پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش ال ۹۰ ایرانی اعلام شد – آذر ۱۴۰۴

منتشر شده در 11 آذر 1404 ساعت 18:50
نویسنده آخرین خودرو
شرایط فروش ال 90 ایرانی اعلام شد - آذر 1404

شرکت پارس خودرو به تازگی شرایط فروش جدید ال ۹۰ ایرانی یا همان پارس نوآ را بصورت مشارکت در تولید اعلام کرده است.

خودروی L90 که از محصولات شرکت رنو بود، سال‌ها در ایران مونتاژ و عرضه می‌شد و از همان ابتدا توانست جایگاه قابل قبولی در بازار به دست آورد. این مدل همچنان یکی از خودروهای محبوب کشور محسوب می شود، اما با آغاز تحریم ها تولید آن در داخل متوقف شد. اکنون، پس از چند سال وقفه، پارس خودرو دوباره به سراغ این محصول رفته و نسخه بومی سازی شده آن را تولید کرده است. پروژه ساخت نسخه ایرانی ال ۹۰ ابتدا با نام P90 آغاز شد. قرار بود این خودرو با نام کادیلا وارد بازار شود، اما پارس خودرو از این نام صرف نظر کرد. حالا قرار است این محصول با نام جدید پارس نوا عرضه شود. در ادامه، به بررسی جزئیات بیشتری از مشخصات و امکانات این خودرو پرداخته خواهد شد.

اما به تازگی پارس خودرو شرایط فروش این سدان را به صورت مشارکت در تولید اعلام کرده است که جزئیات آن مطابق جدول زیر است :

شرایط فروش ال 90 ایرانی اعلام شد - آذر 1404

ویدیو معرفی و مشخصات

موتور این خودرو یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ است که از نظر ساختار شباهت زیادی به موتور TU5 دارد. خروجی آن حداکثر ۱۱۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن‌متر گشتاور است. نیروی تولیدی در پارس خودرو نوآ از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک (AT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در محور جلوی پارس NOA از سیستم تعلیق مک‌فرسون استفاده شده است، در حالی که محور عقب به سیستم تویست‌بیم مجهز است؛ سیستمی که چندان مدرن به حساب نمی‌آید و بیشتر در خودروهای اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ ۲ کیسه هوا برای سرنشینان جلو،  فرمان دی کات، کلید های کنترلی روی فرمان، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ ۱۵ اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه الکتریکی دستی، شیشه دودی عقب، تریم داخلی دو رنگ، تنظیم برقی آینه ها، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، سنسور نور، سنسور باران و صفحه نمایش ۷ اینچی مالتی مدیا، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، فرمان کمکی برقی و… اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. پرهام گفت:

    برسه دست دلال تا اون موقع زیر ۲ تومن نمیدن .

    ۱۰۱
    ۲۰
    • ایین گفت:

      ماشینی حرامزاده هست فیس جلو شاهین،فیس عقب سهند،موتور شاهین،اتاق l90،پلاستیک ضایعاتی کار شده در داشبورد
      قیمتش تا چند ماه دیگه بالای ۱ تومنه

      ۱۱۳
      ۱۴
    • عادل چنانه گفت:

      چنانچه به خوبی از ۹۰ باشه و آپشن
      داشته باشه خوب

      ۹
      ۴۶
      • ابراهیم گفت:

        دوباره کارخانجات زباله سازی ایران ،مدل جدید زباله تولید کردن در کنار زباله های سالها تولید و زدن ضرر به محیط زیست و جیب مردم و مصرف سوخت و ناایمنی همیشگی و لجبازی با مردم تا سوار خودرو درجه یک دنیا نشن و.‌…

        ۵۲
        ۲
    • اصغرکلانتری گفت:

      شرایط شرکت را خواندم بصورت عادی میخواهم به خودرو پارس نوا ثبت نام نمایم

      ۷
      ۵۴
      • یوزارسیف گفت:

