران خودرو رونمایی شد و در حال حاضر یکی از لوکس ترین خودروی تولید داخل محسوب می شود و در میان خودرو های تولید داخل یکی از بروزترین طراحی ها را دارد. تارا V4 سدانی در کلاس طراحی C بوده و پلتفرم آن بر پایه پلتفرم پژو ۳۰۱ است و به نوعی نسخه ایرانیزه شده پژو ۳۰۱ است. در ادامه بیشتر به بررسی تارا V4 می پردازیم.

طراحی بدنه

تارا V4 به لحاظ طراحی ظاهری به نسخه های قبلی خود وفادار بوده و در بخش طراحی بیرونی شاهد تغییرات اندکی نسبت به نسخه های قبلی تارا V4 هستیم. در نمای جلو ، چیزی که بیشتر از همه توجه را به خود جلب می کند طراحی و گرافیک چراغ های اصلی است که طراحی زیبا و مناسبی دارد. بر روی کاپوت از دو سری خطوط طراحی مورب استفاده شده که به نمای جلو این خودروی جلوه بهتری داده است.

تارا V4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

جلو پنجره تارا اتوماتیک V4 درون یک قاب کرومی قرار گرفته و لوگوی ایران خودرو در وسط جلو پنجره به چشم می خورد. چراغ های مه شکن و روشنایی روز درون قابی از جنس پلاستیک پیانویی قرار گرفته اند که به جذابیت نسخه V4 در نمای جلو افزوده است. در نما های جانبی تارا V4 اتوماتیک شاهد طراحی متفاوتی نسبت به دیگر تولیدات ایران خودرو هستیم. یک خط طراحی از ابتدا گلگیر جلو شروع شده و تا انتها گلگیر عقب ادامه پیدا می کند.

تارا V4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

یک خط طراحی دیگر در پایین درب ها وجود دارد که از ابتدای درب سرنشینان جلو شروع شده و تا انتهای درب سرنشینان عقب کشیده می شود. همچنین در این نما می توانیم رینگ های ۱۶ اینچی را مشاهده کنیم که طراحی خوبی دارند و برخلاف نسخه های اولیه تارا که جنس رینگ ها ، از نوع فولادی بودند در تارا V4 از رینگ های آلومینیومی استفاده شده است. در نمای عقب چراغ های به هم پیوسته را مشاهده می کنیم. گرافیک چراغ ها در نسخه جدید تغییر کرده و آن حالت آزار دهنده تی که در نسخه های دیگر شاهد آن بودیم در این خودرو نمی بینیم. همچنین آنت کوسه ای هم به این خودرو اضافه شده است. به طور کلی تارا اتوماتیک جدید نمره قابل قبولی را در بخش طراحی ظاهری خود می گیرد و در این خودرو شاهد طراحی عامه پسند هستیم.

مشخصات فنی تارا V4

ایران خودرو تارا V4 از یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ، ۴ سیلندر ، ۱۶سوپاپ (یا همان TU5 پلاس) بهره می برد که می تواند روی هم رفته ۱۱۳ اسب بخار و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل  کند. در محور جلو تارا اتوماتیک V4 از سیستم تعلیق نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع توییست بیم استفاده شده است که راننده سواری نرمی را با آن می تواند تجربه کند. ظرفیت باک بنزین ۵۰ لیتر بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۲۹ لیتر است. به طور کلی تارا v4 به لحاظ فنی خودرویی معمولی است و مشخصات فنی عجیب و غریبی در آن نمی بینیم.

