%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰

شانس برنده شدن در قرعه کشی هایما های ایران خودرو

منتشر شده در 16 آذر 1404 ساعت 12:09
نویسنده آرام عزیزی
شانس برنده شدن در قرعه کشی هایما های ایران خودرو

شرکت ایران خودرو دهمین دوره ثبت نام محصولات هایما خود را امروز یک شنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۴ برگزار کرد، شانس برنده شدن از هر ۶،۲۱۱ نفر یک برنده.

به گزارش آخرین خودرو؛ شرکت ایران خودرو دهمین دوره ثبت نام محصولات مونتاژی خود را امروز یک شنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۴ برگزار کرد. در دهمین دوره ثبت نام محصولات ایران خودرو که به صورت قرعه کشی نیز برگزار شده تعداد ۳,۵۴۹,۱۰۹ متقاضی نسبت به انتخاب یکی از خودرو های گروه هایما همانند هایما 8S، هایما S5 پرو و هایما 7X اقدام کرده بودند. در این دوره قرعه کشی ایران خودرو متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و جوانی جمعیت(مادران) مجاز به شرکت بودند. متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده به ترتیب ۳۰، ۵۰ و ۲۰ درصد از عرضه را به خود تخصیص داده بودند.

آمار عرضه و تقاضاء کلی

تعداد کل عرضه میزان کل تقاضا
۳۳۴۰۳,۷۵۳,۳۹۷
نام خودروتعداد عرضهمیزان متقاضی
هایما 8S۱۲۰۰۲,۵۴۹,۶۸۹
هایما S5 پرو۱۱۰۰۶۷۹,۲۷۴
هایما 7X۱۰۴۰۳۲۰,۱۴۶

در ادامه این گزارش آخرین خودرو به بررسی شانش دقیق در برنده شدن هر یک از گروه های ثبت نامی خواهیم پرداخت.

متقاضیان عادی؛ بازندگان همیشگی

نام خودروتعداد عرضهمیزان متقاضی عادیشانس برنده شدن(درصد)از هر نفر X نفر برنده
هایما 8S۳۶۰۲,۲۲۱,۱۹۸۰,۰۱۶۲از هر ۶,۲۱۱ نفر ۱ نفر
هایما S5 پرو۳۳۰۶۰۶,۹۸۸۰,۰۵۴۴از هر ۱۸۳۸ نفر، ۱ نفر برنده
هایما 7X۳۰۸۲۹۲,۵۷۹۰,۱۰۶۶از هر ۹۳۸ نفر، ۱ نفر برنده

متقاضیان جوانی جمعیت

نام خودروتعداد عرضهمیزان متقاضی مادرانشانس برنده شدن(درصد)از هر نفر X نفر برنده
هایما 8S۶۰۰۲۸۶,۱۵۶۰,۲۱۰از هر ۴۷۶ نفر, ۱ نفر برنده
هایما S5 پرو۵۵۰۶۴,۸۸۰۰,۸۴۸از هر ۱۱۸ نفر، ۱نفر برنده
هایما 7X۵۲۰۲۴,۳۶۱۲,۱۳۵از هر ۴۷ نفر، ۱نفر برنده

ماقاضیان طرح فرسوده

نام خودروتعداد عرضهمیزان متقاضی فرسودهشانس برنده شدن(درصد)از هر نفر X نفر برنده
هایما 8S۲۴۰۴۲,۳۳۵۰,۵۶۷از هر ۱۷۶ نفر, ۱ نفر برنده
هایما S5 پرو۲۲۰۷,۴۰۶۲,۹۷۱از هر ۳۴ نفر، ۱نفر برنده
هایما 7X۲۰۸۳,۲۰۶۶,۴۸۸از هر ۱۵ نفر، ۱نفر برنده

هایما S5 پرو ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی و امکانات

در محفظه موتور HAIMA S5 PRO یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم قرار گرفته که می تواند ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده توسط پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی چینی DAE به چرخ های جلو منتقل خواهد شد، چنین گیربکسی را قبلا در محصولاتی همانند دنا توربو اتوماتیک و تارا V4 دیده بودیم. صفر تا صد کیلومتری که انتظار می رود این خودرو ثبت کند کمتر از ۱۰ ثانیه است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به صندلی های برقی جلو، کروز کنترل، سانروف، شش کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، تریم داخلی چرم و پارچه، استارت دکمه ای، سامانه کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، گرمکن صندلی های جلو، سنسور نور، فرمان کمکی برقی و… اشاره کرد.

