%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰

شتابران خودرو در نمایشگاه تبریز؛ از تانک ۵۰۰ تا جهش بلند با لیپ موتور C11

منتشر شده در 17 مهر 1404 ساعت 14:30
نویسنده آخرین خودرو
شتابران خودرو در نمایشگاه تبریز؛ از تانک ۵۰۰ تا جهش بلند با لیپ موتور C11

در بیست و نهمین نمایشگاه خودروی تبریز شرکت شتابران خودرو با محصولات متنوع و جدیدی حضور پیدا کرد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز ۱۴۰۴ امسال میزبان حضور پرقدرت شرکت شتابران خودرو بود که با ارائه سبد محصولات متنوع و رونمایی همراه بود. این شرکت که تبریز را به عنوان یکی از قطب‌های استراتژیک بازار خودرو در شمال غرب کشور می‌شناسد، با غرفه‌ای مدرن و محصول‌محور، برنامه‌های آتی خود را برای بازار ایران به نمایش گذاشت.

حضور شتابران خودرو در این رویداد تنها به نمایش محصولات فعلی محدود نبود، بلکه محصولات آینده این شرکت در حوزه خودروهای بنزینی آفرودی و همچنین وسایل نقلیه با انرژی‌های نو را به وضوح ترسیم کرد. این رویکرد دوگانه، نشان از استراتژی شتابران برای پاسخگویی به نیازهای متفاوت بازار ایران دارد.

تانک ۵۰۰؛ سومین مونتاژی شتابران در راه خط تولید

شتابران خودرو در نمایشگاه تبریز؛ از تانک ۵۰۰ تا جهش بلند با لیپ موتور C11

یکی از مهم‌ترین اخبار غرفه شتابران خودرو، تایید تولید و عرضه شاسی‌بلند لوکس و قدرتمند تانک ۵۰۰ بود. این خودرو که به زودی به عنوان سومین محصول تولیدی این شرکت پس از دو مدل موفق دیگر روی خط تولید خواهد رفت، نمادی از ورود شتابران به بخش خودروهای آفرودی و پریمیوم بازار است. تانک ۵۰۰ با طراحی با ابهت، پیشرانه توانمند و امکانات رفاهی گسترده، رقیبی جدی برای شاسی‌بلندهای مطرح بازار خواهد بود و انتظار می‌رود تقاضای قابل توجهی را در میان علاقه‌مندان به خودروهای بزرگ و لوکس ایجاد کند.

لیپ موتور C11 REV؛ تعریفی نو از خودروهای برد افزا

شتابران خودرو در نمایشگاه تبریز؛ از تانک ۵۰۰ تا جهش بلند با لیپ موتور C11

در بخش خودروهای انرژی نو (NEV)، شتابران خودرو با رونمایی از لیپ موتور C11 REV، سبد محصولات خود را تکمیل تر کرده است. پس از موفقیت و استقبال بازار از مدل کامپکت و شهری T03، اکنون نوبت به یک کراس‌اوور مدرن و فناورانه رسیده است. C11 REV یک خودروی برد افزا (Range-Extended Electric Vehicle) است که مزایای خودروهای برقی و بنزینی را همزمان ارائه می‌دهد. این خودرو با بهره‌گیری از یک موتور بنزینی به عنوان ژنراتور، مشکل محدودیت پیمایش خودروهای تمام برقی را برطرف کرده و به راننده اجازه می‌دهد بدون نگرانی از اتمام شارژ باتری، مسافت‌های طولانی را طی کند. طراحی مینیمال و آینده‌نگر، کابین دیجیتال با نمایشگرهای بزرگ و امکانات رفاهی و ایمنی کامل، C11 REV را به گزینه‌ای جذاب در بازار نوظهور خودروهای برقی ایران تبدیل می‌کند.

چرا لیپ موتور؟ نگاه استراتژیک شتابران به آینده

شتابران خودرو در نمایشگاه تبریز؛ از تانک ۵۰۰ تا جهش بلند با لیپ موتور C11

انتخاب برند لیپ موتور به عنوان شریک تجاری شتابران خودرو، تصمیمی کاملاً استراتژیک و آینده‌نگرانه است. لیپ موتور یک شرکت فناوری‌محور (Tech-Oriented) محسوب می‌شود که با سرعت چشمگیری در حال توسعه پلتفرم‌های پیشرفته انرژی نو و گسترش بازارهای خود در سطح جهانی است. محصولات این برند در حال حاضر در بیش از ۳۰ کشور جهان، از جمله ۲۰ کشور اروپایی به فروش می‌رسند که نشان از کیفیت و تطابق آن‌ها با استانداردهای سخت‌گیرانه بین‌المللی دارد. کسب گواهی‌نامه‌های معتبر ایمنی مانند ANCAP استرالیا، مهر تاییدی بر تمرکز این شرکت بر امنیت سرنشینان است. این همکاری به شتابران خودرو اجازه می‌دهد تا نه تنها محصولاتی مدرن و باکیفیت را به بازار ایران عرضه کند، بلکه از دانش فنی و نوآوری‌های یکی از پیشروترین شرکت‌های حوزه انرژی‌های نو در جهان بهره‌مند شود و جایگاه خود را در آینده صنعت خودروی کشور تثبیت نماید.

نمایشگاه خودروی تبریز از ۱۶ الی ۱۹ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برقرار است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از این نمایشگاه خودرو بازدید داشته باشند. رسانه آخرین خودرو برای تهیه گزارش در این نمایشگاه حاضر است و جدیدترین خودروهای معرفی شده در این گردهمایی خودرویی را برای شما معرفی می کند.

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “شتابران خودرو در نمایشگاه تبریز؛ از تانک ۵۰۰ تا جهش بلند با لیپ موتور C11”

  1. mmm گفت:

    ویدئو آپلود نمی‌کنید؟

    ۱
    ۰
  2. حسین گفت:

    خدارو شکر عکس گرفتنم بلد نیستید فقط پول میگیرید تبلیغ الکی کنید

    ۳
    ۲

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X