موضوعات داغ روز:

معرفی کوراندو های وارداتی بی ام کارز در نمایشگاه مشهد

منتشر شده در 28 شهریور 1403 ساعت 19:23
عکاس علیرضا پاداش
معرفی کوراندو های وارداتی بی ام کارز در نمایشگاه مشهد

کوراندو جزو محصولاتی است که واردات آن بر عهده شرکت بی ام کارز است و اکنون در غرفه این شرکت در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش در آمده است.

گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد مطابق هر سال محصولات متنوعی را اعم از محصولات وارداتی و مونتاژی را به نمایش در آورده است و یکی از شلوغ ترین غرفه های نمایشگاه خودرو مشهد است. یکی از محصولاتی که گروه بهمن با خود به نمایشگاه خودرو مشهد آورده کراس اووری کره ای با نام سانگ یانگ کوراندو است که بهمن موتور آن را  به صورت وارداتی و در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در بازار ایران عرضه می کند. در ادامه می خواهیم نگاهی مختصر به مشخصات و امکانات کوراندو های وارداتی بیاندازیم.

معرفی کوراندو های وارداتی بی ام کارز در نمایشگاه مشهد

مشخصات فنی کوراندو های وارداتی

کوراندو های وارداتی قرار است در بازار ایران با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم عرضه شوند. این پیشرانه می توانند روی هم رفته ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کنند که نیروی تولید شده از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو و یا تمامی چرخ ها منتقل می شود.

معرفی کوراندو های وارداتی بی ام کارز در نمایشگاه مشهد

در محور جلوی این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده شده و در محور عقب کوراندو های وارداتی سیستم تعلیق مولتی لینک دیده می شود که استفاده از این ترکیب باعث می شود در این خودرو به توان سواری نرمی را تجربه کرد.

طراحی کلی

به طور نسل های جدید کوراندو که قرار است در بازار ایران وارد بازار ایران شود طراحی جوان پسندانه و کمی خشن دارد و همچنان سبک طراحی خودرو های گذشته سانگ یانگ نظیر تیوولی در این خودرو نیز دیده می شود. با این حال در نما های بیرونی نمی توان طراحی بروز و مدرنی را مشاهده کرد با این حال سبک طراحی این خودرو به گونه ای است که می تواند برای بازار ایران جذاب باشد.

معرفی کوراندو های وارداتی بی ام کارز در نمایشگاه مشهد

در طراحی داخل کابین این خودرو نیز سبک طراحی نسبتا لوکسی را مشاهده کرد و این خودرو سعی می کند محصول متفاوت تر از دیگر محصولات سانگ یانگ در بازار ایران به نظر برسد که مسلما استفاده از متریال با کیفیت در کنار امکانات مناسب باعث شده طراحی خوبی را در این خودرو شاهد باشیم.

معرفی کوراندو های وارداتی بی ام کارز در نمایشگاه مشهد

امکانات ایمنی و رفاهی کوراندو

با توجه به محدودیت ارزی و سقف قیمت دلاری پایین خودروهای وارداتی، شرکت بی ام کارز نسخه تک دیفرانسیل کوراندو را در تیپ فول عرضه می کند و نسخه تمام چرخ محرک (AWD) با امکانات کمتری به بازار می آید. در واقع اگر به طور دقیق تر به این دو محصول نگاه کنیم می بینیم که امکاناتی نظیر؛ رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط از جمله امکاناتی است که در نسخه تک دیفرانسیل کوراندو دیده می شود اما در نسخه دو دیفرانسیل دیده نمی شود.

معرفی کوراندو های وارداتی بی ام کارز در نمایشگاه مشهد

اما با این حال؛ شش کیسه هوای ده نقطه ای، رادار هشدار تغییر لاین، سنسور پارک جلو و عقب، سانروف برقی، صندلی های برقی جلو با گرمکن، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، فناوری LED چراغ ها، رینگ آلومینیومی، شارژر بیسیم تلفن همراه، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور نور، سنسور باران، جلو آمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، تنظیم حالت رانندگی و… از امکاناتی است که در هر دو نسخه کوراندو های وارداتی دیده می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه می یابد. بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند. رسانه آخرین خودرو برای پوشش کامل خبری ۲۴ امین نمایشگاه خودرو مشهد در این نمایشگاه حضور دارد. منتظر گزارش های ما از این نمایشگاه باشید.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.

توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.