سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

سوزوکی جیمنی پلاک ملی شد

منتشر شده در 26 اسفند 1402 ساعت 14:30
نویسنده نیما ارفعی
عکاس آخرین خودرو
سوزوکی جیمنی پلاک ملی

اولین دستگاه سوزوکی جیمنی پلاک ملی را دریافت کرد. این شاسی بلند آفرودی توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه به بازار ایران آمده و فعلاً فروش نسخه ۵ در آن آغاز شده است.

به گزارش آخرین خودرو، اولین سوزوکی جیمنی پلاک ملی از نسخه سه در این شاسی بلند ژاپنی است که مالکیت آن برای شرکت راسا موتور خاورمیانه بوده و به تست های فنی اختصاص داشته است. حال گفته می شود که بزودی پلاک ملی جیمنی ۵ در هم صادر می شود و در آینده نزدیک، فروش نسخه سه در این محصول وارداتی هم در سامانه آغاز می گردد.

پلاک سوزوکی

سوزوکی جیمنی سه در با نسخه GLX توسط راسا موتور خاورمیانه به فروش می رسد. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ ۱۰۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده جیمنی راسا موتور خاورمیانه از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT با فناوری اووِر درایو است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. مصرف سوخت بهینه جیمنی کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و یکی از کم استهلاک ترین پیشرانه های کمپانی سوزوکی را دارد.

سوزوکی جیمنی راسا موتور خاورمیانه در تیپ GLX به فرمان کمکی برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با قابلیت کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل الکتریکی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، فناوری LED چراغ ها با چراغشوی، سنسور نور و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. علی گفت:

    فیات پاندا کراس رقیب سرسخت سوزوکی جیمنی در بازارهای جهانی هست . کاش امکان بود تا این دو خودرو با هم بررسی و مقایسه می شدند.

    ۷
    ۵
  2. ناشناس گفت:

    ملتی که ماشین آمریکایی و آلمانی و انگلیسی و اروپایی رو با اکراه سوار میشد حالا محتاج کشوری مانند هند وااااویلاااا هند …..خدا بگم چکارتون بکنه که به این روز افتادین…..!!!!!آخه اینو کدام کارشناس خودرو انتخاب کرده با این تیپ عهد برقش….

    ۴۸
    ۱۳
  3. Amiiir گفت:

    با ۲۲۰۰/۲۳۰۰ فکر نکنم بتونه مشتری جذب کنه

    ۲۰
    ۳
    • ناشناس گفت:

      واقعااین ماشین بااین قیمت ارزش بررسی کردن داره؟

      ۱
      ۴
    • کمال گفت:

      من ده شصت یکی از همین ها داشتم واقعا ماشین جم و جور همه جا برو بود یه صدایی خاصی هم داشت خاطرات خوبی باش داشتم قطعا این سری جدید و ارتقا یافته خیلی باید جذابتر باشه قسمت بشه انشالله به بازار بیاد میگیرم .

      ۸
      ۰
    • یاهو گفت:

      مرد بزرگ بر خود سخت می‌گیرد و بر دیگران راحت …ای زمامداران امور اگر راست میگویید خودتان بدترین خودروی داخلی را سوار شوید و برای ملت بهترین را بخواهید تا خالق و مخلوق از شما راضی و به صداقت شما گواهی دهند

      ۴
      ۱
    • ف،، گفت:

      سلام کاش همون لاندیور میاوردن بهتر بود ،،،چهارتا کیسه هوا بیشتر از لاندیور داره با قیمت ۲۳۰۰ ،،قیمت با مشخصات خودرو جور در نمیاد

      ۰
      ۰
  4. ناشناس گفت:

    آقا.ماشین خوبیه.فقط چهارحلقه لاستیک پهن میخواد.که خیلی خوشکلترمیشه
    ولی خیلی بهترازچینی مینیه

    ۵
    ۰
  5. ولی گفت:

    قطعا از خیلی از چینی های بازار بهتر و سر تره هم از نظر کیفی هم از نظر فنی
    ولی دوتا ایراد داره
    نمیدونم با این قدرت موتور و گشتاور در افرود چجوری ظاهر میشه
    قیمتشم بالاس بازم برای خیلی از جوونای عزیز کشورمون یه آرزو و دست نیافتنیه

    ۳
    ۱
  6. سعید گفت:

    این از هزاران بی احترامی به مردم ایران بدتره
    عربستان اولین ماشین خودشو داره تولید میکنه.پا به پا ماشینهای اروپایی کیفیت و امکانات به روز داره.اونوقت ی ادم پول پرست رفته از هند چی برا ما اورده.مال ۳۵ سال پیش.از بس تو خود هند نخریدند گفتند بدبخت تر از ایرانی ها وجود نداره میدیم به ایرانی ها.

    ۴
    ۱
  7. سعید گفت:

    تکنولوژی ۳۰ سال پیش
    چقدر هم زشت و زمخته
    چه فکری کردند اینو وارد کردند بندازند سردل این مردم

    ۲
    ۱
  8. Kasra گفت:

    بالاخره یه ماشین اومد که ارزش خرید داره😍

    ۲
    ۱
  9. بینام گفت:

    وقتشه ایرانخودروسایپابساطشونوجمع کنند وتوانشونوبه واردات گسترده بزارن هم به نفع مردم وخودشون ابروشونم حفظه.

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X