        مانعی ندارد برادر ثبت نام نمایید. خداوند پشت و پناهتان باشد

        ۴۱
        ۶
      • علیرضا گفت:

        چرا پول بی زبان رابدم واسه این ماشین که معلوم نیست آخرش چی میشه بزارم واسه طلا تا سال دیگه ۴برابر خودشو درآورده مگه دیونه باشه آدم ای کا را بکنه

        ۴۸
        ۱۱
      • احمد گفت:

        این ملت چوب اشخاصی مثل شماها را می‌خورند که ندیده و نیومده آماده خرید شدین.حالا نباید گفت مردم حقشون هست که با قیمت نجومی به نسبت سطح درآمد خودرو بی کیفیت که فقط با ظاهرش فریب میدن تو پاچشون میکنند ؟گنجشک را رنگ می‌کنند و به قیمت قناری میکنن تو پاچه مردم ،ولی برای نهاد ها و مسولان و نیروها و بستگان خودشان بهترین خودروهای ژاپنی و آلمانی استفاده می‌کنند.

        ۳۵
        ۳
    • حسن گفت:

      بعد این همه سال یک خودرو مشابه آل ۹۰ ساختید اما متاسفانه عرضه نداشتید حتی ترمز عقب را دیسکی کنید تا وضعیت ترمز گیری این ماشین بهتر باشد.

      ۵۵
      ۲
    • فرامرز گفت:

      سایپا در روز روشن و نبود مسول از آب گل آلود داره ماهی میگیره خیلی از مردم از همین سایپا از سال ۴۰۲ماشین شاهین ثبت نام کردند و پول واریز کردند ولی خبری از ماشین نیست و هیچ کس پاسخگو نیست مملکت افتاده دست مافیا که بلدند فقط پول مردم رو بگیرند و ببرند طلا و سکه سرمایه‌گذاری کنند و زمان تحویل ماشین بگند منتون به چند

      ۳۹
      ۱
      • مسیح گفت:

        تو چه دلخوشی
        من از سال ۹۶ پول ساندرو دادم
        حواله فقط دارم
        هنوز نه ماشینی و نه پاسخگویی
        همیشه هم یک طرح مسخره میدن که ماشینهای ته انبار بندازن به ما
        الان حدوداً ۸ سال از اون زمان گذشته
        جالبه
        جایگزین هیچ وقت ماشینهای خوب رو نمی‌دن
        همیشه اشغال ها رو میگن بیا بگیر

        ۱۵
        ۲
    • علی گفت:

      اولا که هنوز قیمت نهایی را اعلام نکردند ، وباید پیش قسط بدهی ، در ضمن ماشین صفر که سهمیه و کارت بنزین ندارد که خوشحال شدی . با این هزینه ها و قیمت بالای خودرو ، شما سوار خودرو نمی‌شوید ، بلکه این ماشینه که سوار شماست .
      اصلا خرید خودرو عاقلانه نیست .

      ۴۶
      ۳
    • ناشناس گفت:

      حیف پول که بدی پای این ۱ سال هم پولت بخابه چیزی که زیاده ماشین پولتون به این بی … ندید

      ۳۱
      ۳
    • ناشناس گفت:

      با سلام و ادب محضر مدیریت محترم شرکت پارس خودرو
      بنده یکدستگاه ال ۹۰ مدل ۹۱ از پارس خودرو صفر در سال ۱۳۹۱ ثبت نامی خریدم(نزدیک به ۱۴ سال)
      از این خودرو در استان های هرمزگان و خراسان رضوی استفاده کردم و در شرایط هوای شرجی هرمزگان و ترددها در سردترین و گرم ترین هوا در مسیر های کوهستانی و کویری کرمان و طبس با امنیت کامل و هیچگاه به مشکل نخورده و مارا بدون هیچ دغدغه ای به مقصد رسان جالب است بدانید زاپاس این خودرو هنوز از صندوق عقب بیرون نیامده و هوای داخل لاستیک همون هوایی که۱۴ سال قبل شرکت پارس خودروزده میباشد بنده از این خودرو رازی ام و هنوز هم حاضر به فروش آن نشدم و در این مدت تحت هیچ شرایطی حاضر به تعویض خودرو جدید تری نشدم
      آیا پارس نوا می‌تواند شرایط مشابه خودرو قبلی قبلی را مهیا کند ؟
      و اگر تصمیم بگیرم دوباره از این محصول پارس خودرو بهره مند شوم چه تسهیلات میتوانم برخوردار بود تا بتوانم بخرم ؟
      با تقدیم احترام :مالک خودرو ال ۹۰

