%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

ملاقات با یک برقی جذاب ؛ اسمارت ۳# نسخه برابوس

منتشر شده در 20 آذر 1404 ساعت 16:14
عکاس حسین دلاور
ملاقات با یک برقی جذاب ؛ اسمارت 3# نسخه برابوس

اسمارت #۳ یک کراس اوور تمام برقی جذاب است که توسط یکی از زیر مجموعه های گروه دایملر تولید شده و قرار است توسط نگین تندیس شرکت الماس عرضه شود.

اگر علاقه مند به برند مرسدس بنز باشید حتما می دانید که شرکت مرسدس بنز سال ها قبل خودروهایی کوچک در دسته بندی خودروهای شهری تولید می کرد که نام آنها اسمارت (SMART) بود و این دسته از محصولات نشان مرسدس بنز، طراحی بسیار مینیمالی داشت. در واقع اولین سری محصولات اسمارت در ابتدا در سال ۱۹۹۴ طی همکاری مشترک گروه دایملر و سواچ به مرحله تولید رسیدند و تولید این خودروهای کوچک تا سال ها ادامه داشت اما از سال ۲۰۱۹ به بعد و پس از آن که ساختار مدیریتی این سری محصولات تغییر کرد و مدیریت آن به طور مشترک به شرکت های مرسدس بنز و جیلی سپرده شد، کاربری و اساس طراحی محصولات نشان SMART تغییر کرد و اکنون محصولات اسمارت دیگر خودرو هایی کوچک و صرفا مناسب برای استفاده های شهری نیستند بلکه اکنون در بازارهای جهانی به کراس اوورهایی بروز و مدرن و تمام برقی شناخته می شوند.

ملاقات با یک برقی جذاب ؛ اسمارت 3# نسخه برابوس

یکی از جدیدترین و جذاب ترین کراس اوورهای برقی نشان اسمارت #۳ است که دومین محصول جوینت ونچر جیلی-بنز به حساب می آید و به عنوان یک کراس اوور تمام برقی سریع، جذاب و بروز شناخته می شود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این خودرو بر اساس پلتفرم SEA جیلی طراحی شده و یک طراح ایرانی با نام محمد حسین امینی یکتا در طراحی آن نقش داشته است. نکته مهم دیگری که لازم است در مورد این خودرو بدانیم این است که این کراس اوور برقی جذاب در سال ۲۰۲۳ روانه بازارهای جهانی شده و قرار است توسط شرکت نگین تندیس الماس در ایران عرضه شود.

ملاقات با یک برقی جذاب ؛ اسمارت 3# نسخه برابوس

مشخصات فنی اسمارت #۳

اسمارت #۳ به لحاظ مشخصات و قوای محرکه در تیپ ها و نسخه های مختلفی عرضه شده است اما فول ترین نسخه آن که BRABUS performance edition نام دارد، نیروی محرکه خود را از دو پیشرانه برقی تامین می کند. پیشرانه مورد استفاده در محور جلو این کراس اوور برقی جذاب قادر است تا روی هم رفته ۱۵۵ اسب بخار (۱۱۵ کیلووات) و گشتاور 200 نیوتن متری را تولید کرده و به چرخ ها منتقل کند. اما پیشرانه مورد استفاده در محور عقب بسیار قدرتمندتر بوده و این پیشرانه می تواند به تنهایی ۲۶۹ اسب بخار (۲۰۰ کیلووات) قدرت و ۳۴۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند و به صورت تجمیعی با پیشرانه مورد استفاده در محور جلو ۴۲۳ اسب بخار قدرت و ۵۴۳ نیوتن متر گشتاور را به چرخ ها برساند.

ملاقات با یک برقی جذاب ؛ اسمارت 3# نسخه برابوس

در کنار این پیشرانه ها پک باتری ۶۶ کیلووات ساعتی نیز قرار گرفته که اسمارت #۳ به کمک آن می تواند نهایتا ۵۲۰ کیلومتر را در شرایط آزمایشگاهی (استاندار CLTC) بپیماید. این پک باتری از شارژ سریع با توان ورودی ۱۵۰ کیلوواتی پشتیبانی می کند که می تواند در مدت نیم ساعت ظرفیت باتری ها را به محدوده استاندارد برساند.

نکته جذاب دیگری که این نسخه اسمارت #۳ را بسیار خاص می کند شتاب ۳.۶ ثانیه ای این خودرو است که قدرت بسیار بالا و طراحی آیرودینامیک این کراس اوور جذاب برقی حکایت دارد.

آپشن ها و امکانات کراس اوور برقی جذاب اسمارت

همانطور که گفته شد SMART #3 در بازارهای جهانی با سطح امکانات و آپشن های مختلفی عرضه شده است اما نسخه برابوس ادیشن آن که نسخه فول آپشن این کراس اوور جذاب برقی به حساب می آید به امکاناتی نظیر؛ در صندوق عقب برقی، دستگیره های مخفی شونده، درهای بدون فریم، کیت BRABUS، سیستم صوتی حرفه ای، پاکسازی هوای داخل کابین، کیسه های هوای جلو و جانبی و پرده ای، سامانه کنترل پایداری، رادار خط خوان، ترمز اضطراری خودکار، هشدار DOW، هشدار برخورد جلو و عقب، مودهای رانندگی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط، فناوری LED چراغ ها، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، پشت آمپر دیجیتال، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، نورپردازی داخلی، و… مجهز است.

ملاقات با یک برقی جذاب ؛ اسمارت 3# نسخه برابوس
ویدیو های پیشنهادی
  1. هادی گفت:

    نگین تندیس الماس اصلا شرکت خوبی نیست.
    اسمارت هم قبلا در بازار ایران حضور پر رنگ و جدی ای نداشته و بازار باهاش آشنایی زیادی نداره.
    به شرطی می تونه موفق باشه که تیراژ بالایی ازش بیاد ، تبلیغات درستی ازش کنن و در قیمت و بحث خدمات فروش و پس از فروش هم مناسب باشه.
    که متاسفانه من بعید می دونم.
    قطعا اگه در غیر این صورت باشه ، به سرنوشت اشکودا دچار میشه و شکست می خوره.

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X