%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

بررسی دستاورد های کروز در داخلی سازی قطعات

منتشر شده در 25 مرداد 1402 ساعت 19:18
عکاس علیرضا پاداش
بررسی دستاورد های کروز در داخلی سازی قطعات

صبح امروز نشست دستاورد های شرکت کروز در داخلی سازی قطعات خودرو برگزار شد. در این نشست مدیران کروز از آخرین دستاورد های این شرکت در زمینه داخلی سازی گفتند.

نشست خبری دستاورد های شرکت کروز در داخلی سازی قطعات خودرو امروز صبح در محصل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. این شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو هم حضور گسترده ای داشت و انواع و اقسام قطعات تولیدی خود را به این نمایشگاه آورده بود. در نشست خبری امروز مواردی مطرح شد که حاکی از پیشرفت های کروز در بحث داخلی سازی و و بهبود کیفیت بود که در ادامه بله آن ها می پردازیم.

بررسی دستاورد های کروز در داخلی سازی قطعات

قطعه سازان ایران قابلیت رقابت در بازار جهانی را دارند؟

مجتبی نظری، مدیر ارتباطات شرکت صنایع تولیدی کروز، در ابتدای نشست امروز به این نکته اشاره کرد که بخش مهم و قابل توجهی از صنعت قطعه سازی کشور ما امروز قابلیت رقابت در بازار جهانی را دارد. این نکته ای است که شاید عموم مردم نمی دانند اما همین حالا هم برخی قطعه سازان ایرانی، از طریق شرکت های واسط توانسته اند تا ارتباط بین المللی داشته باشند. نظری در پایان افزود : «اگر شرایط تحریمی را در ایران داشتیم شاید می توانستیم در بحث قطعه سازی شرایطی ایده آل در حد کشوی نظیر ترکیه داشته باشیم.»

بررسی دستاورد های کروز در داخلی سازی قطعات

توسعه محصولات جدید توسط کروز

مدیر فروش کروز پلاس در رابطه با فعالیت این شرکت گفت : «فعلا برنامه تامین قطعات شرکت های طرف قرارداد را داریم و با جدیت تولید و تامین را دنبال می کنیم.» در ادامه حمید حسین زاده، مدیر مرکز تحقیقات شرکت کروز، در رابطه با پروژه های در حال انجام و تحقیقاتی گفت : «در سال ۹۸ پروژه مجموعه کامل کیسه هوا آغاز شد و توسعه در این بخش ادامه دارد. همچنین سیستم های مالتی مدیایی جدید طراحی و توسعه داده شد و حالا اتصالات اپل کارپلی و اندروید اتو را هم در این سیستم ها داریم. در پروژه جدید به دنبال تلفیق مجموعه کلاستر و مالتی مدیا به سبک خودروسازی روز دنیا هستیم و همچنین پروژه ماژول سنسور نقطه کور هم به سطح قابل قبولی رسیده است.» حسین زاده در ادامه افزود : «شرکت کروز از سال ۱۳۹۲ با سه دانشگاه مطرح کشور همکاری داشته و در زمینه آموزش و جذب نیروی خبره کار تعامل خوبی با این دانشگاه ها رقم خورده است. همچنین در حوزه تحقیقات و آزمایش دو آزمایشگاه مجهز در دانشگاه تهران تاسیس شده است.»

بررسی دستاورد های کروز در داخلی سازی قطعات

پیشرفت در تکنولوژی تولید صندلی خودرو

در ادامه نور افشان، مدیر فروش شرکت آریا ویستا، در مورد تولید صندلی خودرو اشاره کرد : «در ایران اغلب شرکت ها به سراغ تولید و داخلی سازی صندلی با تکنولوژی روز دنیا نمی روند چرا که تولید صندلی خودرو بسیار پر چالش تر از دیگر قطعات است. سهم صندلی خودرو در داخلی سازی ۴ تا پنج درصد است و از این حیث نقش بسیار مهمی در پروسه داخلی سازی یک خودرو دارد.» گفتنی است که شرکت آریا ویستا به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه کروز در بحث تولید صندلی خودرو فعال است و در حال حاضر صندلی محصولاتی نظیر فیدلیتی پرایم، دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم توسط این شرکت تولید می شوند. این یعنی آریا ویستا تکنولوژی لازم برای تولید صندلی های مجهز به موتور های تنظیم، سرد کن، گرم کن و ایربگ جانبی را دارد.

بحث خودکفایی و داخلی سازی هم در این نست مطرح شد و اعلام گردید که شرکت کروز تا به حال بیش از ۴ هزار قطعه را داخلی سازی کرده و فرآیند تولید این قطعات زمینه را برای اشتغالزایی ۲۱ هزار نفر فراهم کرده است.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X