%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰

چرا شتابران خودرو به سراغ محصولات تانک رفت؟

منتشر شده در 23 مهر 1404 ساعت 13:30
عکاس علیرضا پاداش
چرا شتابران خودرو به سراغ محصولات تانک رفت؟

در این مطلب قصد داریم تا به دلایل عرضه محصولات نشان تانک توسط شتابران خودرو بپردازیم. خودروهایی که می توانند جایگاه خوبی در بازار پیدا کنند.

اگر پیگیر اخبار و وقایع دنیای خودرو باشید به احتمال زیاد نام برند تانک را شنیده اید ؛ برندی که وظیفه اش تولید SUV های لوکس و جذاب بوده و محصولات آن به دلیل استحکام بالای بدنه و قابلیت مانور بالا در مسیرهای آفرودی شهرت بسیاری پیدا کرده اند. جالب است بدانید که این نشان تانک یکی از آن برندهایی که نه تنها در خود کشور چین طرفدار دارد، بلکه در بازارهای جهانی نیز محبوبیت خوبی را بدست آورده و اخیرا نیز توسط شرکت شتابران خودرو در بازار ایران عرضه شده است. اما باید بدانیم که این موضوع تنها دلیلی نیست که شرکت شتابران خودرو به سراغ عرضه محصولات نشان تانک رفت و در کنار این موضوع دلایل دیگری نیز وجود دارد. در ادامه به بررسی این دلایل می پردازیم.

وجود پشتوانه ای قدرتمند

چرا شتابران خودرو به سراغ محصولات تانک رفت؟

نشان تانک (TANK) یکی از زیر مجموعه های شرکت GWM یا گریت وال به حساب می آید ؛ شرکتی که اکنون به یکی از غول های خودروسازی چینی تبدیل شده نشان های هاوال (HAVAL)، وِی (WEY) و… نیز جزو زیر مجموعه های آن به شمار می رود و در سال های اخیر نیز خط تولید مشترکی را با همکاری شرکت BMW در چین راه اندازی کرده است. وجود چنین سابقه درخشانی باعث شده است تا محصولات این شرکت بتوانند رضایت مشتریان را جلب کند و روز به روز بر کیفیت آنها افزوده شود و شرکت شتابران خودرو نیز به عنوان یکی از شرکت های جدید فعال در حوزه خودرو در دور جدید واردات ریسک کمتری را متحمل شده و نام خود را به سرعت بر سر زبان ها بیاندازد.

وایرال شدن در فضای مجازی

چرا شتابران خودرو به سراغ محصولات تانک رفت؟

اگر کمی در وبسایت و صفحات مجازی که در حوزه خودرو فعالیت می کنند بگردید حتما ویدیویی را مشاهده می کنید که یک شاسی بلند چینی پس از واژگونی در مسیرهای آفرودی، استقامت بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارد و آسیب کمی را به اتاق و سرنشینان منتقل می کند و یا در مورد دیگر شاسی بلند چینی دیگری را می توانیم ببینیم که عملکرد بسیار خوبی را در مسیرهای بیابانی و شرایط بیراهه نوردی از خود به نمایش می گذارد و بسیاری از رسانه ها به آن لقب لندکروز چینی داده اند. این دو خودرو دقیقا همان تانک ۳۰۰ و تانک ۵۰۰ است که برای اولین بار توسط شرکت شتابران خودرو به عنوان دو محصول جذاب چینی وارد بازار ایران شده اند و از همان ابتدا سر و صدای بسیاری به پا کرده اند.

کیفیت ساخت بسیار بالا

چرا شتابران خودرو به سراغ محصولات تانک رفت؟

همان طور که اشاره شد نشان تانک یکی از زیر مجموعه های شرکت گریت وال است پس طبیعی است که این شرکت به جهت افزایش مشتریان و محبوبیت خود محصولات بسیار با کیفیتی تولید کند و این موضوع به خوبی در محصولات نشان تانک رعایت شده و اگر نگاهی به تانک ۵۰۰ و یا تانک ۳۰۰ بیاندازید، در جنبه های مختلف نظیر کیفیت ساخت، قوای محرکه و تکنولوژی، آپشن ها و امکانات و حتی متریال مورد استفاده در داخل کابین با خودروهایی مواجه می شوید که کیفیت آنها یک سر و گردن از بسیاری از محصولات چینی بازار ایران بالاتر است و می تواند دیدگاه عموم مردم را نسبت به خودروهای چینی عوض کند.

