%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰

افزایش قیمت محصولات فونیکس اعلام شد – آبان ۱۴۰۴

منتشر شده در 21 آبان 1404 ساعت 11:58
نویسنده آرام عزیزی
تیگو 8 پرو e پلاس ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

شرکت مدیران خودرو قیمت محصولات مونتاژی خود در سری فونیکس را ویژه آبان ماه ۱۴۰۴ با افزایش بها اعلام کرد.

شرکت مدیران خودرو قیمت محصولات مونتاژی خود را ویژه آبان ماه ۱۴۰۴ اعلام کرد. طبق اعلام مدیران خودرو قیمت سری محصولات فونیکس را افزایش داده است. محصولات فونیکس یکی از پرتیراژ ترین خودرو های مونتاژی بازار است. بنا به لیست قیمت مدیران خودرو قیمت آریزو GT 6، آریزو ۸، تیگو ۷ پرو، FX پرمیوم، FX پرمیوم دودیفرانسیل، تیگو ۷ پرو e پلاس و تیگو ۸ پرو e پلاس افزایش یافته است.

نام خودرونام جدید خودروقیمت قبل (تومان)قیمت جدید (تومان)میزان افزایش (تومان)
فونیکس آریزو GT 6Z6 GT۲,۱۹۰,۱۰۰,۰۰۰۲,۳۷۵,۴۰۰,۰۰۰۱۸۵,۳۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۸Z8 G1۲,۹۷۳,۰۰۰,۰۰۰۳,۰۵۵,۶۰۰,۰۰۰۸۲,۶۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پروF7 PRO۲,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰۲,۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پرمیومFX PREMIUM۲,۵۰۴,۲۰۰,۰۰۰۲,۵۷۲,۷۰۰,۰۰۰۶۸,۵۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پرمیوم دودیفرانسیلFX PREMIUM AWD۲,۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰۲,۹۵۰,۱۰۰,۰۰۰۸۸,۱۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو e پلاس+F7 PRO e۲,۷۴۳,۳۰۰,۰۰۰۳,۰۵۳,۴۰۰,۰۰۰۳۱۰,۱۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس+F8 PRO e۳,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰۳,۳۷۳,۳۰۰,۰۰۰۳۸,۳۰۰,۰۰۰

آریزو ۶ جی تی ؛ ویدیوی تست و بررسی + مشخصات فنی

آریزو ۶ جی تی از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات آریزو ۶ جی تی می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای)، سیستم کمکی ترمز BOS، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار،اتو هلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار برخورد از عقب، نور بالا اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، شارژر بی سیم، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه پایش فشار باد تایرها، فناوری LED  چراغ ها، ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، فرمان دی کات، صفحه نمایش لمسی سیستم مالتی مدیا، اندروید اتو، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و… اشاره کرد.

آریزو ۸ ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی

آریزو ۸ از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات آریزو ۸ می توان به؛ ۱۰ کیسه هوا، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، سیستم کمکی خودران (ADAS) ، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال، تهویه اتوماتیک دو کاناله با قابلیت تصفیه هوای درون کابین، گرم کن صندلی های ردیف جلو و عقب و سرد کن صندلی های ردیف جلو، گرم کن غربیلک فرمان سامانه پایش فشار باد تایر ها، چراغ روشنایی روز، پدل شیفتر، شارژر وایرلس، نور پردازی داخلی، سیستم تابلو خوان، سقف پانوراما، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، خروجی USB، فرمان کمکی برقی و… اشاره کرد.

تیگو ۸ پرو e پلاس ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس یک یونیت پیشرانه برقی را داریم که در آن دو موتور برقی تولید نیرو را انجام می دهند و در کنار این یونیت یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ بنزینی هم داریم. موتورهای برقی و پیشرانه الکتریکی توان تولید نهایت قدرت ۳۲۶ اسب بخار را دارند و نهایت گشتاور هم به ۵۱۰ نیوتن متری می رسد. قدرت از طریق جعبه دنده DHT (جعبه دنده مخصوص خودروهای هیبرید) که سه حالته است به چرخ های جلو می رسد.

چراغ های تمام ال ای دی – ورود بدون کلید – استارت دکمه ای – درِ صندوق برقی – دوربین ۳۶۰ درجه – سنسور عقب – سقف پانورامیک – سیستم فرمان صوتی – شارژر وایرلس – تنظیم برقی صندلی شاگرد از عقب – تهویه دوکاناله اتوماتیک – دریچه تهویه ردیف عقب – رانندگی نیمه خودران – سردکن و گرم‌کن صندلی های جلو – سیستم صوتی سونی – ترمز پارک برقی – اتوهلد – سنسور نور و باران – تنظیم حالت رانندگی (۹ حالت مختلف)

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X