مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

نامی خودرو ماکسیما و تیانا را احیا کرد ؛ نیسان آلتیما به ایران آمد

منتشر شده در 19 اسفند 1403 ساعت 17:48
نویسنده رضا چوکامی
احیا ماکسیما

شرکت نامی خودرو پیشرو که در دوره جدید واردات محصولات مختلف نیسان را به بازار ایران آورده است، به صورت رسمی اعلام کرد که برنامه عرضه نیسان آلتیما را دارد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، نیسان آلتیما قرار است تا بزودی توسط شرکت نامی خودرو پیشرو عرضه شود. گفته می شود که اولین محموله این سدان کلاس D نیسان به ایران آمده است. نیسان آلتیما مانند سیلفی، کیکس و قشقایی از خطوط تولید چین برای بازار ایران تامین می شوند. آلتیما رقیب مستقیم کیا K5، هیوندای سوناتا و تویوتا کمری است و باید گفت که رقبای این خودرو هم برای بازار ایران در چین مونتاژ می شوند. نیسان آلتیما نسل ششم را می توان جایگزین نیسان تیانا و ماکسیما در ایران دانست.

نیسان آلتیما

نیسان آلتیما نسل ششم به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این خودرو توان ۱۵۶ اسب بخار را با گشتاور ۱۹۷ نیوتن متر در اختیار دارد. در آلتیما از جعبه دنده اتوماتیک CVT ایکس ترونیک نسل جدید استفاده شده و توان به چرخ های جلوی این خودرو می رسد. تعلیق جلوی نیسان آلتیما از نوع مک فرسون بوده و در بخش عقب آن تعلیق مولتی لینک دیده می شود. این خودرو به حداکثر سرعت نزدیک ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و مصرف سوخت بهینه آن ۶.۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

نیسان آلتیما به امکاناتی مانند شش کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، صندلی برقی راننده، سانروف برقی، استارت دکمه ای، کلاستر دیجیتال و آنالوگ، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تریم داخلی چرمی، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها و… مجهز است.

بزودی قرار است تا شرکت نامی خودرو پیشرو جزئیات عرضه این محصول را به صورت رسمی اعلام کند.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “نامی خودرو ماکسیما و تیانا را احیا کرد ؛ نیسان آلتیما به ایران آمد”

  1. محمد گفت:

    نفهمیدم چی شد؟ماکسیما جدید ۱۵۰ اسب بخار و گیربکس cvt؟؟ابرو ماکسیما رفت اینا چی هستن وارد میکنین

    ۵
    ۱
    • ارشیا گفت:

      این ماشین، ماکسیما نیست، حتی ماکسیمایی هم که توو ایران اومد اسم واقعیش نیسان سفیرو بود که تولیدش همون سالها به پایان رسید، ماکسیما های اصلی تا سال ها بعد تولید شدن و شکل و شمایل متفاوتی داشتن. سر تیتر این مقاله هم نه اینکه این ماشین نسل جدید ماکسیمایی که توو ایران بود باشه، منظورش اینه که یه ماشین جدید از برند نیسان وارد ایران شد تا حالو هوای نیسان ماکسیما و تیانا قدیم رو دوباره به بازار بده.

      ۰
      ۰
  2. علی گفت:

    چه اصراری بر ماکسیما بودن اون دارید.التیما قبل از ماکسیما هم بوده ،التیما التیماست و ماکسیما هم ماکسیما و بس

    ۰
    ۰
  3. متین گفت:

    چه جانشین شایسته ای. ۱۵۰ اسب با گیربکس cvt. اگزوزهاشو که دیدم گفتم ۳۰۰ اسب رو شاخ شه.

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X