کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰

اولین نیسان برقی به ایران آمد ؛ معرفی نیسان آریا در مشهد

منتشر شده در 31 شهریور 1403 ساعت 19:59
عکاس علیرضا پاداش

نامی خودرو یک از شرکت های وارد کننده محصولات نیسان است که با یک محصول تمام برقی جدید به نام نیسان آریا پا به نمایشگاه خودرو مشهد گذاشته است.

خودرو های برند نیسان از ابتدای شروع دور جدید واردات همواره مورد توجه بوده و تا کنون بسیاری از محصولات این شرکت در سامانه خودرو های وارداتی و سامانه خودرو های وارداتی مخصوص جانبازان عرضه شده اند.

با اینکه شرایط عرضه خودرو های برقی بسیار جذاب تر از خودرو های بنزینی است، اما شاهد حضور خودرو های برقی نیسان نبوده ایم. اما در نمایشگاه خودروی مشهد امسال شرکت از یک خودروی تمام برقی نیسان با نام نیسان آریا رونمایی کرده است و احتمالا به زودی شاهد حضور این محصول در خیابان ها هستیم.

اولین نیسان برقی

نیسان آریا یک کراس اوور تمام برقی است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ در بازار های جهانی عرضه شده و از این حیث خودرویی کاملا بروز مدرن محسوب می شود و تا کنون توانسته آمار فروش خوبی را از خود در بازار های جهانی جای بگذارد.

مشخصات فنی اولین نیسان برقی بازار ایران

نیسان آریا در بازار های جهانی دارای نسخه ها و تیپ های مختلفی است اما و نمونه ای که قرار است در بازار ایران عرضه شود دارای یک پیشرانه برقی است که می تواند ۲۴۲ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیرو را به چرخ های جلو منتقل کند. اولین نیسان برقی بازار ایران قادر است تا با یکبار شارژ مسافتی در حدود ۶۲۳ کیلومتر را پیمایش کند که عدد بسیار خوبی در میان خودرو های برقی به حساب می آید.

نمای رو به رو نیسان آریا

سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک یا چند اتصاله است که سواری نرمی برای سرنشینان به ارمغان می آورد. البته ناگفته نماند شرکت نامی خودرو برنامه دارد تا نسخه دو موتوره و AWD نیسان آریا را نیز در بازار ایران عرضه کند که نمونه ای که به نمایشگاه آمده هم از این نسخه است.

طراحی کلی

نیسان آریا در بخش طراحی بیرونی از سبک طراحی خودرو های روز دنیا پیروی می کند و می توان سبک طراحی خودرو های تمام برقی را نیز در نیسان آریا دید. از طرفی سبک طراحی جلو و عقب اولین نیسان برقی بازار ایران، به دلیل استفاده از خطوط شکسته و گوشه های تیز چهره ای به نسبت خشن را به نیسان آریا داده است.

طراحی نیسان آریا

اما در طراحی داخل کابین این خودرو خبری از سبک طراحی خشن و عجیب و غریب نیست و با پا گذاشتن به داخل کابین نیسان آریا می توان سبک طراحی به روز و عامه پسندی را مشاهده کرد. یکی از نکات جالبی که در این خودرو دیده می شود این است که اکثر دکمه های این خودرو به صورت لمسی طراحی شده اند. نکته ی دیگری که طراحی اولین نیسان برقی را خاص می کند این است که بخشی از کنسول وسط این خودرو قابلیت باز و بسته شدن دارد که در نوع خود طراحی منحصر به فردی است.

رونمایی نیسان آریا در مشهد

امکانات ایمنی و رفاهی نیسان آریا

اولین نیسان برقی بازار ایران قرار است با کوهی از آپشن در ایران عرضه شود که از جمله این امکانات می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای) ، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه شروع حرکت در سر بالایی، سیستم هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پایش وضعیت خودرو های اطراف، رادار خط خوان، سیستم حرکت بین خطوط، اتوپارک، فرمان کمکی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور، ترمز پارک برقی، سیستم پایش هشدار خواب آلودگی راننده و… اشاره کرد.

کابین نیسان آریا
ویدیو های پیشنهادی

۸ Responses to “اولین نیسان برقی به ایران آمد ؛ معرفی نیسان آریا در مشهد”

  1. فرشید گفت:

    خدایی چقدر خوشگله به خصوص رنگش

    ۱۲
    ۰
  2. حمیدرضا گفت:

    واقعا طراحیش عالی و خوشگله. داخل ماشین که بینظیره طراحی مینیمال با دکمه های لمسی و پنل وسط متحرک واقعا خیره کننده است.

    ۲
    ۰
  3. مصطفی گفت:

    ماشین روز دنیاست رقیب تویوتا و … بعید میدونم ایران بذارن همچین ماشین هایی جلو لگن سازان داخلی قد علم کنند ، قیمت چند

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X