فرصتی برای مونتاژ محصولی با کیفیت

چرا شتابران خودرو به سراغ محصولات تانک رفت؟

همانطور که می دانید در یک یا دو دهه اخیر همکاری خودروسازان ایرانی با خودروسازان چینی بسیار گسترده شده و حتی برخی از این شرکت ها حاضر به سرمایه گذاری در بازار ایران شده اند اما نقدی که به بسیاری از محصولات این شرکت ها می توان وارد کرد این است که محصولات آنها کیفیت ساخت لازم را ارائه نمی دهند و به همین دلیل بسیاری از مردم ایران با دیدی منفی به محصولات چینی نگاه می کنند. به همین دلیل شرکت شتابران خودرو از این موضوع استفاده کرده و به سراغ و نه تنها به سراغ عرضه و واردات محصولات با کیفیت چینی رفته بلکه خطوط مونتاژ تانک ۳۰۰ و تانک ۵۰۰ را در ایران راه اندازی کرده که حتی در شرایط تحریمی نیز می توان به ادامه دار بودن عرضه این دو محصول نشان تانک امید داشت.

توجه به سلیقه قشر جوان

نکته دیگری که می تواند در عرضه محصولات نشان تانک توسط شرکت شتابران خودرو بسیار تاثیر گذار باشد این است که در چند سال اخیر بسیاری از مردم ایران خصوصا قشر جوان علاقه بسیاری به حوزه آفرود و بیراهه نوردی پیدا کرده اند و کمبود شاسی بلندهای دو دیفرانسیل صفر کیلومتر مشکلات بسیاری را به وجود آورده بود. اما این شرکت با عرضه محصولات نشان تانک توانست هم کمی اوضاع را بهبود ببخشد و هم مطابق سلیقه قشر جوان عمل کند.

نگاهی به محصولات تانک در بازار ایران

تانک ۳۰۰

قلب تپنده تانک ۳۰۰، یک پیشرانه  ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI است که می تواند روی هم رفته ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن متر را به تمامی چرخ ها منتقل کند. خوشبختانه جعبه دنده تانک ۳۰۰ نه از نوع دوکلاجه است  و نه از نوع CVT بلکه جعبه دنده مورد استفاده در این خودرو از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی نام آشنای ZF است که لذت رانندگی با این خودرو را دو چندان می کند.

چرا شتابران خودرو به سراغ محصولات تانک رفت؟

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، رادار خط خوان، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، سنسور پارک جلو و عقب، رانندگی بین خطوط، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED چراغ ها، سامانه پایش فشار باد تایر ها، تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کرال کنترل (کروز کنترل آفرودی)، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، سانروف، محفظه خنک کننده، نوپردازی کابین، ماساژور صندلی راننده، تریم چرم کابین، سیستم صوتی حرفه ای، تنظیم برقی صندلی های ردیف جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، حالت های رانندگی، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، درگاه USB و… اشاره کرد.

تانک ۵۰۰ هیبرید

زیر کاپوت تانک ۵۰۰ هیبرید یک مجموعه هیبرید متشکل از پیشرانه های برقی و بنزینی قرار دارد. انجین ۲ لیتر بنزینی توربوشارژ با فناوری VGT در این خودرو توان تولید نهایت ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. در کنار موتور بنزینی یک موتور الکتریکی که خروجی های ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۸ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند قرار گرفته است. این دو پیشرانه به صورت ترکیبی در بازه های مشخصی ۳۴۶ اسب بخار و ۶۴۸ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک HAT این خودرو انتقال می دهند.

چرا شتابران خودرو به سراغ محصولات تانک رفت؟

از جمله امکانات این خودرو می توان به ترمز پارک برقی، اتوهلد، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، هدآپ دیسپلی، کلاستر دیجیتال، صندلی های برقی جلو، حافظه صندلی راننده، گرم کن و سرد کن صندلی های عقب و جلو، ماساژور صندلی های جلو، کول باکس، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، تابلوخوان، ترمز اضطراری، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کرال کنترل، سانروف پانورامیک، تنظیم برقی فرمان، اتوپارک، پنل تهویه مستقل عقب، سیستم صوتی اینفینیتی با ۱۲ اسپیکر، مالتی مدیای ۱۴.۶ اینچی، رکاب برقی بازشونده، اتوپارک و… اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “چرا شتابران خودرو به سراغ محصولات تانک رفت؟”

  1. مستقل گفت:

    تخصیص ارز ۸۰ میلیون ایرانی به محصولات لوکس و گران قیمت که کمتر از ۲ درصد مردم توان خریدش را دارند، ناعادلانه است. بهتر است این شرکت‌ها ارز آزاد بگیرند و با قیمت آزاد محصول بفروشند.

    ۴
    ۱
  2. Miladbagheri گفت:

    تو بازار روسیه که خیلی طرفدار دارن مخصوصا ۳۰۰ به نظرم این سایز از suv ها تو ایران خیلی طرفدار دارن که خلأ بازاری هست که توجه نشده بهش

    ۳
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X