%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰

تیگو ۷ پرو پرمیوم چه تفاوتی با نسخه قبلی دارد؟

منتشر شده در 09 دی 1402 ساعت 17:30
تیگو 7 پرو پرمیوم چه تفاوتی با نسخه قبلی دارد؟

تیگو ۷ پرو پرمیوم به تازگی به جمع محصولات فونیکس اضافه شده است. اما این کراس اوور نسبت به نسخه قبلی چه تفاوت هایی دارد؟

کراس اوور فونیکس تیگو ۷ پرو یکی از محصولات پر فروش مدیران خودرو بود که خیلی زود جایگاه خود را در بازار به دست آورد. یک کراس اوور متوسط که پایین تر از تیگو ۸ پرو قرار می گرفت اما همان خط طراحی و استایل را داشت. این خودرو علاوه بر داشتن خط جدید طراحی های چری، از مشخصات فنی قابل قبول و همچنین امکاناتی کامل بهره مند بود و به همین دلیل بازار به این خودرو واکنش خوبی نشان داد. اما به تازگی تیپ پرمیوم از این شاسی بلند در حال ورود به بازار است و ما در ادامه تغییرات این تیپ نسبت به تیپ قبلی را بررسی می کنیم.

تیگو 7 پرو پرمیوم چه تفاوتی با نسخه قبلی دارد؟

مشخصات فنی

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که تیپ پرمیوم از تیگو ۷ پرو هیچ تفاوتی فنی ای با نسخه قبلی ندارد. این یعنی زیر کاپوت این خودرو همچنان پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۶ اسب بخار و نهایت گشتاور 230 نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۹ دنده مصنوعی) به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق در محور جلو از نوع مک فرسون در در عقب از نوع مولتی لینک است و در مجموع مشخصاتی مشابه با همرده های دیگر چینی را در این خودرو می بینیم.

تیگو 7 پرو پرمیوم چه تفاوتی با نسخه قبلی دارد؟

تغییرات تیگو ۷ پرو پرمیوم

تغییراتی که در تیپ جدید می بینیم همگی در بحث امکانات هستند. در تیگو ۷ پرو پرمیوم آینه الکتروکرومیک اضافه شده که این آپشن در نسخه قبل وجود نداشت. دیگر تغییر مربوط به سنسور نقطه کور است که به نسخه پرمیوم اضافه شده است. همچنین رادار خط خوان و هشدار برخورد از عقب هم به نسخه جدید اضافه شده است. علاوه بر این در تیگو ۷ پرو پرمیوم سنسور باران و سنسور پارک جلو اضافه شده است تا تیپ جدید به مراتب فول تر از تیپ قبلی شده باشد.

تیگو 7 پرو پرمیوم چه تفاوتی با نسخه قبلی دارد؟

به غیر از موارد گفته شده دیگر امکانات و همچنین طراحی دو تیپ یکسان است و تغییر دیگری در این خودرو دیده نمی شود. علاوه بر امکانات ذکر شده، در تیگو ۷ پرو پرمیوم آپشن هایی نظیر ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری و کشش، دسته دنده الکترونیکی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین دنده عقب داینامیک، کروز کنترل، سنسور نور، صندلی راننده ۶ حالته برقی، صندلی شاگرد ۴ حالته برق، گرم کن صندلی های جلو، شارژر وایرلس، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، نورپردازی کابین، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، سقف پانورامیک و استارت خودرو بوسیله ریموت را می بینیم.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رضا گفت:

    به جای این یک جک اس ۵ نیوفیس بگیرید. بهتون قول می دهم کلی من رو دعا می کنید که پولتون دور ریخته نشده.

    ۱۰
    ۱۰۲
    • زارعی گفت:

      اس فایو با اون قیافه فوق زشت که برای سه دهه پیشه و امروز بازار فاجعه ای داره قطعا بعد اشتباه خرید بقیه فقط نفرین میفرستن برات

      ۸۹
      ۷
      • سعید گفت:

        هنوز طبق نشکسته و ترمز نبریده که تیگو ۷ پرو پریمیوم رو دیگه به کل بیخیال بشی، متاسفانه همه خودروهای ام وی ام و فونیکس مشکل ضعف شاسی و قطعات مختلف رو دارند، ای کاش شرکت فکری میکرد

        ۴
        ۲
  2. محمد گفت:

    میخواستم بخرم.فکر کردم موتورش قوی‌تر باشه.گیربکسش هم که آدم رو یاد ام وی ام ۱۱۰ میندازه.فیدلیتی تا هایما ۷ ایکس یا ۸ اس بهترن

    ۱۲
    ۲۹
  3. احمد گفت:

    سلام، گیربکس این ماشین با آریزو ۵ جدید با گیربکس سی وی تی ۹ سرعته فرق میکنه؟

    ۰
    ۰
  4. کیوان گفت:

    یکی در مورد تیگو ۷ پریمیوم توضیح بده انهایی که سوارش هستند ضعف هاش روو لطفا بنویسند چون دنبالش هستم که بگیرم اگر بی کیفیت هست نگیرم

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X