هایما 8S ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی

هایما  ۸ اس دارای یک موتور۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم است که روی هم رفته می تواند قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات هایما ۸ اس می توان به ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای)، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، سامانه نگهداری خودرو در داخل مسیر، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED چراغ ها، کروز کنترل تطبیقی، گرمکن صندلی های جلو، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، سامانه پایش فشار باد تایر ها، چراغ روشنایی روز، سنسور باران، اتوهلد، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، درب صندوق عقب برقی، ترمز پارک برقی، فرمان دی کات، دستیار صوتی راننده، تنظیم حالت های رانندگی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال، تهویه الکتریکی دستی، زیر آرنجی، جا لیوانی، سقف پانوراما، خروجی USB، روکش چرم مصنوعی صندلی ها، سنسور پارک جلو و عقب و… اشاره کرد.

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

هایما 7X به عنوان یک MPV هفت نفره به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۹۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودروی چینی از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توسط کمپانی DAE ساخته می شود و فناوری هیوندای پاورتک را دارد. این گیربکس توان را به چرخ های جلو می رساند.

این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به شش کیسه هوا، درِ صندوق عقب برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، دسته دنده الکتریکی، فرمان کمکی برقی، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین کابین، دوبین ثبت وقایع، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، ترمز اضطراری اتوماتیک، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتوپارک، صندلی های برقی جلو، گمرکن و سردکن صندلی های جلو، سقف پانورامای برقی، سنسور نور، سنسور باران و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. میرسلیم گفت:

    صف خوبه صبرتون زیاد میشه!

    ۲۲
    ۰
  2. میلاد گفت:

    اصلا دقت کردید چرا ایرانخودرو در دوماه گذشته ، سه نوبت ثبت نام داشت و یک نوبت نبود ؟
    اصلا فکر کردید چرا اینخودرو شرط وکالتی بلوک پول رو برداشت ؟
    واسه اینکه همچنان اختلاف میلیونی عرض و تقاضا رو نگه داره .
    به ایرانخودرو کاری ندارم ، رسالتش مشخصه ، خالی کردن جیب مردم.
    ولی اصلا فکر کردید مجلس چرا ورود نمی کنه ؟
    مگر وکالتی کردن حساب شرط وزارت صنعت نبود ؟ اگه ایرانخودرو سر خود شروط رو راداشته پس دولت چیکاره اس
    اگر دولت شرط رو برداشت بر روی چه منطق و استدلالی؟
    توی این نوسانات قیمتی بازار ارز و طلا مگه با وکالتی کردن حساب ها ، نقدینگی بازار رو جمع نمی کردند
    به نظرتون بو نمی ده این تصمیمات ؟؟
    به دولت هم کاری ندارم ، همیشه دستش تو جیب ملت بوده
    اما رسانه ها چی ؟ یک رسانه شما می بینی که پیگیری کرده باشه و یه سوال ساده از وزارت بپرسه که چرا ایرانخودرو توی چند مرحله قطره چکانی ثبت نام می کنه و شرط وکالتی رو برداشته .
    رسانه ها ام دیگه رسالت خودشون رو فراموش کردند.

    قضاوت با شما مردم

    ۳۴
    ۲
  3. Hamid گفت:

    با این آمار و ارقام لوک خوش شانس که هیچی لوک غول شانسم باشی خبری از ماشین نیست!
    مردم وضعشون خیلی خوب شده

    ۲۵
    ۱
  4. بهنام گفت:

    جای تأسف داره در دنیا کارخونه ها خودرو تولید کرده‌اند نمی توانند بفروشند در اکثر موارد قسطی تحویل می‌دهند ولی متأسفانه در ایران پولشو نقدا می‌گیرند و چند برابر قیمت جهانی می‌دهند و اونم ۳۶۰ خودرو را برای دو میلیون و خورده ای تقاضا قرعه کشی می‌کنند وای بر مسببین این وضع

    ۲۵
    ۰
  5. علیرضا محمدیلو گفت:

    نشانه فساد سیستمات در کشور و ظلم ب مردم.

    تقاضا برای خودروی بی کیفیت باچند برابر قیمت واقعی.

    تف ب این جامعه و مردم و مسئولان

    ۲۴
    ۰
  6. ارش گفت:

    هیچ کشوری در دنیا تا اینقدر به مردم اجحاف نکرده

    ۲۴
    ۰
  7. حیین گفت:

    مافیای خودرو همین شرکت ایران خودرو هستش. در دنیا التماس می کنن ماشین بخرند ایران برعکسه باعث افزایش قیمت خود اینهاهستند با لین قرعه کشی مسخره و کذایی معلومه دروغه و فیلمه…

    ۱۲
    ۰
  8. ممد حسن گفت:

    چه دورانی راه انداختن برا مردوم وخودشون بعد آمدنش همشون تو نمایندگی‌ها ب قیمت آزاد ب فروش میرسه بدون صف وگرنه کشی

    ۷
    ۰
  9. ارشیا گفت:

    دقیقا همه سره کاریم یعنی سره کارمون گذاشتن

    ۶
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X