%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا بلتا در ایران ؛ سدان جدید تویوتا به ایران رسید

منتشر شده در 27 آذر 1403 ساعت 09:36
عکاس پویا بادفر
تویوتا بلتا در ایران

تصاویر جدید از گمرک ایران نشان می دهد که تویوتا بلتا به ایران رسیده و به زودی عرضه این محصول را در سامانه خواهیم دید.

نام بلتا در محصولات تویوتا با نسخه سدان یاریس نسل قبل به ذهن می آید اما سدانی که برای واردات به ایران در نظر گرفته شده در واقع نسخه ریبج شده از سوزوکی سیاز است. سوزوکی و تویوتا حالا سال ها است که همکاری مشترک عمیقی در بازارهای در حال توسعه دارند و محصولات تولیدی هم را به صورت ریبج شده به فروش می رسانند. این استراتژی بر اساس عمق شناخت و حضور یک برند در هر بازار مختلف در فروش کل بسیار موثر است. بر همین اساس تویوتا بلتا در واقع همان سوزوکی سیاز است که برای بازارهای آفریقایی نظیر مصر توسعه داده شده و در آن بازارها به فروش می رسد. حالا با رسیدن این خودرو به گمرک کشور، باید منتظر حظور آن در سامانه وارداتی ها باشیم. پیش بینی می شود استقبال از این خودرو به مراتب بیشتر از سیاز باشد چراکه بازار ما هم مثل بسیاری از دیگر بازارهای هدف، تویوتا دوست است و نشان تویوتا می تواند ورق را در فروش برگرداند. بر اساس شنیده ها این خودروها متعلق به شرکت توسعه ارتباطات هما (هما تلکام) است.

تویوتا بلتا

مشخصات فنی تویوتا بلتا

تویوتا بلتا دقیقا مثل سیاز مجهز به یک موتور ۱/۵ لیتری تنفس طبیعی است که توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را دارد گیربکس خودرو نیز از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۴ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و در مجموع مشخصات فنی ساده و اقتصادی را در این سدان می بینیم که البته کیفیت ژاپنی را در پس این سادگی می توان لمس کرد.

مشخصات تویوتا بلتا

کابین و امکانات

هنوز تصاویر مربوط به کابین بلتاهای وارداتی را مدیده ایم اما طراحی داخلی که همان چیزی است که در سیاز دیده بودیم و در مورد امکانات هم احتمالا همان لیست آپشن را در این محصول داشته باشیم. در این سدان امکاناتی نظیر ۲کیسه هوا، سیستم های ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری، ترمز های جلو دیسکی خنک شونده و ترمز های عقب کاسه ای، کروز کنترل، کنترل حرکت در سربالایی، ایموبلایزر، سیستم ورود خروج بدون کلید، سنسور نور، چراغ های LED جلو، درگاه USB، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، سنسور های پارک عقب، سیستم مالتی مدیا ۷ اینچی، سیستم کنترل فشار باد تایر ها، آینه های جانبی تاشونده با گرمکن، کامپیوتر سفری ۴/۲ اینچی، آینه وسط فتوکرومیک و … مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. احسان بچه اردبیل گفت:

    موتور نداره صفر تا صدش صبح تا غروبه خخخ

    ۶
    ۳
  2. مانی گفت:

    خیلی جالبه الان فروشش چون تویوتاست بیشتر میشه

    ۳
    ۰
  3. آلفا گفت:

    سیاز تو چین یه نسخه ۱٫۶ لیتری با گیربکس ۶ سرعته AT داره، نمیدونم چرا اونو نمیارن؟!

    ۵
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X