      ۱۷
      ۲۴
      • ملک حسین گفت:

        سلام واقعا ۱۴ سال شما لاستیک عوض نکردید که گفتی باد لاستیک فابریک اصلا با هیچ منطقی و عقلی جور در نمیاد. دروغ میگی حداقل بسنج

        ۴۰
        ۸
      • مهدی گفت:

        آقای مالک -l90 باد لاستیک شما الانم هر cc میلیونها دلار ارزش داره چون حال و هوای همان سال رادر خودش داره میراث فرهنگی قدرش بدون

        ۲۹
        ۳
      • ناشناس گفت:

        بنده هم از سال ۹۰ این خودرو دارم دوسال پیش باتری عوض کردم خداروشکر هنوز حتی ضبط هم فابریک کارخانه هست دلم نمیاد با هیچی عوضش کنم واقعا مدل های ۹۰ تا ۹۲ یه چیز دیگه هستن

        ۵
        ۱
      • فیروز گفت:

        لاستیک عمرش حداکثر ۷ساله ۱۴سال عمر یک لاستیک و بستن آن زیر خودرو یک نوع خود کشی

        ۸
        ۰
    • علی گفت:

      درود
      قیمت فروش هر دستگاه خودروی سدان ایرانی طبق گفته مدیران شرکت بین ۹۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلاره . با احتساب دلار تا اسفند ۱۴۰۵ که صد درصد ۱۸۰ تومن میشه قیمت حدودی یک میلیارد و هشتصد میلیون رو در نظر بگیرید دوستان

      ۱۶
      ۰
    • ناشناس گفت:

      واقعا خجالت نمیکشن که الان پول میگیرن و یکسال بعد ماشین را تحویل میدن!!؟

      ۲۲
      ۰
    • جمشید آقانوه سی گفت:

      با سلام:
      در توصیف حال و روزی که بنگاه های تولید خودرو چه سایپا و چه ایران خودرو بعد از گذشت ۶۴ سال روال و رویه خود کرده اند، فرهنگ لغات فارسی معین عاجز و ناتوان است.!!
      … بشرف و ریشه نداشته روسا و مدیران این دو باصطلاح خودرو ساز ایران، که با بره کشانی وخلق ابزارهای روانی فروش بصورتهای انتظاری؛ کششی؛ مشارکت، لگن های تولیدی خودرا به مردم دلال صفت همیشه در صحنه قالب می‌کنند.
      بیشتر از ۳۰ نوبت در قرعه کشی های این دو شرکت ثبت نام ولی حتی یکبارهم بعنوان رزرو اسم من در لیست ها نبود.!
      تف بریشه و تبار نداشته تان.
      کارمند بازنشسته از شهرستان خوی.
      باز هم تاکید میکنم:
      تف بریشه وتبار نداشته تان.
      نام وشماره تماس من در اختیارروابط عمومی این دو مونتاژکار لگن های داخلی‌است.

      ۲۰
      ۰
      • علی گفت:

        ادمهای بیکار وعلافی مثل شما هستن که این دزدهارو کلفت میکنند اگر ۳۰ بار ثبت نام نکنید مطمین باشین این پفیوزها هم این مارو با ملت نمیکننذ

        ۲
        ۰
  2. امین گفت:

    اولش فکر نمیکردن فروش بره ولی الان بالای ۴۰۰ میلیون فقط پیش پرداخت میگیرن!

