آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

سدان جدید ایران خودرو در بازار آزاد قیمت خورد

منتشر شده در 11 آبان 1402 ساعت 12:30
سدان جدید ایران خودرو در بازار آزاد قیمت خورد

سدان جدید ایران خودرو یعنی تارا V1 پلاس در بازار آزاد قیمت گذاری شده است. این خودرو به میزان قابل توجهی از نسخه معمولی گران تر است.

با آغاز تحویل سدان جدید ایران خودرو به مشتریان، سرانجام قیمت تارا V1 پلاس در بازار آزاد مشخص شد. با بررسی آگهی های جدید ثبت شده در پلتفرم های خرید و فروش خودرو، متوجه محدوده قیمتی ۷۴۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان می شویم. مشتریان این خودرو سود نزدیک به ۱۸۰ میلیونی را برای خودروی خود در نظر گرفته اند. این دقیقا همان روندی است که در قیمت گذاری تارا V4 هم دیده بودیم. بنظر می رسید با گذشت زمان قیمت تارا V4 در بازار آزاد تعدیل شود اما اینگونه نبود و احتمالا همین رویه را برای تارا V1 پلاس در بازار آزاد داشته باشیم.

حتما بخوانید : معرفی کامل سدان جدید ایران خودرو

مشخصات سدان جدید ایران خودرو

زیر کاپوت سدان جدید ایران خودرو، یک پیشرانه ۱.۶ لیتری (TU5 پلاس) را داریم که خروجی های ۱۱۳ اسب بخار و ۱۴۴ نیوتن متر را ثبت می کند. تا اینجا همه چیز شبیه به نسخه دنده ای معمولی از تارا (نسخه V1) است اما جعبه دنده تغییر کرده و در نسخه جدید به جای گیربکس ۵ سرعته دستی، جعبه دنده ۶ سرعته دستی جایگزین شده است.

سدان جدید ایران خودرو در بازار آزاد قیمت خورد

نسخه V1 پلاس چراغ های جدید عقب با گرافیک متفاوت را دارد و آنتن کوسه ای هم به این خودرو اضافه شده است. در داخل جای شیشه بالابر ها عوض شده و حالا روی در آمده و در عقب هم زیر آرنجی اضافه شده است. در تارا V1 پلاس امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، روردی های جدید، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، زیر آرنجی جلو و عقب، تریم داخلی پارچه ای جدید، چراغ عقب جدید، چراغ خوشامدگویی، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کار پلی و سنسور پایش باد تایرها دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. علی گفت:

    اخرین خودزو نمیدونم این مزخرفات رو ازکجاتون درمیارید .حداقل ریاضی هم بلد باشین این ارقام وقیمتها که از خودتون در میارید باهم جور نمیشه..کجا سود ۱۸۰ میلیون با قیمت ۵۸۰ میلیون کارخونه میشه ۷۴۰؟؟ میشه حداقل ۷۶۰ به بالا..اگرهم تفاوت قیمت بادنده دستی خساب کنیم که ۶۷۰ حداقل قیمته با۱۸۰ میشه ۸۵۰ میلیون قیمت بازارازاد وی یک پلاس..درضمن تواگهی ها غقط بک اگهی بودکه زده ۸۳۰ میلیون..یعنی هیچکدوم از قیمتهایی که ازخودتون برای شانتاژ خبری میدید باهم جور درنمیاد.

    ۲۱
    ۳
    • آرش گفت:

      متاسفانه خیلی از خبرگزاری های خودرویی بجای اینکه با نابیای خودرو مقابله کنند خودشون میشن بلندگوی مافیای خودرو برای توجیه وضعیت خودروی و منافع بیشتر مافیای خودرو

      ۱۰
      ۱
  2. رضا گفت:

    این حباب قیمتی، خوده مردم و برخی رسانه ها، درست میکنن! ۸۰۰ تومن تارا دنده ای؟؟!! چه خبره؟؟!! نخرید! آقا نخرید! تا مثل جک جی ۴ و جک تی۸، قیمت بازار بیاد، زیر قیمت کارخونه! جک تی ۸، الان ۱۵۰ تومن و جی ۴ ؛ ۶۰ تومن کمتر از قیمت کارخونه در بازار معامله می شود! یکماهه که کلا، دارن آگهی فروش قسطی میذارن

    ۳
    ۱
  3. معراج گفت:

    تارا با همون قیمت های قبلی هم بازار خرابی داشت با این قیمت های فعلی که رسما اومده تو بازه قیمتی چینی ها …. چینی های موجود تو بازار کشور با هر متر و معیاری از تولیدات ایران خودرو بهتر و استاندارد تر هستن

    ۲
    ۲
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X