%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰

تکلیف قیمت دنا پلاس را مشخص کنید!

منتشر شده در 24 خرداد 1402 ساعت 16:02
تکلیف قیمت دنا پلاس را مشخص کنید!

در روز های اخیر بسیاری از مخاطبین آخرین خودرو به این رسانه پیام داده اند و در مورد قیمت جدید دنا پلاس ابراز نارضایتی داشته اند.

شانزدهم خرداد ماه بود که فهرستی با عنوان پیوست مصوبه جلسه ۵۷۴ شورای رقابت با موضوع بررسی قیمت ناشی از تغییرات اجباری و اختیاری جدید، منتشر شد. در لیست جدید تنها سه محصول کاهش قیمت داشتند و دیگر محصولات گران تر شده بودند. بر اساس این مصوبه قیمت دنا پلاس رینگ فولادی باید ۴۳ میلیون تومان کاهش میافت اما در لیست قیمت جدید ایران خودرو، مدل مذکور نه تنها کاهش قیمت نداشته بلکه افزایش قیمت شدیدی هم برای آن لحاظ شده است.

طبق لیست اصلاح قیمت های شورای رقابت، قیمت جدید دنا پلاس با کد ۷۰۳۲۳ با لیست ایران خودرو همخوانی ندارد ولی خودروساز قیمت را درست و منطقی می داند و دعوت نامه ها هم بر اساس قیمت جدید در حال صدور است. مخاطبین آخرین خودرو در این خصوص با ایران خودرو تماس داشته اند و اپراتور ارتباط با مشتریان این شرکت قیمت های جدید را قانونی قلمداد می کند. از طرف دیگر ایران خودرو در ایکو پرس قیمت دنا پلاس را منطبق بر مصوبه شواری رقابت می داند.

حالا مشتریان مانده اند و تناقض در قیمت گذاری یکی از کم آپشن ترین خودروهای ایران خودرو که افزایش قیمت شدیدی داشته است. هنوز شورای رقابت واکنشی نسبت به این موضوع نداشته و مشخص نیست چه نهادی برای این تناقض باید پاسخگو باشد. جالب است که ایران خودرو مبنای محاسبه این کد از دنا پلاس را بر اساس کد دیگری از این خودرو عنوان می کند و توضیح می دهد ما کاهش قیمت را بر این اساس داشته ایم. این جواب ایران خودرو مصداق گیج کردن مخاطب و مشتری است و کاملا مشخص است که این شرکت به هر ترتیب نمی خواهد زیر بار کاهش قیمت ۴۳ میلیونی دنا پلاس رینگ فولادی اکسلل کاسه رود.

ما در رسانه آخرین خودرو پیگیر قیمت دنا پلاس هستیم و از پاسخگویی مسئولین به این رسانه و در این خصوص استقبال می کنیم. امیدواریم این داستان با رضایت مردم به پایان برسد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رحمان گفت:

    سلام شما رو به هرکه میپرسید ایران خودرو رو پاسخگو کنید
    صدای مردم باشید
    با هزار بدبختی و وام و قرض تونستیم مقداری پول تهیه کنیم برا دنا پلاس دنده ای ساده الان مردمو پیچوندن با این حرکت
    منتظر پیگیری و خبرهای خوشتون هستیم

    ۵
    ۰
  2. کاوه گفت:

    نکته‌جالب اینجایت که زمانیکه در فروردین ماه قیمتها از طرف شورای رقابت اعلام شد قیمت دنا پلاس معمولی در حدود قیمت پژو ۲۰۷ و سورن پلاس بود ولی حالا هیچکدوم از محصولات گرون نشدند ولی دنا پلاس ۸۰ میلیون گرون کردند .

    ۴
    ۰
  3. محمد گفت:

    سلام
    ایران خودرو گفته مبنای قیمت دنا پلاس معمولی را دنا توربو قرار دادیم بعد ۴۳ تومن ازش کم کردیم !!!
    این درست ؟ خریدار دنا معمولی ثبت نام کرده برای اینکه قیمتش مناسب تر بوده نه دنا توربو !! اگر می دانست شما می خواهید ۲ ماه بعد این کار را بکنید پارس می نوشت .
    به ایران خودرو بگویید با این رویه به زودی مردم و مسئولین انقلابی در این کارخانه را خواهند بست .

    ۲
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X