%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

آغاز فروش پژو ۲۰۷ با موتور و گیربکس جدید

منتشر شده در 05 مهر 1404 ساعت 15:31
نویسنده سامان امانی
آغاز فروش پژو 207 با موتور و گیربکس جدید

جدیدترین عرضه ایران خودرو از فردا ۶ مهر آغاز می شود اما نکته مهم این عرضه آغاز فروش پژو ۲۰۷ با پیشرانه و گیربکس جدید است.

این خودرو در قالب طرح فروش فوری (تحویل تا ۳۰ روز کاری)، فوق العاده (تحویل تا ۹۰ روز کاری) و پیش فروش (تحویل از حداقل ۴ ماه آینده) عرضه می شود. باید توجه داشت که فقط در طرح فروش فوری و فوق العاده قیمت خودرو قطعی است و در صورت ثبت نام در قالب طرح پیش فروش، قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل مشخص می شود. دقت کنید تمام نسخه های پژو ۲۰۷ در این طرح به صورت پیش فروش عرضه می شوند و قیمت آن ها زمان تحویل مشخص خواهد شد اما در حال حاضر قیمت های این تیپ ها به شرح زیر است :

نام خودرومشخصاتقیمت روز کارخانه (تومان)
پژو ۲۰۷ دنده ای کد کلاس ۶۰۴۰۹رینگ فولادی – فرمان هیدرولیک – سقف فلز – ترمز کاسه ای عقب۷۹۱,۴۵۴,۴۵۳
پژو ۲۰۷ دنده ای کد کلاس ۶۰۴۱۰رینگ آلومینیومی – فرمان برقی – سقف شیشه – ترمز دیسکی عقب۸۵۵,۰۱۴,۰۴۱

بر اساس جدیدترین بخشنامه فروش ایران خودرو، ۱۱ محصول این شرکت در قالب طرح های فروش فوری، فوق العاده و پیش فروش به عرضه می رسند. پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3، پژو ۲۰۷ دنده دستی در دو تیپ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تارا دستی V1 پلاس، تارا اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز، سورن پلاس XU7P، رانا پلاس، دنا اتوماتیک و دنا EFP خودروهایی هستند که در این طرح فروش حضور دارند که از میان آن ها، دو تیپ جدید و متفاوت از پژو ۲۰۷ دنده ای را می بینیم. این دو تیپ با کد کلاس های ۶۰۴۰۹ و ۶۰۴۱۰ به عرضه می رسند و پیشرانه گیربکس متفاوتی نسبت به ۲۰۷ های قبلی دارند.

لیست قیمت جدید ایران خودرو – مهر ۱۴۰۴

تفاوت تیپ های جدید پژو ۲۰۷ دنده ای

پیشتر موتور TU5 را زیر کاپوت پژو ۲۰۷ دنده ای می دیدیم اما در این دو کد کلاس جدید، پیشرانه TU5P (تیو فایو پلاس) جایگزین شده است. پیشرانه ای که قبل تر در تارا V1 پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تارا V4 می دیدیم و حالا قرار است در نسخه های ۲۰۷ دنده ای هم نصب شود. لازم به ذکر است که نسخه مهندسی سیتروئن از همین پیشرانه در دو محصول شاهین پلاس و پارس نوآ از گروه خودروسازی سایپا هم به کار رفته است.

آغاز فروش پژو 207 با موتور و گیربکس جدید

در پژو ۲۰۷ دنده ای جدید، پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ موسوم به TU5 پلاس مجهز است که خروجی فنی ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور را دارد و نسبت به پیشرانه TU5، زمان بندی متغیر سوپاپ های ورودی VVT در این موتور دیده می شود. قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد و این همان جعبه دنده ای است که قبلا در سری اول تارا دنده ای V1 دیده می شد. البته این را هم در نظر داشته باشید که به زودی پژو ۲۰۷ دنده دستی به گیربکس ۶ سرعته مجهز خواهد شد که مشابه با جعبه دنده تارا V1 پلاس است.