برند ایران خودرو
مدل تارا اتوماتیک V4
کلاس بدنه سدان
سال تولید ۱۴۰۲
حجم موتور ۱۵۹۸ سی سی
تعداد سیلندر ۴
تعداد سوپاپ ۱۶
فناوری موتور تنفس طبیعی
قدرت ۱۱۳ اسب بخار
گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۴.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
تعلیق جلو مک فرسون
تعلیق عقب تویست بیم
طول ۴۵۱۹ میلی متر
عرض ۱۹۵۳ میلی متر
ارتفاع ۱۴۶۶ میلی متر
فاصله محوری ۲۶۵۲ میلی متر
وزن ۱۲۶۸ کیوگرم
حجم باک ۵۰ لیتر
مصرف سوخت ۷.۲۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی
ابعاد رینگ و لاستیک ۲۰۵/۵۰R16
برند نشان مادر ایران خودرو
کشور سازنده ایران

طراحی کابین و امکانات

طراحی داخلی تارا V4 بسیار شبیه به سیتروئن C3-XR بوده و طراحی خوبی دارد. در بخش رودری ها از پلاستیک خشک استفاده شده است. در بخش بالای رودری ها نواری نقره ای رنگ قرار گرفته است. در نسخه های قبلی تارا ، کلید های شیشه بالابر در کنار دسته دنده قرار گرفته بود اما در تارا اتوماتیک جدید کلید های شیشه بالابر بر روی دستگیره ها منتقل شده است. در بخش داشبورد نیز همانند رودری ها از پلاستیک خشک استفاده شده است. در بالای داشبورد یک نوار از جنس پلاستیک پیانویی می بینیم که به جذابیت طراحی داخل کابین کمک کرده است. دریچه های سیستم تهویه درون قاب هایی با رنگ های مشکی پیانویی و نقره ای قرار گرفته اند و طراحی خوبی دارند. در بخش وسط کنسول می توانیم نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا را مشاهده می کنیم که درون یک قاب نقره  ای رنگ از جنس پلاستیک بافت دار قرار گرفته اند.

تارا V4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

در پایین نمایشگر کلید های مربوط به سیستم تهویه را مشاهده می کنیم که در بین آن ها نمایشگر کوچکی قرار دارد که اطلاعات مربوط به سیستم تهویه  را به ما می دهد. دسته دنده درون یک قاب کرومی قرار گرفته در کنار آن دکمه های مربوط به حالت های مختلف رانندگی تعبیه شده است. در قسمت بالای دنده محفظه هایی وجود دارد که می توان تلفن های همراه یا هر اشیا کوچک دیگری را در آن قرار داد.

تارا V4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

کلاستر تارا اتوماتیک V4 از نوع آنالوگ است و سعی شده با استفاده از ترکیب رنگ های آبی و قرمز ، احساس هیجان را به راننده القا کند. در مابین عقربه های مربوط به سرعت و دور موتور، کامپیوتر کوچک سفری تعبیه شده است و اطلاعاتی مانند میزان بنزین ، ساعت و دمای آب را به ما می دهد. فرمان از نوع کمکی برقی است که امتیاز مثبتی برای این خودرو محسوب می شود. غربیلک فرمان تارا v4 از نوع دی کات است. در پایین فرمان از پلاستیک پیانویی استفاده شده است که احساس لوکس بودن را در بیننده ایجاد می کند. بر روی فرمان به جهت سهولت دسترسی راننده ،کلید های مربوط به سیستم مالتی مدیا و کروز کنترل تعبیه شده است.

تارا V4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

در سمت چپ قسمت فرمان دکمه استارت را می بینیم که به تقلید از خودرو های پورشه در این قسمت قرار گرفته است و در زیر این دکمه کلید های مربوط به تنظیمات آینه های جانبی ، سیستم کنترل پایداری ، تنظیمات چراغ های اصلی و… مشاهده می شود. صندلی های ردیف جلو از نوع برقی است.روکش صندلی های تارا V4 ترکیبی از جنس پارچه و چرم مصنوعی هستند و طراحی خوبی دارند. در بین صندلی های جلو زیر آرنجی قرار گرفته است . از نکات منفی این خودرو این است که زیر آرنجی ردیف جلو دسترسی به ترمز پارک دستی را سخت می کند.

