ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰

ثبت سفارش اولین تویوتا لندکروزر برای پلاک ملی

منتشر شده در 27 مهر 1404 ساعت 10:06
نویسنده آخرین خودرو
عکاس علیرضا پاداش
ثبت سفارش اولین تویوتا لندکروزر برای پلاک ملی

با آزادسازی واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی، شرکت ره نیاز ایستا اولین تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ را جهت اخذ پلاک ملی در سامانه های رسمی کشور ثبت سفارش کرد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، پیش از این علاقه مندان به مالکیت تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ می توانستند این شاسی بلند لوکس را صرفاً در نمونه های گذر موقت خریداری کنند و یا نمونه های محدود پلاک ملی (نسخه های سفارتخانه ای) را با قیمت های بسیار بالا داشته باشند.

اما حال با آغاز ثبت سفارش خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی، ره نیاز ایستا اولین تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ را در سامانه های دولت ثبت کرده و بزودی قرار است تا بر اساس فرایندهای قانونی جدید این خودرو را به صورت انبوه و با پلاک ملی به دست مشتریان ایرانی برساند. باید به این نکته اشاره کرد که تعرفه واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی، عدد قابل توجهی است و بدیهی بوده که قیمت تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ با پلاک ملی در بازار ایران مبلغی بالا خواهد بود.

ثبت سفارش اولین تویوتا لندکروزر برای پلاک ملی

آن طور که گفته می شود شرکت ره نیاز ایستا نسخه های فول آپشن تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ را به ایران می آورند. نسخه هایی که دارای پیشرانه توربو شارژر هستند و در تریم های VX-R و GR به فروش خواهند رسید. در حال حاضر گروه خودرویی ره نیاز ایستا و آسیا گستر کارن بیشترین تعداد خودروهای وارداتی جانبازان را به ایران آورده اند و در سامانه فروش خودروهای وارداتی عادی محصولاتی مانند تویوتا کرولا کراس را عرضه کرده اند. این گروه خودرویی برنامه دارد تا محصولات مختلف فولکس واگن و تویوتا از جمله لندکروزر اتاق ۳۰۰ را به صورت عمومی به بازار عرضه کند.

ویدیوی تست و بررسی تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰

تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ تویین توربو به پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر و توربو شارژر مجهز است. این پیشرانه ۴۰۷ تا ۴۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور حداکثری ۶۵۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودروی شاسی بلند و ژاپنی از نوع ۱۰ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. وزن این خودرو حدود ۲.۴ تن است. با این حال لندکروزر اتاق ۳۰۰ توربو می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۷.۵ ثانیه ثبت کند.

این خودرو می تواند در گران ترین نسخه خود امکاناتی مانند نمایشگرهای ردیف دوم، تهویه اتوماتیک چهار کاناله، گرمکن و سردکن اتوماتیک صندلی های جلو و عقب، صندلی های برقی ردیف سوم، سیستم صوتی حرفه ای، سانروف، تریم داخلی چرم، کولباکس مستقل از تهویه، شارژر بیسیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق عقب برقی، فناوری LED چراغ ها، چراغ های جلوی تطبیقی، چراغشوی، فرمان کمکی برقی (EHPS)، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، تعلیق هوشمند، تنظیم حالت رانندگی آفرودی، تانک یو تِرن، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، سنسور نور، سنسور باران، ستون فرمان برقی و… دیده می شود.

ثبت سفارش اولین تویوتا لندکروزر برای پلاک ملی
ویدیو های پیشنهادی

۷ Responses to “ثبت سفارش اولین تویوتا لندکروزر برای پلاک ملی”

  1. محمود گفت:

    آقازاده ها ماشیناشون دوهزار هیجده هستن، دیگه قدیمی شدن، باید قانون تصویب میشد تا سریعتر بتونن از شر لگن های قدیمی خلاص بشن، ایشالله زودتر بنز GLSهم ثبت سفارشش آغاز بشه چون فنربندی لندکروز خشکه یه وقت قندعسلهای ددی کمر درد نگیرن.

    ۶۱
    ۵
  2. Yassinam گفت:

    دلم خواست

    ۹
    ۲
    • M,f گفت:

      این شرکت کلاه برداره، تویوتا کرولا کراسهای هیبریدی که اسفند ۱۴۰۳ نام نویسی کرده بود و در ۲ مرحله یعنی اسفند پارسال و اردیبهشت امسال کل مبلغ فروش رو دریافت کرده بود، مدیرش اصلا زیر بار نمیره که پس از ۳ ماه تاخیر در تحویل به ۱۶۰ نفری که ازش خریداری کردند با قیمت مصوب شورای رقابت تحویل بده، و با اینکه ماشین هارو ۳ ماه پیش کارای گمرکی رو هم انجام داده و آورده تو انبار خودش تو تهران ، تحویل نمیده و میگه آتیش بزنم با قیمت شورای رقابت تحویل نمیدم،
      اینقدر طرف کلفته و خودش رو گنده میدونه!!
      یا مملکت اینقدر بی صاحب شده که اینجور بد دهنی و بد عهدی در تحویل میکنه و باز بهش مجوز واردات جدید میدند !!!!
      نمیدونم مسولین نظارتی کشور خوابند یا خودشون رو زدند بخواب یا گنده ها با لالایی خوابوندنشون!!!

      ۱۵
      ۰
      • هومن گفت:

        نظارت 😂، خداییش تو مملکت نظارت میبینی؟ چه توقعاتی داریا ، همه چی در جهت رفاه یکسری افراده، اینم ک میبینی آوردن میخوان به خودشون تو این مملکت بد نگذره وگرنه میتونستن به جانبازان خونه بسازن بدن ، به اسم اونا به کام خودشون

        ۲
        ۰
  3. Omid گفت:

    سلام
    ایا امکان واردات ماشین های بالای ۲۵۰۰ سی سی برای شخص حقیقی امکان پذیر هست؟
    ایا محدودیت برند هم هست یا هر چیزی میشیه وارد کرد؟
    اگر کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X