مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰

ام وی ام X55 پرو جدید معرفی شد

منتشر شده در 08 اردیبهشت 1403 ساعت 11:37
نویسنده علیرضا پاداش
عکاس علیرضا پاداش
ام وی ام X55 پرو جدید

کمپانی چری X55 پرو جدید را به بازارهای هدف خود معرفی کرد. این خودرو که نام تیگو ۴ را دارد، در بازار ایران با نام ام وی ام X55 پرو شناخته می شود و حال قرار است تا مدیران خودرو نسخه جدید آن را به بازار عرضه کند.

به گزارش آخرین خودرو، ام وی ام X55 پرو جدید همچنان از همان پلتفرم قبلی استفاده می کند و بیشتر در بحث ظاهری و ویژگی های کمکی راننده ارتقا پیدا کرده است. کمپانی چری این خودرو را در مراسم تست خبرنگاران به بازارهای مختلف معرفی کرده و خبرنگار آخرین خودرو تصاویری از این محصول تهیه نموده است.

ام وی ام X55 پرو جدید در بحث طراحی چراغ ها، سپرها و الگوی جلو و عقب تغییر کرده است. همچنین کابین این کراس اوور پرفروش هم دستخوش تغییراتی شده و سبک جدید کمپانی چری را به خود گرفته است. جلو پنجره، چراغ های جلو و سبک طراحی کابین ما را به یاد فونیکس تیگو ۷ پرو مکس می اندازد.

چری تیگو ۴ یا همان X55 پرو جدید احتمالاً در بازار ایران به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر با توان ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر مجهز خواهد بود. همچنین جعبه دنده این خودرو همچنان از نوع اتوماتیک CVT با تعویض دنده ۹ سرعته مصنوعی باقی خواهد ماند. در بحث امکانات رفاهی و ایمنی، تیگو ۴ فیس لیفت نسبت به نسخه های قبلی ارتقا داشته است. البته هنوز معلوم نیست که مدیران خودرو چه امکانات رفاهی و ایمنی را برای این کراس اوور در بازار ایران در نظر می گیرد. در حال حاضر X55 پرو در بازار ایران به شش کیسه هوا، سانروف برقی، استارت دکمه ای، شارژر بیسیم تلفن همراه، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، نور پردازی کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تریم داخلی چرم، تهویه الکتریکی دستی، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکتریکی و… مجهز است. حال این احتمال وجود دارد که ام وی ام X55 پرو فیس لیفت و جدید به امکانات بیشتری مانند فناوری جدید LED چراغ ها، تهویه اتوماتیک دوکاناله، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، اپل کارپلی، اندروید اتو، اخطار برخورد از جلو، نور بالای اتوماتیک و… مجهز شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. سهراب شهرکی گفت:

    این ماشین های چینی همه شکل هم هستن .ماشینی ک هیچی نداره و قیمتش هم شده خدا تومن آخه کی می تونه سوار بشه

    ۷۲
    ۲۳
    • مومنی گفت:

      چرا نشه سوار شد؟
      اینایی که سوارن از مریخ اومدن؟
      دانش، تخصص، همت و استفاده از وقت و مغز
      میتونی آلمانی سوار بشی نه چینی.
      واسه شروع بهتره کمتر وب کردی کنی و از وقتتو بهتر استفاده کنی.

      ۲۱
      ۶
    • مهدی گفت:

      هیچی ندارن یعنی چی ملت حق انتخاب ندارن یا ایرانی باید بخرن یا چینی باز چینیا بهترن

      ۱۴
      ۰
    • Hamid گفت:

      آخه شمایی که تا حالا از ۲۰۶ و سمند بالا تر سوار نشدی چطور میتونی درباره ماشینهای چینی نظر بدی؟ ۹ ماه تارا اتومات داشتم الان ۴ ماهه ایکس ۵۵ دارم اصلا قابل قیاس نیستن!