متریال به کار رفته در بخش عقب نیز همانند بخش جلو است. در تارا v4 به دلیل وجود فاصله محوری ۲,۶۵۲ میلی متری ، فضای مناسبی را برای سرنشینان عقب فراهم می کند. از نکات مثبت دیگری که در نسخه V4 تارا  می بینیم اضافه شدن زیر آرنجی برای سرنشینان عقب است. به طور خلاصه طراحی داخل کابین تارا V4 مناسب و قابل قبول است.

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنی ۴ کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهی سنسور نور - سنسور باران - سانروف برقی - استارت دکمه ای - رینگ آلومینیومی - کروز کنترل - محدودکننده سرعت - تریم داخلی چرم و پارچه - صندلی ۶ حالته برقی راننده - پشتی برقی صندلی شاگرد - گرمکن صندلی های جلو - آینه الکتروکرومیک - آینه های تاشو برقی - نمایشگر لمسی - سنسور پارک عقب - دوربین عقب با خطوط پویای پارک - بازشوی درِ صندوق عقب با سنسور حرکتی پا - زیر آرنجی ردیف عقب - چراغ خوشامدگویی زیر درهای جلو - چراغ روشنایی روز - کامپیوتر سفر - سنسور پایش باد تایرها - چراغ داشبورد و آفتابگیرها - آنتن کوسه ای - فرمان کمکی برقی - رودری های جدید - اندروید اتو - اپل کارپلی - شیشه های دودی عقب - گرافیک جدید کاسه چراغ های عقب

معایب و مزایا

مزایا امکانات رفاهی قابل قبول - امکانات ایمنی قابل قبول - کابین جادار - فضای بار بزرگ - مصرف سوخت مناسب - سواری نرم
معایب متریال نه چندان ایده آل در کابین - توان حرکتی نه چندان قوی - وجود برخی ایرادهای برقی

تفاوت تارا V4 با تارا اتوماتیک V2

در بخش فنی ، تارا V4 اتوماتیک تفاوت های زیادی با نسخه های قبلی خود ندارد و به طور کلی تمرکز ایران خودرو بر روی اضافه کردن امکانات و آپشن ها بوده است که از جمله آن ها می توانیم به : اضافه شدن آنتن کوسه ای، اضافه شدن سنسور درب صندوق عقب ، اضافه شدن زیر آرنجی ردیف عقب، تغییر مکان کلید های شیشه بالابر ، تغییر گرافیک چراغ های عقب و… اشاره کرد.

رقبای تارا اتوماتیک جدید

با توجه به مشخصات فنی تارا V4 و کلاس فنی این خودرو، می توان خودروهایی نظیر دنا پلاس جوانان، جک J4، شاهین پلاس و تارا V2 را رقیب سدان جدید ایران خودرو دانست. البته نسخه جدید تارا اتوماتیک با مشخصات خوبش می تواند برای بسیاری از مشتریان جذاب تر باشد.

حتما بخوانید : قیمت روز خودرو

قیمت تارا اتوماتیک V4

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۴/۱۱) ۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۴/۱۱) ۱,۱۰۳,۷۷۳,۰۰۰ تومان

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

تارا V4 چه مشخصاتی دارد؟

در تارا V4 از همان موتور TU5 پلاس استفاده شده است که می تواند نهایت قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۴ نیوتن متر را از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند.

تارا V4 چه امکانات ایمنی و رفاهی دارد؟

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی به کار رفته در تارا V4 می توانیم به ؛ سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی، قابلیت تماس اضطراری، سنسور درب صندوق عقب، چراغ خوش آمد گویی، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی مجهز به اندروید اتو و اپل کارپلی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی و…. اشاره کنیم.

رقبای تارا V4 چه خودروهایی هستند؟

می توان خودروهایی نظیر دنا پلاس جوانان، جک J4، شاهین پلاس و تارا V2 را رقیب سدان جدید ایران خودرو دانست.

