%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰

تست اولین خودروی برقی فردا موتورز با زیر ساخت های کشور آغاز شد

منتشر شده در 05 دی 1402 ساعت 12:03
نویسنده آخرین خودرو
عکاس علیرضا پاداش
تست اولین خودروی برقی فردا موتورز با زیر ساخت های کشور آغاز شد

شرکت فردا موتورز که به تازگی جیلی آزکارا را به بازار عرضه کرده است، اولین خودروی برقی خود را به ایران آورده و تست های جاده ای آن را آغاز نموده است. جئومتری (جیامتری) C یک خودروی برقی با فناوری بالا بوده که فردا موتورز پروژه عرضه آن را دنبال می کند.

به تازگی یک دستگاه جئومتری C پلاک گذر موقت را جهت انجام تست های فنی دریافت کرده و از شب گذشته تردد خود در خیابان های تهران را شروع نموده است. در تست های اولیه، جیامتری C به جایگاه های شارژ خودروهای برقی در سطح شهر تهران می رود و وضعیت های مختلف را جهت دریافت شارژ بررسی می کند. این محصول برقی با استاندارد شارژ اروپایی (CCS2) به ایران آمده و قوی ترین نسخه آن در تست های جاده ای فردا موتورز حضور دارد.

جئومتری (Geometry) نشان تخصصی خودروهای برقی ولوو و جیلی است. این نشان تجاری در چند سال گذشته محصولات پیشرفته ای را در زمینه خودروهای برقی به بازار جهانی معرفی کرده و توانسته تا امتیازهای بالایی را در آمار فروش، عرضه و فناوری به دست آورد. این خودروی برقی به یک پیشرانه ۲۰۱ اسب بخار با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر مجهز است و توان را به چرخ های جلو می رساند. ظرفیت باتری های جیامتری C بر اساس سفارش ۵۳ کیلووات ساعت و ۷۰ کیلووات ساعت است. این خودروی برقی می تواند در شرایط بهینه به ترتیب مسافت ۴۰۰ و ۵۵۰ کیلومتر را با هر کدام از این بسته های باتری طی کند. باتری های جیامتری C توسط CATL تامین می شود و فناوری آب خنک را دارد.

فردا موتورز کامل ترین نسخه جئومتری C را به ایران آورده که سقف شیشه ای با پرده برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، دستگیره های جمع شونده برقی، فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی چرم، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار تابلوخوان، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، هدآپ و… در آن دیده می شود.

جئومتری C را می توان پیشرفته ترین خودروی برقی حال حاضر ایران دانست. زیرا این خودرو با فناوری ولوو و جیلی همراه بوده و بر اساس استانداردهای اروپایی طراحی شده است. در حال حاضر فردا موتورز تست های جاده ای و میدانی جئومتری C را در کشور آغاز کرده و می خواهد تا پس از انجام ارزیابی های مختلف، واردات رسمی اولین خودروی تمام الکتریکی خود را آغاز کند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. کریم گفت:

    من متوجه نمیشم وقتی ایستگاه شارژ نداریم چرا به جای خودروهای برقی بزرگ خودروهای شهری تر و ارزون تر نمیارم ؟! البته انصافا طراحی خودرو زیباست و برند هم که مشخصه و اگر ابعادی مشابه کیا سونت یا حداکثر سلتوس و البته قیمتی کمتر از اون ها داشته باشه قابل تامله. با قیمت بیشتر با توجه با سابقه فردا و آینده نا معلوم و چینی بودن شکست خواهد خورد. کاش اینارو میشد به گوش مدیران رسوند

    ۳
    ۵
  2. احمد گفت:

    اینهمه میگن زیر ساخت و ایستگاه شارژ نداریم خو بزنیم .
    باطری خورشیدی مگه نداریم ؟

    ۳
    ۲
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X