%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰

حواله فروشی ری را آغاز شد ؛ دلالان از کراس اوور ملی سود نجومی می خواهند!

منتشر شده در 18 شهریور 1403 ساعت 14:00
عکاس علیرضا پاداش
حواله فروشی ری را

با اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو (طرح عادی) و مشخص شدن برندگان خوش شانس این عرضه، حواله فروشی ری را آغاز شد.

ایران خودرو پس از مدت ها فروش محصولات خود را از سر گرفت و همچنین نخستین فروش کراس اوور ملی را هم انجام داد. روز گذشته سرانجام نتایج قرعه کشی ایران خودرو در طرح عادی مشخص شد و برندگان خوش شانس خودروهای عرضه شده مشخص شدند. محاسبات نشان می دهد که شانس برنده شدن در عرضه اخیر ایران خودرو به طور متوسط برای هر خودرو از یک درصد هم کمتر بوده است و از هر ۱۰۰۰ نفر تقریبا ۷ نفر صاحب خودرو شده اند. البته این شانس برای بعضی محصولات بسته به میزان تقاضا و همچنین میزان عرضه می تواند بالاتر و یا پایین تر هم باشد. به خصوص برای کراس اوور ملی احتمال برنده شدن به مراتب از این هم پایین تر است. چراکه شرکت ایران خودرو قبل تر اعلام کرده بود قرار است از ری را عرضه ۱۰ هزار دستگاهی را شاهد باشیم اما تنها ۵ هزار دستگاه عرضه شد و تقاضای بسیار زیادی هم برای این خودرو ثبت شده بود. بر همین اساس شانس برنده شدن در قرعه کشی طرح عادی خرید ری را بسیار پایین بوده و همین باعث شده تا برندگان این طرح سود نجومی را برای فروش حواله این خودرو در نظر بگیرند.

با نگاهی به پلتفرم های خرید و فروش خودرو و همچنین گروه های مجازی معاملات خودرویی، دلالان سود ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیونی را برای حواله کراس اوور ری را در نظر گرفته اند. این میزان سود شاید در وحله اول شبیه شوخی به نظر برسد اما میزان کم عرضه باعث شده تا فعلا افسار قیمت دست دلالان باشد. البته پیش بینی می شود با مشخص شدن برندگان طرح مادران و خودروهای فرسوده، قیمت حواله ری را تعدیل شود چراکه بخش بزرگی از عرضه (۷۰ درصد) به این متقاضیان اختصاص می یابد. اگر قصد خرید حواله کراس اوور ملی ایران خودرو را دارید فعلا صبر کنید چراکه قیمت های فعلی بسیار غیر منطقی و احساسی به نظر می رسد.

دقت داشته باشید که حواله های طرح فروش ایران خودرو از نظر قانونی قابل صلح نیست و فروش خودرو به صورت وکالتی هم غیر قانونی به حساب می آید. بر همین اساس خرید حواله ری را با قیمت های فعلی هم غیر منطقی است و هم ریسک بسیار بالایی دارد. در پایان برای آشنایی بیشتر با کراس اوور ملی می توانید ویدیو تست و بررسی این خودرو را مشاهده کنید.

ویدیو های پیشنهادی
  1. کامران گفت:

    مسخره بازی و دلالی دوباره شروع شد
    تنها راه جمع شدن این مسخره بازیا آراد کردن وارداته خودرو اونم نه چینی بلکه آلمانی و ژاپنی و …
    ولی منتهیون سود آقایون تو تولید و مونتاژ بنجل چینی هستش هیچ وقت این اتفاق نمی افته
    اون اسم کراس اور ملی رو هم حذف کنید لطفاً نه طراحیش برا ایرانه نه قطعاتش فقط بر میدارین سر هم میکنید اسمشم می‌زارید خودرو ملی

    ۳۰
    ۱
  2. yassinam گفت:

    نمی خریم 😁

    ۱۴
    ۱
    • احموی گفت:

      اندازه کل تقاضای سال کل اروپا براش نام نویسی کرده بودن نیازی نیست توعه پراید سوار بخری هرکی پولداره میخره شما به فکر گیربکس پرایدت باش شوخوش

      ۳
      ۸
  3. ناشناس گفت:

    کثیفتر از ایرانخودرو من ندیدم بخدا, متاسفم که زالوهایی مثل شما بر این مردم بیچاره تسلط دارن , اگر نمیخواستید به مردم ماشین بدید و قرار بود قرعه کشی بشه چرا با مردم صادق نبودید میگفتید اونوقت میدید امار واقعیه ثبت نام رو

    ۷
    ۰
  4. ناشناس گفت:

    تنها چیزی که دلالان نو کیسه را آرام می کند سه چرخه ملت است که سرش را تقدیم دلالان مفت خور می کند

    ۳
    ۰
  5. ناشناس گفت:

    قیمت کارخونشم زیاده تارا دنا سر هم کردن

    ۲
    ۰
  6. Majid گفت:

    باسلام
    باتشکر از گزارش جامع ، ریرا در مجموع باتوجه به قیمت مناسب هستش لاکن ۳ ایراد اساسی به ترتیب الویت دارد :
    ا- کف پای سرنشین ها بویژه عقب که خیلی نامناسب و به عبارتی غیر قابل تحمله
    ۲- عدم تناسب طراحی جلو خودرو با عقب خودرو نشان از بی سلیقه بودن طراح هستش به عبارتی انگار جلو ماشین برای یک خودرو و عقب ماشین برای یک خودرو دیگه است
    ۳- مصرف بنزین

    ۱
    ۱
  7. حسین گفت:

    سلام . تنها راه حل از بین رفتن معافیای خودرو و جمع شدن بساط رانت خواران و دلالان مفت خور ، آزاد شدن واردات خودرو آن هم بدون تعرفه گمرکی است .

    ۱
    ۰
  8. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید به همه هم دردان
    اول اینکه بیاییم آنقدر خوش خیال نباشیم اینجا کسی نیمد که به مشکلات ما رسیدگی کنه
    فقط لعنت خدا و کسی که اعتقاد دارین به همه شما باعث بانی این باند بازی ها پول درد بشه بره تو گلوتون

    ۲
    ۰
  9. شرف گفت:

    خوش به حال برندگان پارتی دار(نه برندگان خوش شانس)

    ۰
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X