ویدیو های پیشنهادی

۴۴ Responses to “تارا V4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی”

  1. حمید گفت:

    به نظرم شرکت های ایرانی هم دارند یواش یواش به آپشن های روز نزدیک میشوند و این امیدوار کننده است

    ۱۰۸
    ۳۱
  2. کسرا گفت:

    سلام از اطلاع ندارید عرضه اش کی آغاز میشه؟

    ۹
    ۱
    • محمدرضا پاداش گفت:

      سلام هنوز اعلام نکردن

      ۴
      ۰
      • بابک گفت:

        اول که خیلی ممنون بابت گزارش خوب شما؛
        ای کاش مشخص میشد حداقل حدودی کی قراره این خودرو به بازار بیاد!
        راستش درسته خیلی از نظر فنی تفاوتی با V2 نداره ولی وجود همین چند تغییر ساده، از نظر روانی کاری کرده که اصلاً راضی نمیشم تارای V4 رو با V2 عوض کنم! من منتظر عرضه ی تارای V4 هستم.
        ولی فکر میکنم حتی خود ایران خودرویی ها هم نمی دونن دقیقاً کی قراره بیاد تو بازار!!!

        ۱۲
        ۱
  3. (Saeed(peugeot گفت:

    حسین دلاور عزیز خواهش میکنم ازت یه ذره انتقاد هم به این درز های تارا کن رفعش کنن ….بعد ۲ سال تولید شما ۵ تا ماشین تارا رو کنار هم بزارید یکی شون درز های صندوق عقب و درز کاپوت بالای جلو پنجره با هم هم خونی ندارن اصلا ….بیشتر شون هم درز کجه کلا

    ۱۵
    ۲
  4. Amin گفت:

    عرض ادب
    در ج‌اب به اقای دلاور عزیز باید بگم درسته که تغییرات خوبی اعمال شده اما هنوز جا داره بهتر بشه
    مثلا صندلی های با روکش تمام چرم مصنوعی.
    طرح این قطعه پیانویی ک روی فرمان هست به هیچ جای ماشین نمیاد.
    طرح کلاستر واقعا زنندس. میتونه نیمه دیجیتال با انالوگ تلفیقی از هر دو بشه.
    این همه طرح رینگ اسپرت با کیفیت و مقرون به صرفه داریم که میشه به جای این طرح های مُرده استفاده کرد.
    اتوهلد و ترمز پارک برقی براش مهیا کرد.
    کاپ هلدر و کنسول میانی( زیر ارنجی ) زیبا و متصل به صندلی نباشه براش گذاشت.
    سنسور نقطه کور گذاشت.
    در کل خیلی جای مانور داره که به یه ماشین در شان ما ایرانی تبدیل بشه.
    این مردم حق دارن ماشین خوب برای خودشون و خانوادشون داشته باشن.

    ۳۱
    ۵
  5. علی گفت:

    ظاهرش بیش‌تر از باطنش نیاز به تغییر داره!

    ۱۱
    ۳
  6. قربونعلی گفت:

    بازم ابن طراحی ،طراحی نشد،این طراحی به شدت نیاز به فیس لیفت جدید داره چراغ متصل عقب رو هر کاری هم که بکنند باز چیز مزخرفیه،موتور قابل ارتقاء هست و این موتور نمی‌تونه این بدنه‌ی سنگین رو به خوبی حمل کنه،خودرو پتانسیل به شدت عالی ای داره و قابل مانور هست به خصوص توی طراحی خیلی می‌شه روش کار کرد

    ۷
    ۸
  7. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید بین دنا پلاس توربو و تارا سال برای یک خانواده پنج نفره کدوم رو پیشنهاد میدید و اینکه لطفا ببرسی کامل تارا سال رو هم بزارید ممنون

    ۰
    ۱
    • سامان امانی گفت:

      سلام . تارا جادار تر هستش

      ۹
      ۰
    • بابک گفت:

      من هم تارا رو پیشنهاد میکنم. هر دو ماشین های نسبتاً خوبی حساب میشن تو رنج قیمتی خودشون. خوب دنا توربو از طرفی پرشتاب تر هست ولی از طرفی هم هزینه بنزین سوپر یا با مکمل بالاتره و استهلاک بیشتری در کل داره. کشش تارا بد نیست و راضی کننده هست. تو سربالایی ها هم کم نمیاره در اون حد که مجبور باشید توربو بگیرید.
      تارا جادار ترهست و به روزتر. حتی کمی سواری بهتری هم ارائه میده
      از نظر قیافه هم که سلیقه ای هست.
      من انتخابم تارا هست به عنوان کسی که با هر دو ماشین مسافرت طولانی با خانواده رفتم

      ۱۹
      ۰
  8. یونس گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید
    میخواستم بدونم اگه الان تارا v2 اتوماتیک بگیرم، میشه بعدا چراغ های پشتش رو تعویض کرد چراغ طرح جدید گذاشت؟؟

    ۱۵
    ۱
  9. مهبد گفت:

    درود بر آخرین خودرو با بروزترین خبرهایش. اگه بخواهیم خودروهای روز دنیا رو با تاراv4 مقایسه کنیم هنوز جا برای تغییر زیاده و آپشن های زیادی میشه روش سوار کرد ولی مهمترین فاکتور ضعف بدنه ست یکی از آشناها تارا داشت تو سرعت بالا کاپوتش عین حلبی تکون میخورد یعنی خداییش نمیشد ۱میل به ضخامت ورق اضافه کرد…!!!

    ۶
    ۷
  10. دربو گفت:

    ماشین ایرانی هرچه باشد بخصوص ایران خودرویی در طول سال هرماه یک الا دو روز در تعمیرگاهند و هزینه زا هستند.

    ۷
    ۵
  11. محمو گفت:

    اقا چرا هیچکس نمیگه که تارا وی ۴ با تارا وی ۴ lx چه تفاوتی داره؟! قیمت ش چه فرقی باهم داره؟!

    ۷
    ۰
  12. رضا گفت:

    بنظرم توان موتور کم هستش
    موتور ۱۶۰۰ با ۱۱۳ اسب برای ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلو وزن جواب نمیده.
    البته نوع گیربکس خیلی مهم هستش امیدوارم گیربکسش بتواند مشکل رو حل کنه

    ۶
    ۳
    • علیرضا گفت:

      تارا ماشین نسبتا خوبیه حتی از پژو۳۰۱ هم بهتره(پژو۳۰۱ آپشناش در حد پراید بود)ولی از لحاظ قدرت مقداری لشه،جای خالی توربو کاملا حس میشه،تفاوت قیمت بازار با کارخونه در تاراV4 خیلی زیاده متأسفانه حدود۵۰۰م اختلاف داره ولی بقیه محصولات اختلاف کمتری دارن

      ۰
      ۰
  13. M. J گفت:

    سلام بزرگترین مشکل ماشین های ایرانخودرو سیستم تعلیق هست دیگه هیچ کشوری از ژامبون استفاده نمیکنه همه ماشین های به روزدنیا عقب بندی دارن یعنی سیبک ولی کسی تا حالا فکر این قسمت رو نکرده. دقت کردید شاسی تمام ماشین های ایرانخودرو یکی هست فقط میان تغییر رو بدنه میدن شما راحت میتونی یه سمند رو به دنا تبدیل کنی

    ۰
    ۰
    • بابک گفت:

      سلام دوست عزیز؛
      اینکه فرمودید:
      شاسی تمام ماشین های ایرانخودرو یکی هست …
      باید بگم آفرین کشف بزگی کردید. منم الان متوجه شدن، که ۴۰۵ و پرشیا و سمند و سورن و سورن پلاس و دنا و … همه یه شاسی دارند!!!! چه باحال!!!!
      ولی تارا هم آره!!؟!؟ ؟! خخخخ

      ۱
      ۱
  14. شهرام M گفت:

    تارا اتوماتیک همون v1هست با یخورده آپشن اضافه معمولی، که فقط میخان قیمت را ببرند بالا..
    آخه چراغ ب اون بزگی چه معنایی داره؟؟
    وسط صندوق عقب اصلا چراغ احتیاج نداشت،
    خلاصه بگم. باید یه بهانه ای واسه گران کردن داشته باشن…..

