%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰

با امکانات پارس نوآ (ال۹۰ ایرانی) آشنا شوید

منتشر شده در 09 شهریور 1404 ساعت 11:12
نویسنده آخرین خودرو
با امکانات پارس نوآ (ال90 ایرانی) آشنا شوید

ال ۹۰ ایرانی سدان جدید پارس خودرو است که به زودی به بازار می آید و ما در این مطلب با امکانات پارس نوآ بیشتر آشنا می شویم.

پارس نوآ یا همان تندر ۹۰ ایرانیزه حالا بیشتر از هر زمان دیگری به بازار نزدیک شده و انتظار می رود به زودی عرضه این سدان جدید پارس خودرو را شاهد باشیم. خودرویی که نخستین بار با نام کادیلا در سال ۱۴۰۲ رونمایی شد و در نهایت نسخه کامل شده از آن با نام P90 سال گذشته توسط پارس خودرو معرفی گردد. در نهایت پارس خودرو نام پارس نوآ را برای این سدان در نظر گرفت و کاتالوگ های نهایی این محصول با این نام منتشر شد. سدانی که بر مبنای پلتفرم رنو تندر ۹۰ توسعه داده شده اما مشخصاتی متفاوت با آن را دارد. در این مطلب می خواهیم با امکانات این خودرو آشنا شویم.

با امکانات پارس نوآ (ال90 ایرانی) آشنا شوید

امکانات پارس نوآ

در داخل کابین این سدان همان الگوهایی را می بینیم که در رنو ال۹۰ دیده می شد. دریچه های تهویه بصورت گرد طراحی شده اند و کلیت طراحی همان است اما در وسط سیستم مالتی مدیای لمسی اضافه شده و طراحی کلاستر هم نسبت به رنو تندر ۹۰ تغییر داشته است. اگرچه این سدان به روزرسانی هایی نسبت به ال۹۰ داشته اما آنچنان هم فول آپشن نیست و امکانات آن محدود به ۲ کیسه هوا، کلیدهای کنترلر روی فرمان، سیستم پایش بادتایر (TPMS)، تهویه الکترونیکی دستی، شیشه دودی عقب، تریم داخلی دو رنگ، تنظیم برقی آینه های جانبی، سنسور و دوربین پارک عقب، سنسور باران، سیستم کنترل پایداری و فرمان کمکی برقی می شود.

با امکانات پارس نوآ (ال90 ایرانی) آشنا شوید

در این قسمت می توانید ویدیو معرفی این خودرو را مشاهده کنید.

مشخصات فنی پارس نوآ

در این خودرو قرار است از پیشرانه جدید شرکت سایپا با نام ME16 استفاده شود که قبل تر آن را در شاهین پلاس هم دیده بودیم. این پیشرانه، یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی، چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ است که به لحاظ ساختاری شباهت بسیاری به موتور TU5 پلاس داشته و می تواند نهایتا ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده در پارس خودرو P90 به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود البته در آینده ممکن است این خودرو با گیربکس شش سرعته اتوماتیک AT هم به عرضه برسد.

با امکانات پارس نوآ (ال90 ایرانی) آشنا شوید
ویدیو های پیشنهادی

۱۹ Responses to “با امکانات پارس نوآ (ال۹۰ ایرانی) آشنا شوید”

  1. زاهد گفت:

    صنعت خودرو سازی ایران استاد کپی برداری از سایر خودروها و وصله و پینه کردن امکانات روی همدیگه
    حتی داشبورد ماشین همون ساندروست مثل تندر پلاس
    واقعا خنده داره

    ۶۹
    ۵
  2. قلی گفت:

    این همه وایسی ببینی چی می زنه
    آخرش هیچ

    ۸
    ۱
  3. پیکان جوانان گفت:

    سلام علیکم.
    یادش بخیر.وقتی پیکان با قیمت ۵ میلیون تومن در سالهای ۱۳۸۵/۸۶ به آخر راه رسیده بود،گفتند ال۹۰ بجاش خواهد آمد با قیمت ۶ میلیون تومن.
    مگه میشه؟
    اولین قیمت گذاری برای عرضه با ۱۵ تومن شروع شد ودر ادامه سریع قیمتش هی بالا و بالا رفت.

    ۱۰
    ۱
  4. سیروس گفت:

    کی وارد بازار می‌شود .؟؟؟؟!!!!
    آیا تاریخ مشخصی اعلام میکنید ؟
    تشکر

    ۲
    ۴
  5. رسول فتاحیان گفت:

    تن خدا این طرح های سایپا و ایران خودرو از کشور بندازین بیرون چین ماشین میسازه شما هم ماشین میسازین از خجالت نکشید مجدد پیکان وپراید درست میکنین

    ۱۴
    ۱
  6. مراد90 پلاس گفت:

    #اقتصاد مریض_#رانت خواری_#خون مردم تو شیشه کردن

    ۱۸
    ۱
  7. علیرضا گفت:

    با سلام و احترام به نظرات دوستان، کلیت این ماشین خوبه یعنی اطاق ال نوده که میتونه تا ۳ ستاره ایمنی براش در نظر گرفت، داخلشم که خود ساندروعه که بازم به نسبت ال نود از نظر متریال و ترکیب رنگی کیفیتش بهتره، مانیتورش کاربردیه، همینطور دکمه های کنترلی روی فرمونش، صفحه کیلومترش سلیقه ایه و شخصا نمیپسندم این مدلی رو، اطاقشم که جاداره و صندوقشم فضاش منطقیه، فقط امیدوارم کیفیت و راحتی صندلیاش مثل ال نود نباشه چون واقعا آزار دهنده بود مخصوصا تو مسافت‌های طولانی، در مورد ظاهرشم عقبش بهتر از جلوشه، فرم کاپوت و چراغاش خواه ناخواه آدمو یاد دنا میندازه و در نهایت موتوری که براش انتخاب شده جزو بهترین و کم درد سر ترین موتورهای داخلیه، یه موتور تنفس طبیعی با یه قدرت و گشتاور منطقی، در نهایت باید صبر کرد تا بیاد به بازار و جناب دلاور یه تست و بررسی از این تازه وارد جویای نام لحاظ کنن ببینیم چند چنده…

    ۹
    ۲
  8. ابوالفضل گرمه ء گفت:

    آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته

    ۳
    ۲
  9. مرتضی گفت:

    همین افراد مخالف که انتقاد می‌کنند تو صف قرعه کشی سایپا و ایران خودرو پولشون میخوابونن تو حساب ، چند ماه و دلالی همین ماشین های بی کیفیت میکنن، اگه واقعا بدرد نخوره ماشین صفر تحریم کنید تا کیفیتش ببرن بالا و قیمتش هم بیارن پایین

    ۴
    ۱
  10. بابک گفت:

    خدایی دست بردارید از ترمز عقب کاسه‌ای. خودروسازهای مطرح کشورهای دیگه دارن کجا میرسن، خودروسازهای مطرح ایران کجا! یه ماشین طراحی میکنید اسمش جدیده ولی امکاناتش هنوز قدیمیه! دل بکنید از این بنجل کاری و به‌روز بشید

    ۳
    ۰
  11. محمد محسنی گفت:

    ببینید ساده ترین و ارزون ترین ماشین دنیارو با چه قیمت گزافی به مردم بفروشند. حیف ما مردم

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X