      ۴۰
      ۲
  2. مسعود گفت:

    ماشین خوبیه واقعا راضی کننده هست
    هم کیفیت هم قدرت . تو هیچ شرایطی کم نمیاره

    ۱۲
    ۱
  3. امیر مختار گفت:

    شرکتهای خودرو ساز چینی از خودروسازان داخلی الگو برداری کردن و با ی تعغیر در سپر و یا چراغ که چندان هم واسه شرکت هزینه نداره ولی وقتی می‌خوان تحویل مشتری بدن افزایش چند صد میلیونی در نظر میگیرن و ب خورد ایرانی میدن

    ۴
    ۲
  4. nahid گفت:

    وای وای از مدیران خودرو ماشین نخرید همه رنگش گی و بد رنگی دارند و شرکت مسولینت نمی‌پذیرد حواب نمیده و سر کار می‌گذاره…

    ۳
    ۶
  5. علیرضا حیدری گفت:

    این ماشین چینیا درد بازار خودرو رو دوا نمیکنه. تا وقتی واردات خودرو آزاد نشه و تعرفه گمرک برداشته نشه هیچی تغییر نمیکنه

    ۷
    ۴
    • ناشناس گفت:

      فعلا که یکیش تو جاده قم چپه شده ببینیم چی پاسخ میدن؟ مدیران خودرو تا سکه نگیره ثبت نام نمیکنه !دو سال فقط باید بری و بیای تا بفهمی سکه میخوان

      ۱۰
      ۲
  6. علی اصغر گفت:

    ایکس ۵۵ اکسلش حین حرکت تو بزرگراه در رفت.. شرکت چری و مدیران خودرو مسئول هستن پاسخگو با‌شن

    ۵
    ۲
    • محسن گفت:

      مجبوری دروغ بگی، اکسل در رفتن واسه پراید هم با شرایط خاصی ممکنه اتفاق بیفته، ماشین جوندار و محکمی مثل ایکس ۵۵ رو یه جور دیگه خراب کن

      ۲
      ۱
  7. علیرضا گفت:

    لگنی بی ارزش بیشتر نیست

    ۰
    ۱
  8. HOSSEIN گفت:

    اونی که میگه مردم میتونن بخرن خبر از حقوق کارمندی و کارگری نداره؟ نفش از جای گرم بلند میشه با حقوق حداقل ۱۰ تا ۲۰ تومن چجوری خرج زندگی کنیم و حالا در کنارش خودرو هم بخریم اونم با هزار ناز و کرشمه.قرعه کشی و سامانه ثبت خارجی و داخلی و جوانی جمعیت و … خودروی ۱۰ هزار دلاری و میدن ۲۰ هزار دلار یه کارگر و کارمند چجوری بتونه بخره؟ حداقل اجاره توی تهران ۲۰ میلیونه باقیش بماند.چجوری کیتونید راحت دروغ بگید.

    ۱
    ۰
  9. حمید گفت:

    این مدیران خودروی نادان بهتره بجای این کارها موتورو و گیربکس روی برای بنزین ایران آپدیت کنه که ماشین بدبخت اینقدر ناک نزنه. من ایکس ۵۵ پرو ie دارم و همه چیش خوبه الا همین ناک موتور که هم موتورو داغون می کنه و هم اعصاب مالک خودرو رو. ی بارم بردم نمایندگی آپ دیت کرد ولی هیچ فرقی نکرد. اکتان هم ریختم و باز هم هیچ فرقی نکرد. توی سربالایی باید دنده رو منوال کرد وگرنه پدر موتورش درمیاد بس که صدای استکان نعلبکی می ده. اتاقشم سر و صدا داره و صدای باد زیاد میاد داخل کابین ولی از نظر موتور بی نظیره.
    مدیران خودروی نادان مدعی می تونست بجای نصب لاستیکای بی کیفیت ایرانی که سر و صدای جاده رو در گوش سرنشین فریاد می کشه، آپشنال لاستیکای پهن و با فاق ۶۵ بذاره که هم رخ ماشین بهتره بشه، هم بالاتر بیاد، هم نرم تر بشه و هم خود شرکت بی …. یه سودی ببره

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X