    ۴
    ۲
    • مهرداد گفت:

      ولی اینا کلاهبردارن v4با v4 lxیکی کردن و فقط قیمتو از ۵۳۰به ۶۸۰افزایش دادن فکر کردن مردم متوجه نمیشن چون قرار بود موتورش efpتوربو باشه

      ۸
      ۱
  15. حسین گفت:

    بالاخره تارا اتومات ما هم امروز فاکتور شد
    همون v2 رو میدن ، ۱۲ تومن هم خسارت تاخیر داره

    ۴
    ۰
  16. مهران گفت:

    سلام وقت بخیر…من تقریبا یک ماه هست تارا اتوماتیک v4 دارم با هاش تا حالا به ۵ استان ایران مسافرت کردم هم شمال و هم جنوب میتونم بگم خوب هست
    اتاق خوب و راحتی داره…اتاق کیپ…امکانات قابل قبول…سواری نسبتا نرم… امیدوارم که در نسخه های بعدی از نظر ورق بدنه بهبود پیدا کنه و آپشن های بیشتری اضافه بشه..راضیم

    ۷
    ۰
  17. Mohamed گفت:

    سلام خسته نباشید من یه حواله تارا v4 lx داشتم امروز رفتم واریز وجهش کنم نمایندگی میگه سانروف نداره این درسته یا نه ممنون میشم پاسخ بدین 🙏🙏🙏

    ۱
    ۴
  18. امید گفت:

    سلام .
    بنده انواع خودروهای ایرانی (سمند و پژو و پراید و نیسان و پیکان و …) و خودروهای خارجی ( تویوتا هایلوکس و نیسان سرانزا و پیکاپ و …) سوار شدم و الانم در کنار خودروی هایلوکس ، یه دستگاه تارا اتومات هم دارم. در تولیدات داخلی نسبت به بقیه محصولات ، تارا خیلی سرتره. در مقایسه با خودروهای خارجی هم درسته که قابل مقایسه نمی باشد اما باید قیمت رو هم در نظر داشته باشیم . مطمئنا اگر خودرویی با کیفیت بالاتر میخوای باید پول بیشتر بدی و خودرویی خارجی و با کیفیت بسیار بالاتر از تارا سوار بشید. اگر در استفاده از تارا ، مراعات کنید و پدر ماشین رو درنیارین مطمئنا خودرویی مناسب جهت سواری می باشد.

    ۲
    ۱
    • امیدرضا گفت:

      سلام
      من ۵ سال جک j4 داشتم دارم می‌فروشم
      میخواستم تارا v4 بگیرم
      تنها موضوع مهم تو این رنج قیمت برام سکوت تو کابین میخواستم بدون در حد j4 هست
      که بشه تحملش کرد

      ۰
      ۰
  19. مسعود گفت:

    سلام
    چرا موتور EF7 نمیزارن؟
    TU5 خیلی مشکل داره

    ۱
    ۱
  20. حسن گفت:

    لطفا تست و بررسی کامل تارا v4 رو بذارین

    ۱
    ۰
  21. امیدرضا گفت:

    سلام
    خدمت آقای دلاور و تمامی دستندرکاران آخرین خودرو
    من ۵ سال جک j4 داشتم دارم می‌فروشم
    میخواستم تارا v4 بگیرم
    تنها موضوع مهم تو این رنج قیمت برام سکوت تو کابین میخواستم بدون در حد j4 هست
    که بشه تحملش کرد

    ۰
    ۰
  22. سعید سریری گفت:

    عاشق تحلیل‌های آخرین خودرو هستم،خصوصا مجری و گروه فیلمبرداریش،کارتون بیسته،دمتون گرم👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.