%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰

دو تیپ جدید تیگو ۷ پرو مشخص شدند

منتشر شده در 10 مهر 1402 ساعت 09:00
نویسنده رضا چوکامی
دو تیپ جدید تیگو 7 پرو مشخص شدند

شنیده ها حاکی از آن است که بزودی شرکت مدیران خودرو، کراس اوور تیگو ۷ پرو را با دو تیپ جدید به بازار عرضه می کند.

به گزارش آخرین خودرو، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط گروه چری و شرکت مدیران خودرو بزودی دو تیپ جدید تیگو ۷ پرو به جمع محصولات فونیکس اضافه می شوند. این دو نسخه جدید با نام تیگو ۷ پرو مکس به بازار می آیند و در برخی جزئیات با هم متفاوت خواهند بود. تیگو ۷ پرو مکس در بحث ظاهری هم تفاوت هایی با تیگو ۷ پرو دارد و سبک طراحی کابین، بخش جلو و عقب آن تا حدی به روزتر شده است.

مشخصات فنی فونیکس تیگو ۷ پرو مکس

تیگو ۷ پرو مکس که نشان تجاری فونیکس را دارد، به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است. این پیشرانه فناوری AVL را دارد. از سویی این پیشرانه در خودروهایی مانند فونیکس تیگو ۸ پرو، فونیکس FX، فونیکس آریزو ۶ جی تی و بهمن فیدلیتی پرستیژ استفاده می شود. توان خروجی این پیشرانه ۱۹۵ تا ۱۹۷ اسب بخار است و گشتاور 285 تا ۲۹۰ نیوتن متر را تولید می کند. جعبه دنده دو نسخه جدید تیگو ۷ پرو که پسوند «مکس» را دارند، دیگر CVT نیست. در این کراس اوورها از جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر استفاده شده است.

دو تیپ جدید تیگو 7 پرو مشخص شدند

امکانات رفاهی و ایمنی

در این دو نسخه تیگو ۷ پرو مکس امکاناتی مانند جلو آمپر دیجیتال و یکپارچه با مالتی مدیا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دسته دنده الکتریکی، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه اتوماتیک دوکاناله، رکاب برقی، نور پردازی کابین، تنظیم حالت رانندگی، دنده پشت فرمان، سقف پانورامای برقی، سنسور نور، سنسور باران، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، درِ صندوق عقب برقی، استارت دکمه ای، کروز کنترل و… دیده می شود.

تفاوت دو تیپ تیگو ۷ پرو مکس

اما تفاوت اصلی این دو تیپ جدید تیگو ۷ پرو یا همان تیگو ۷ پرو مکس، در بحث ساختار انتقال قدرت این کراس اوورها است. تیپ ارزان تر فونیکس تیگو ۷ پرو مکس تک دیفرانسیل جلو است. در نسخه گران تر این خودرو قابلیت دو دیفرانسیل AWD دیده می شود. همچنین در تیگو ۷ پرو مکس دو دیفرانسیل، تنظیمات حالت رانندگی تنوع بیشتری نسبت به نسخه تک دیفرانسیل جلو دارد.

با توجه به برنامه ریزی های مدیران خودرو، دو تیپ فونیکس تیگو ۷ پرو مکس تا پایان پاییز ۱۴۰۲ به صورت رسمی به بازار ایران معرفی می شوند. در حال حاضر نمونه های اولیه این خودروها به ایران آمده اند. و مراحل تست های فنی را پشت سر می گذارند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. مینویی گفت:

    زیبای گران در ایران

    ۱۴
    ۵
  2. رامین صفایی گفت:

    این لگن پاره های بی کیفیت چینی
    حتی زیبا هم نیستند
    زیبایی به سرشت می باشد نه به ظاهر
    نیسان جوک ظاهر زیبایی ندارد اما
    کیغیتش بسیار بالا است

    ۱۰
    ۳۹
  3. رضا گفت:

    من که بسیار بسیار از تیگو ۷ راضی ام
    از،نظر شتاب راحتی سرنشین و به خصوص کابین پشت خیلی عالی هست .

    ۱۷
    ۴
  4. مصطفی گفت:

    خوبه باز دوباره یه شاهکار

    ۳
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X