%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

کاتالوگ سدان اسپرت فونیکس منتشر شد

منتشر شده در 06 مهر 1402 ساعت 17:44
کاتالوگ سدان اسپرت فونیکس منتشر شد

سدان اسپرت فونیکس یا همان فونیکس آریزو ۶ جی تی جدیدترین محصول مدیران خودرو است که امروز کاتالوگ رسمی آن منتشر شد.

قبل تر اعلام شده بود که قرار است نسخه ای اسپرت تر از آریزو ۶ به بازار بیاید و حالا سدان اسپرت فونیکس اینجاست. این سدان در واقع همان آریزو ۵ یا اومودا S5 جی تی است که در ایران با نام فونیکس آریزو ۶ جی تی به فروش می رسد. محصول جدید مدیران خودرو قرار است فاصله میان آریزو ۶ و آریزو ۸ را در سبد سدان های این شرکت پر کند. چهره این خودرو با تغییراتی در جلو تا حد زیادی به سدان های اسپرت لکسوس نزدیک شده اما در المان های دیگر طراحی تشابهات زیادی با آریزو ۶ پرو معمولی می بینیم. بنظر می رسد با توجه به مشخصات فنی قابل قبول و همچنین طراحی اسپرت این سدان، مدیران خودرو و چری بازار مشتریان جوان تر را برای این سدان در نظر گرفته باشند. به تازگی تصاویر مربوط به حمل این خودرو در تهران را منتشر کردیم و در هفته آینده ویدیو و متن مربوط به تست درایو و معرفی این سدان را هم منتشر خواهیم کرد.

کاتالوگ سدان اسپرت فونیکس منتشر شد

مشخصات سدان اسپرت فونیکس

زیر کاپوت سدان اسپرت فونیکس همان پیشرانه ای را می بینیم که پیش تر در خودروهایی نظیر FX و تیگو ۸ پررو دیده می شد. یعنی یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ که فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) را دارد. این موتور نهایت قدرت و گشتاور 197 اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر را ارائه می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) به چرخ های جلو می رسد. با این اعداد بنظر می رسد عملکرد فنی این سدان هم قابل قبول باشد. البته باید دید محصول جدید فونیکس در عمل چگونه ظاهر می شود.

امکانات ایمنی و رفاهی

همانند دیگر محصولات فونیکس، در سدان اسپرت فونیکس هم سعی شده تا امکانات کامل ایمنی و رفاهی را در خودرو داشته باشیم. در آریزو ۶ GT امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از پارک، رادار رانندگی بین خطوط، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار هشدار برخورد از جلو، ترمز هوشمند اضطراری، نوربالای اتوماتیک، رادار برخودر از عقب، شارژر بیسیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین و سنسور دنده عقب، سنسور نور و باران، سیستم پایش میزان فشار باد تایر ها (TPMS)، دسته دنده الکترونیکی، تودوزی داخلی قرمز رنگ، کلاستر دیجیتال، صفحه نمایش مالتی مدیا، اتصالات اپل کارپلی و اندروید اتو، فرمان کمکی برقی، سیستم تهویه اتوماتیک بهمراه پاکسازی هوا، نورپردازی کابین، سیستم فرمان صوتی، قابلیت روشن شدن خودرو با ریموت، سانروف و دوربین ثبت وقایع را می بینیم.

کاتالوگ سدان اسپرت فونیکس

کاتالوگ سدان اسپرت فونیکس منتشر شد
ویدیو های پیشنهادی
  1. عرشیا گفت:

    یه لحظه فکر کردم لکسوزه😂😂

    ۵
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X