    ۱۴
    ۱
  3. فردین گفت:

    خیلی نمای جلوش بدریخته وبدشکله اصلا با بغلای این خودرو همخانی نداره ال نود قدیمی خیلی زیباتره ازاین

    ۹
    ۰
  4. قدرت طهماسبی گفت:

    سقوط ارزش پول ملی ، عدم تعهد تحویل به موقع خودرو ، قطع آب ، برق ، گاز و تعطیلات رسمی و تابستانی ، نبود مواد اولیه و اصلی ، تحریم و‌جنگ از عوامل مهم تاخیر هستند.

    ۵
    ۰
  5. صادق گفت:

    با سلام شرکت ساییپا الان سه ساله ملتو حیرونه یه شاهین کرده اگه شرکته سایپا در تحویله خودروی شاهین نا توان هست همین پارس نوا رو پیشنهاد بده چرا سه سال عمر مردم را تلف کرده خدا لعنت کنه با عصبانیه این تاخیر ها را بیشرفها …اول خودرو های معوقه را تحویل بدهید بعد پیش فروش بگذارید

    ۱۰
    ۰
  6. امیر گفت:

    خاک بر سر ملت که به نهایت درماندگی رسیدیم😢

    ۲۴
    ۱
  7. دانیال گفت:

    ایا قیمت نهایی مشخصه؟ و اینکه قطعی هست قیمت نهایی؟

    ۴
    ۰
  8. علی گفت:

    اقا بیخود ثبت نام نکنین.چند وقت پیش هم اعلام ثبت نام کردندکه متاسفانه تعدادزیادی مردم بیچاره گول خوردن ثبت نام کردن معلوم نشد چی شد.راستش فقط میخان آمار در بیارن باور کنین همه این ثبت نامها بیخودیه فقط آمارش به درد اینا میخوره.

    ۱۶
    ۱
  9. علی گفت:

    اولا که هنوز قیمت نهایی را اعلام نکردند ، وباید پیش قسط بدهی ، در ضمن ماشین صفر که سهمیه و کارت بنزین ندارد که خوشحال شدی . با این هزینه ها و قیمت بالای خودرو ، شما سوار خودرو نمی‌شوید ، بلکه این ماشینه که سوار شماست .
    اصلا خرید خودرو عاقلانه نیست .

    ۹
    ۱
  10. کیان گفت:

    یک سال ودو ماه پولت بخوابه بعد بیان به قیمت روز این ال ممد ایرانی رو بدن؟ هیچی هم ازشاهین سر که نداشت حتی اناق زشت تری داره

    ۱۰
    ۰
  11. منیره گفت:

    در سامانه برای آذر ماه خودرو پارس نوا وجود ندارد این سایت چرا اعلام میکنه

    ۴
    ۰
  12. خسرو گفت:

    شک نکن که برای جذب نقدینگی و فروش ب ۵ برابر قیمت توسط،خودشون و دلالان گرامی
    فروش و تبلیغ میشه .
    ۲ میلیارد

    ۶
    ۰
  13. سیدسعید گفت:

    الان پول بدی سال دیگه ماشین بگیری ،برد برده واقعا …. تا کی میخواین اینجوری ماشین بفروشیم به مردم ،خجالت نمی‌کشید

    ۹
    ۰
    • چرخدنده گفت:

      حالم ازدست اینا داره بهم میخوره سایپا خودش وارد کننده خودروهای خارجیه اصلا بفکر کیفیت برای مردم ایران نیستن ،الانم که دست بخش خصولتی هاست که هیچی ازهر ماشینی یه تیکه برداشتن چشبوندن

      ۰
      ۰
  14. علی مراد گفت:

    این ماشین ارزش قانونیش بینش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هستش .. ولی از بس قانون های این کشور حال بهم زن هستش قیمت تمام شده کارخونه اش رو کمتر از یک میلیارد تومن نمیکنن و بعدش دلال میخره میفروشه دو میلیارد تومن.
    همون ال ۹۰ فرانسنه رو بخرید گهوش شرف داره به این و خیلی هم ارزونتر هم میشه

    ۱۰
    ۱
  15. مهران گفت:

    بچه که بودم زمان شاه بود و حتی اول انقلاب که هنوز اینجوری تحریم نشده بودیم ،توی نمایشگاههای خودرو لب تا لب بهترین خودروهای جهان از هر برندی که می‌خواستی بود و حاضر بودن بهترین خودرو صفر کیلومتر با زمین یا خودرو مستعمل با فرش و کالا یا قسطی با بهره ناچیز تاخ بزنند ، خودرو قیمتش بسیار تناسب داشت با سطح درآمد و قدرت خرید ،داشت بهتر و بهتر میشد که سال ۵۷ از راه رسید و بجای کادیلاک ، الان بعد از ۴۷ سال بهترین هایشان کادیلا هست که سر تا پایش به اندازه مهره چرخ کادیلاک نه کیفیت داره نه ارزش.

    ۳
    ۰
    • احمد گفت:

      اون موقع کشور صاحب داشت،حساب کتاب داشت.ولی الان تمام تولیدات مافیایی هست.مافیاهم فقط خون مردم رادرشیشه میکنند.

      ۰
      ۰
  16. یوسف گفت:

    خدا را هزارمرتبه شکر که خودرو سازی های کشور بدون توقف خودرو می‌سازند. و ماشاالله بقدری فروش دارند که هیچ کشوری در دنیا محصولات بی کیفیت و پرمصرف ایران را نخرند هم مهم نیست .چون داخل کشور سر و دست می‌شکنند. و ما در کشور بالای صد میلیون کمبود خودرو و موتور هیوندای ۱۲۵ که چندین دهه از دنیا حذف شده ولی در کشور تولید میشه .هر چند بودجه برای خروج ماشین های فرسوده ندارند .مهم نیست .فقط یکم هوا بیشتر آلوده میشه .آنهم مردم مقاومت می‌کنند. هنوز هوا اینقدری آلوده نشده که مردم درجا کشته بشن .پس با قدرت تولید ادامه خواهد داشت .

    ۴
    ۰
  17. ناشناس گفت:

    فروش قطعات منتاری قرمسا.ان تا ابد دهر. تا زمانی بر روی زمین نفسی باشد الا……….‌……

    ۰
    ۰
  18. یکتاپرست گفت:

    خودروی ایرانی آشغالی بیش نیست

    ۱
    ۰
  19. عبید گفت:

    مشارکت در تولید ، چه ربطی به مصرف کننده دارد. آقای خودرو ساز! اول تولید کن بعد بفروش که قیمتش برای خریدار معلوم باشد. کجای دنیا اینگونه است؟

    ۰
    ۰
  20. بهمن گفت:

    از ماست که بر ماست وقتی ملت جلوجلو ثبت نام میکنن واقعا خدا یک عقل به این ملت بده هربلای سرمان میاد کم

    ۱
    ۰
  21. Bizhan گفت:

    بازهم‌ملت‌نادان‌برای‌زباله‌های‌خودروسا
    زهای‌‌رانتخواروغارتگر((صف))میکشن‌.
    چرا‌مردم‌ایران‌برای‌خودشان‌ارزش‌وشرافت‌قائل‌نمیشن‌واین‌دزدهاراتحریم‌نمیکنند‌.

    ۱
    ۰
  22. ال 90 سوار گفت:

    آخه یکی نیست به این خودرو ساز محترم بگه ال ۹۰ اصالت و کیفیتش که گذرش به تعمیرگاه خیلی کم میافته مربوط به موتورش که موتور رنو هست حالا این شتر گاو پلنگی که موتور تیبا بستن بهش چه کیفیتی میتونه داشته باشه

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X