شرایط فروش ایران خودرو بدون بلوکه کردن پول

امکانات پژو ۲۰۷ دنده ای جدید

در دو تیپ جدید پژو ۲۰۷ با کد کلاس های ۶۰۴۰۹ و ۶۰۴۱۰، امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، نمایشگر لمسی مولتی مدیا، کلیدهای کنترلی روی فرمان، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری، سنسور نور، آینه های جانبی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، سیستم نشانگر تعویض دنده، سنسور TPMS و… دیده می شود. در تیپ ۶۰۴۰۹، فرمان هیدرولیک بوده و ترمز عقب کاسه ای است و سقف فلزی را داریم و همچنین رینگ ها فولادی است. اما در تیپ ۶۰۴۱۰، ترمز عقب دیسکی است و سقف شیشه ای کار شده و رینگ های آلومینیومی را می بینیم. همچنین در این تیپ فرمان نیز از نوع کمکی برقی است

آغاز فروش پژو 207 با موتور و گیربکس جدید

در پایان می توانید ویدیو مربوط به معرفی پژو ۲۰۷ اتوماتیک را مشاهده کنید که به همین پیشرانه مجهز است :

ویدیو های پیشنهادی

۱۵ Responses to “آغاز فروش پژو ۲۰۷ با موتور و گیربکس جدید”

  1. Amiiir گفت:

    یه ۲۰۷ عه هزارتا براش پسوند پیشوند اضافه کردن هزارتا کد داره آخرشم همون آشغاله، اونوقت یه آسیایی دیگه کل خودرو رو عوض میکنه ولی اسمش همون سوناتاس اسمش همون اپتیماس و …. ، کی میخواد این دزدی و کلاهبرداری تموم شه خدا میدونه

    ۹۱
    ۳
  2. محسن گفت:

    شمام مثل من یه آرزوی خاص واسه ایران خودرو دارین؟

    ۳۰
    ۲
    • E گفت:

      والا دست به خودروها نمی‌زدند
      و مثله قدیم همون مونتاژشون رو میکردن بهتر بود
      کاش دیگه ارتقا نمیدادن

      ۳
      ۱
    • Vahid گفت:

      خلاصه خوب گیر اوردید مردم و چقدرم که رضایت مشتری براتون مهم و ارزش قائل هستید به مردم ماشین به سه برابر قیمتی که ارزش داره رو میفروشید به مردم اونم با یک سال انتظار و اذیت و هر سازی که خودتون میزنید

      ۳
      ۰
  3. آرمین گفت:

    درود بر شما . دقیقا گوساله میشه فرق گیربکس ثبت نامی را بفرمایید که توو تیتر نوشتی؟

    ۱۴
    ۲
  4. karam گفت:

    الان همین تصویر اولی ۲۰۷ سفید را از روبرو نگاه کنید اختلاف فاصله درب موتور سمت راست با چپ گویای همه چیز است .

    ۱۳
    ۱
  5. Hadi گفت:

    ۲۰۷ خیلی ماشین خوبیه من دارم راضیم ازش ،

    ۳
    ۱۴
  6. Vahid گفت:

    چقدرم که نظر مشتری ها براتون مهم پول مردم و میگیرید یک سال بازیش میدید و اخرش یه ماشین بی کیفیت بهش میدید اونم به قیمت روز که نصف این قیمت هم ارزش نداره زنگ زدم نمایندگی میگم من نارازیم کجا باید بگم میگه شما قرارداد امضاء کردی مگه چاره دیگه ای هم داریم جز این‌که شما هر چی جلومون میزارید باید امضا کنیم تا روند کاریمون پیش بره

    ۲
    ۰
  7. Vahid گفت:

    ماشین طرح اسقاط ثبت نام کردم سال ۴۰۳ بعد ماشین خودم و تو ۴۰۴ گرفتن ازم و برداشتن ۳۵ تومن همونم گفتن اتاق دو تیکه است و ۲ تومن ازش کم کردن که اتاق دو تیکه ام نبود 😏 گفتن ۲۱ تومن باید بدی با رینگ المنیومی بدیم وگرنه رینگ فولادی فعلا نداریم وقتی قطعه نداری چرا ثبت نام میزاری بعدا گفتن موتور TU5 راهور پلاک نمیده ۲۴ تومن باید بدی موتور TU5پلاس بدیم بهت تحویل ده روزه الان ۱۵ روز از پرداختیم میگذره و هنوز تو فاکتور 😏 ما به کی بگیم اخه

    ۳
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X