%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰

زلزله در جگوار پس از پروژه جنجالی باز تعریف برند؛ جری مک گاورن طراح افسانه‌ای کمپانی اخراج شد

منتشر شده در 14 آذر 1404 ساعت 14:00
نویسنده سعید علیپور
جری مک گاورن

سال قبل و در چنین روزهایی بود که کمپانی جگوار تصمیم گرفت برند خودرو از نو تعریف کند. این خودروساز انگلیسی با رونمایی از لوگویی جدید، راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی گسترده و معرفی کانسپت تایپ ۰۰ تلاش کرد اذهان را برای پوست اندازی کامل و در پیش گرفتن مسیری متفاوت نسبت به قبل آماده نماید. اما نه تنها کانسپت مذکور و کمپین تبلیغاتی شکست خورد، بلکه جننجال‌ های رسانه‌ای و نارضایتی‌های زیادی ایجاد شد. بر اساس یک گزارش جدید، این نارضایتی‌ها حالا به اخراج چهره کلیدی دپارتمان طراحی جگوار منجر شده است.

جری مک ‌گاورن با اسکورت از دفتر کار خارج شد

آنطور که نشریه انگلیسی اتوکار گزارش کرده، جری مک گاورن مدیر طراحی باسابقه جگوار لندرور، اوایل همین هفته «با اسکورت» از ساختمان شرکت خارج شده؛ تاکنون جگوار از ارائه هرگونه توضیح رسمی درباره این تصمیم خودداری کرده است.

تغییرات مدیریتی گسترده؛ مدیرعامل جدید وارد می‌شود

کمتر از یک هفته پیش، «آدریان ماردل» مدیرعامل سابق گروه جگوار لندرور بازنشسته شد و «پی بی بالاجی» که پیش‌ تر مدیر مالی تاتا موتورز بود، جای وی را گرفت. بالاجی با بیش از ۳۲ سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو و بیش از یک دهه حضور در تاتا موتورز، اکنون به نظر می‌رسد مأموریت دارد ساختار جگوار لندرور را دستخوش تغییرات جدی کند؛ اقدامی که با توجه به بازخوردهای منفی از پروژه باز تعریف برند جگوار، چندان دور از انتظار نیست.

زلزله در جگوار پس از پروژه جنجالی باز تعریف برند؛ جری مک گاورن طراح افسانه‌ای کمپانی اخراج شد

اخراج طراح بزرگ پس از ۲۱ سال

اخراج مک گاورن پایان دوره‌ای طولانی و اثرگذار در جگوار لندرور به‌شمار می‌رود. او طی بیش از ۲۱ سال، مسئول طراحی برخی از موفق‌ترین خودروهای این گروه خودروسازی بوده است. از جمله این خودروها باید به رنجرور ایووک، رنجرور ولار، لندرور دیفندر و نسل‌های مدرن رنجرور اشاره کنیم. طراحی کانسپت جنجالی تایپ ۰۰ نیز تحت هدایت او انجام شده بود.

مروری بر مسیر حرفه‌ای مک ‌گاورن؛ از MG تا فورد

مک گاورن فعالیت خود را در گروه آستین روور آغاز کرد و در طراحی کانسپت‌های مهمی مانند MG EX-E نقش داشت. او در تولید خودروهای محبوبی مانند MG F و لندرور فریلندر نیز نقش کلیدی ایفا نمود. پس از آن، مک گاورن به فورد پیوست و در فرآیند نوسازی برندهای لینکلن و مرکوری مشارکت داشت.

با توجه به ابعاد گسترده اخراج آقای مک گاورن و تأثیر آن بر آینده طراحی محصولات جگوار و لندرور، انتظار می‌رود طی روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X