سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰

اولین سری سابرینا پلاس به مشتریان تحویل داده شد

منتشر شده در 10 مهر 1404 ساعت 11:49
نویسنده آرام عزیزی
اولین سری سابرینا پلاس به مشتریان تحویل داده شد

شرکت دیار خودرو اولین سری سدان اقتصادی مونتاژی سابرینا پلاس یا همان بیجینگ U5 پلاس را به مشتریان تحویل داد.

شرکت دیار خودرو اولین سری سدان اقتصادی مونتاژی خود را به مشتریان تحویل داد. در مرداد سال جاری دیار خودرو اولین شرایط فروش سدان سابرینا پلاس را به صورت فروش فوری اعلام کرد؛ در شرایط فروش سابرینا پلاس دیار خودرو مدت زمان تحویل ۳۰ روز کاری را تعیین کرده بود. دیار خودرو اولین سری سابرینا پلاس را در موعد مقرر به مشتریان تحویل داده و هیچ گونه تاخیری برای این خودروها ثبت نشد.

اولین سری سابرینا پلاس به مشتریان تحویل داده شد

سابرینا U۵ پلاس جدیدترین محصول دیار خودرو است که نخستین بار در نمایشگاه خودروی تهران سال ۱۴۰۳ توسط این شرکت معرفی شد. بیجینگ یو ۵ یا همان سابرینا پلاس یکی از محصولات بایک است که اولین نسل آن در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد؛ در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ سابرینا پلاس توسط بایک مورد فیس لیفت قرار گرفت. سابرینا پلاس بر اساس پلتفرم SAAB 9-3 توسعه یافته و در دسته محصولات اقتصادی بایک قرار می گیرد.

سابرینا U5 پلاس ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

زیر کاپوت سدان جدید بایک یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته که توان تولید ۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو در محدوده ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این موتور و گیربکس توان بالایی ندارند ولی به دلیل تنفس طبیعی بودن و اتفاده نکردن از فناورری هایی مثل پاشش مستقیم سوخت، فشار مضاعفی به این موتور و گیربکس وارد نمی شود و به نظر می تواند تا کارکرد های بالا دوام بیاورد. این سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع تورشن بیم است و نباید از آن انتظار هندلینگ و راحتی خودرویی با سیستم تعلیق مولتی لینک داشت.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به ۴ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، سانروف، فرمان کمکی برقی، فناوری LED چراغ ها، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری، سنسور TPMS، حالت رانندگی اسپرت، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی و…  اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. علی اصغر رزمنده 8سال دفاع مقدس گفت:

    باسلام… به قول بنده خدا .. می‌گفت ما میخوریم کباب را … و شما می‌خورید دود کباب را .
    و حالا حکایت ما شده همین و من سال ۱۳۹۱ یک دستگاه مزدای سواری ۳۲۳ رنگ مشکی مدل ۱۳۸۲بود خریدم به مبلغ ۲۹ملیون البته با زمین عوض کردم
    وقتی ماشین در خانه مون آوردم ماشین داشت با آدم حرف میزد منظور اینقدر ماشین نو و خوشگل بود و بعداز آن مریضی هایی که از جبهه باخود به یادگار آوردم خلاصه دنبال در صد جانبازی هم نرفتم چون آن زمان وضع من خوب بود گفتم بزار آنهایی که ندارند دنبال حقوق برند و روز به روز مریضی ام بیشتر اوت کرد و زیاد شد ومن هیچ رقم بیمه هم نداشتم چون فکر این روزها را نمی کردم
    میگفتم مگر منم بی پول میشم و یا مریضی ام آنقدر زیاد نمیشه که ازکاربیفتم
    خلاصه همان چیزی که فکرش را نکرده بودم شد هم ازکارافتاده شدم وهم خیلی وضع اقتصادی من خراب شد دیگه اعصاب و روان و شیمیایی کمر درد ووووو همه وجودم را گرفت خلاصه حدود ۲ساله کمک معیشت میگرم تازه شده ۸۷۰۰هزارتومان هرماهی میدهند خودم که صدرقم مریضی وخانمم ازدست من ناراحتی قلبی گرفته یکسره تو دگترهاییم وله چه بدبختی زندگی میکنیم وهمهَ اینها را به خاطر این گفتم لطفاً لطفاً لطفاً فیلم و عکس این ماشینهای خوشگل را نگذارید چون ماکه دستمان به آلو نمیرسد…ازمجبوری میگوییم آلو نمیخوام آلو تروشه و این ماشینهای قشنگ دلِ ما و بچه های مارا میبرد و شما هم گناه کار میشوید شما مقصر نیستید عیب از ماست که و پول نداریم
    وهرکسی دستش به دهنش می‌رسد از این ماشینهای خوب و خوشگل بخره کیفِ دنیا را ببرد چون دراین دنیا هرکس داره خوب نمیخوره و خوب نمی پوشه و ماشین خوب سوار نشه باورکن به خودش ظلم کرده چون بعداً که پیر میشی نه پول ونه حتی همسری که پهلویت خوابیده هم برایت فایده ندارد چون نه دندان جوانی را داری که گوشت بخوری ونه میتونی ماشین های آنچنانی سوار بشی وحتی زانوهایت نیرو نداره منظور از خانمت میگم تا می آمدی خانه واگر خانه ات فقط ۱۵دقیقه خالی بود با همسرت صفا میکردی پس ببین همهَ این لذت ها پهلویت هم هست ولی تو مثلِ یک مُردهَ متحرک افتاده ای وبعد هم می‌میری باید تمام کارهایی که حتی به خودت ظلم کردی آن دنیا جواب بدهی.. پس تا میتوانی ماشین خوب و همسر خوب را سوار شو .. برید لذت داشتن تان را ببرید
    که بعد حتماً افسوس خواهی خورد ببخشید دردِ دلم زیاد بود باتشکر

    ۷
    ۲
  2. omid گفت:

    آقایان مسئول دیار خودرو اول اون x7 که برج ۱۰ پارسال پیش فروش کردین و تکمیل وجه هم شد لطفا تحویل مشتری بدین بعد برین به دنبال تحویل ماشینها بعدی
    خدا لعنت کنه هر چی مسئول بی کفایت

    ۲
    ۰
  3. محمدکاظمی گفت:

    باسلام وخسته نباشید به کارخانه ایران خوردور مرسی از این همه اهمیت به دادن به شرکت فراهم آوردن محصولی ایرانی به این نوع مدل ماشین سارینا ممنون محمدکاظمی کارخانه شهریارکام کارگر

    ۰
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X