%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی تست تخصصی ژاپنی جدید بازار ؛ اکلیپس کراس چگونه است؟

منتشر شده در 22 مرداد 1404 ساعت 17:54
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

در این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو، به سراغ ویدیوی تست تخصصی کراس اوور ژاپنی اکلیپس کراس رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، آرینا درایو بازوی واردات آرین موتور که در سبد محصولات خود خودروهایی از برند ژاپنی میتسوبیشی دارد کراس اوور اکلیپس کراس را به بازار عرضه می کند. کراس اوور اکلیپس کراس که یکی از محصولات این شرکت در اولین دوره سامانه خودروهای وارداتی در سال ۱۴۰۴ بود برای بازار های اروپا و آسیا طراحی شده است. اولین نسل این خودرو در سال ۲۰۱۷ طراحی شده و بر اساس پلتفرم کراس اوور اوتلندر توسعه یافته که در مدل ۲۰۲۵ آرینا درایو آن را به ایران آورده است. در سال ۲۰۲۱، میتسوبیشی فیس ‌لیفتی از اکلیپس کراس معرفی کرد که تغییرات ظاهری و به‌ روزرسانی‌ های فنی را تجربه کرده بود. آرینا درایو زیرمجموعه آرین موتور دومین نسل کراس اوور کامپکت اکلیپس کراس را به بازار ایران وارد کرد است، انتظار می رود این کراس اوور سهم مناسبی از بازار خودروهای وارداتی را سهیم شود و مورد استقبال قرار بگیرید.

رسانه آخرین خودرو که بیشترین تعداد ویدیوهای تخصصی معرفی و تست خودروهای جدید در ایران را دارد، به تازگی به سراغ میتسوبیشی اکلیپس کراس رفته است. در این ویدیوی تست و بررسی تخصصی شتاب، توان حرکتی، امکانات، کیفیت متریال، کیفیت مونتاژ، مصرف سوخت، عملکرد دستیارهای رانندگی، فضای کابین و… میتسوبیشی اکلیپس کراس مورد بررسی قرار می گیرد.

شما مخاطبان آخرین خودرو می توانید ویدیوهای تست و بررسی این رسانه را از بسترهای دیگر مانند یوتیوب، آپارات و فیلم نت دنبال کنید

ویدیوی تست تخصصی ژاپنی جدید بازار ؛ اکلیپس کراس چگونه است؟

مشخصات فنی میتسوبیشی اکلیپس کراس

میتسوبیشی اکلیپس کراس نیروی خود را از یک موتور ۱۵۰۰ سی سی T-GDI می گیرد که می تواند ۱۵۲ اسب بخار و ۲۵۰ گشتاور تولید کند. توان از طریق گیربکس CVT با قابلیت شبیه ساز تعویض دنده ۸ سرعته، در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل به چرخ ها انتقال می یابد. نسخه نسخه تک دیفرانسیل اکلیپس کراس ۱۵۴۰ کیلوگرم بود اما نسخه دو دیفرانسیل ۶۵ کیلوگرم سنگین تر است و همین موضوع باعث شده که نسخه دو دیفرانسیل در هر ۱۰۰ کیلومتر ۲۰۰ سی سی سوخت کمتری بسوزاند. نحوه انتقال قدرت در نسخه دو دیفرانسیل S-AWD بوده که مخصوص خود میتسوبیشی می باشد. نسخه تک دیفرانسیل این خودرو می تواند در ۹.۵ ثانیه از صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر برسد که برای این خودرو با این ابعاد و وزن بسیار مناسب است.

امکانات ایمنی و رفاهی ECLIPSE CROSS

از جمله امکانات و آپشن های این خودرو می توان به ۴ کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، ایزوفیکس، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سانروف، تریم چرم مصنوعی، کامپیوتر سفری، استارت دکمه ای، کروز کنترل، آنتن کوسه ای، شارژر ۱۲ ولت، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، کلید های کنترلی روی فرمان و…  اشاره کرد.

ویدیوی تست تخصصی ژاپنی جدید بازار ؛ اکلیپس کراس چگونه است؟

قیمت و رقبای اکلیپس کراس

این خودرو در نسخه تک دیفرانسل در رقابت سختی قرار دارد که در این بین، مجموعه ایی از خودرو های ژاپنی و کره ای وجود دارند. اکثر افرد به دلیل کارایی بالاتر و استهلاک کمتر خودرو های ژاپنی را در رقابت با کره ای ها ترجیح می دهند. از جمله رقبایی میتسوبیشی اکلیپس کراس؛ کیا سلتوس توربو، اشکودا کاروک و نیسان قشقایی آنر می باشند. در نسخه دو دیفرانسیل اکلیپس کراس فعلا رقیبی ندارد اما با ادامه دارد بودن واردات این تیپ نیز قطعا دارد رقابت سختی خواهد شد.

عکس ها و تصاویر کراس اوور اکلیپس

ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “ویدیوی تست تخصصی ژاپنی جدید بازار ؛ اکلیپس کراس چگونه است؟”

  1. karam گفت:

    قیمت جهانی ۲۳ هزار دلار مصرف کننده وطنی ۵۰ هزار دلار

    ۵
    ۱
  2. مهدی گفت:

    خیلی ماشین خفنیه. همین که قیافش مثل چینی ها مثل اسباب بازی نیس و اصالتش رو توی ظاهر و طراحی داخلش حفظ کرده عالیه.
    تو سامانه هم زده بود تنها ماشین ساخت و مونتاژ ژاپن وارداتی در سامانه تا کنون. البته میتسوبیشی از ۲۰۲۳ دیگه کارخونه ای تو چین نداره. اوتلندرهای ۲۰۲۳ چینی هستن و اما این به نظر چون از عمان وارد شده ژاپنیه.

    ۴
    ۰
  3. بهراد گفت:

    ایکاش یه مقایسه بین میتسوبیشی اکلیپس و مزدا cx30 رو هم ارائه میکردید

    ۲
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X