کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰

نسخه برقی خودروی ری را رونمایی می شود

منتشر شده در 01 مرداد 1402 ساعت 15:55
نویسنده آخرین خودرو
نسخه برقی خودروی ری را رونمایی می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با تاکید وزیر صمت بر تولید خودروی برقی، در نیمه دوم امسال، نسخه برقی خودروی ری را رونمایی خواهد شد.

به گزارش آخرین خودرو، علیمردان عظیمی، مدیر عامل ایران خودرو در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت ایران‌خودرو، ضمن اشاره به موضوع توسعه محصولات در سال جاری گفت: سال گذشته دو محصول هایما رونمایی شد و چندی پیش نیز طی قراردادی با دانگ فنگ، مقرر شد ۱۰ هزار دستگاه خودروی هیبرید و بنزینی “شاین مکس” در راستای تنظیم بازار و پاسخ گویی به نیاز مشتریان وارد کشور شود. این محصول دارای خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور خواهد بود و هم چنین به دنبال انتقال فناوری تولید این محصول هستیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین گفت: خودروی «ری را» در شهریورماه سال جاری صنعتی سازی و تولید خواهد شد و با عرضه این خودرو و سایر محصولات رضایتمندی مشتریان افزایش خواهد یافت.

عظیمی با اشاره به طرح‌های این خودروساز در زمینه تولید موتور، گیربکس و خودرو‌های برقی، گفت: با تاکید وزیر صمت بر تولید خودروی برقی، در نیمه دوم امسال، نسخه برقی خودروی ری را رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در سال ۱۴۰۱، فرآیند ارتقای کیفیت به محیط قطعه ساز برده شده است تا مشتری از دوام کیفیت محصولات رضایت داشته باشد.

عظیمی گفت: به دنبال قیمت گذاری منطقی و منصفانه هستیم، این موضوع مانند وظیفه و تکلیفی است که باید اجرایی شود و برنامه ریزی‌های خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به موضوع تامین ارز، افزود: با کمک وزارت صمت و بانک مرکزی در حال حاضر وضعیت تامین ارز خوب و تقریبا تولید بدون هیچ مشکلی استمرار دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اصلاح قیمت و عرضه محصولات در بورس کالا را مسیر اصلی خروج از زیان‌دهی و تکلیف در قبال سهام داران دانست و گفت: برای احقاق حق سهام‌داران، اصلاح قیمت‌ها را در دستور کار قرار داده ایم.

عظیمی با تاکید بر این‌که پیگیری ماده ۹۰ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی برای جبران زیان ناشی از قیمت‌گذاری دستوری ضروری است، افزود: جبران زیان و اجرای این قانون را با جدیت دنبال خواهیم کرد؛ قیمت محصولات در سال‌های اخیر متناسب با قیمت نهاده‌های تولید افزایش نیافته و در حال حاضر اسناد و مدارک لازم به نهاد‌های قیمت‌گذار ارایه شده است.

وی بهترین راه جبران زیان را عرضه محصولات در بورس کالا عنوان کرد و گفت: در بازه زمانی که مجوز عرضه در بورس وجود داشت محصولات ایران‌خودرو سهم ۸۰ درصدی را داشت و توانست ۵۳ هزار دستگاه خودرو را از این طریق به فروش برساند، اما متاسفانه در بهمن سال گذشته این روند متوقف شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین از برنامه افزایش سرمایه نماد «خودرو» برای خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت خبر داد.

عظیمی در ادامه با ارایه گزارش عملکرد از دستاورد‌های این خودروساز در سال ۱۴۰۱ و برنامه‌های سال جاری، گفت: از ابتدای ورود به این مجموعه جذب نیروی ستاد را به جز در مواردی که نفر مشخص کارشناس فنی از جامعه دانشگاهی یا نخبگانی باشد، ممنوع اعلام کردم، در این خصوص توافقی با دانشگاه‌های مطرح کشور صورت گرفت تا استخدام‌ها از نخبگان یا جایگزین‌هایی برای بازنشستگان تولید باشد.

گفتنی است؛ مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام ایران خودرو برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور ۷۸ درصد از سهام داران در محل سالن اجتماعات پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد و پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی این سال به تایید سهام داران رسید.

ویدیو های پیشنهادی
  1. سام گفت:

    ایرانخودرو که فقط رونمایی میشود ……..!
    شرکتی که ماشین هاش برای خرید مشتری از کمپانی وجود نداره دیگه این چیزا چه فایده ای داره

    ۳
    ۰
  2. مصطفی گفت:

    موتور هاش از روی کشتی چینی اومده پایین مستقیم پیچ شده به ریرا
    البته پیچ هاشم توی پک خود موتور بوده

    ۱
    ۱
  3. معراج گفت:

    وقتی هنوز توان تولید انبوه این خودرو رو ندارن بهتر شکر اضافه نخورن و همون مدفوع های فعلی شون رو با تغییر سپر و چراغ بفروشن به ملت نسخه برقی برای ایران خودرو شکر خوری اضافه اس

    ۳
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X