ویدیوی تست جدیدترین کراس اوور دو دیفرانسیل ؛ جیلی آزکارا

در این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو به سراغ جدیدترین کراس اوور دو دیفرانسیل و وارداتی بازار رفته ایم و ویدیوی تست جیلی آزکارا را تهیه نموده ایم.
آزکارا یک کراس اوور دو دیفرانسیل و مید هایبرید است. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه سه سیلندر ۱.۵ لیتر توربو شارژ و TGDI قرار دارد که با کمک سیستم هیبرید توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به تمام چرخ ها می رسد و این یعنی در آزکارا سیستم تمام چرخ محرک یا AWD را داریم.
جیلی آزکارا سطح قابل قبولی از امکانات را ارائه می دهد و در این کراس اوور امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری و کشش، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، رادار خط خوان، نور بالای هوشمند، حرکت بین خطوط، سیستم پایش میزان باد تایرها (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل آداپتیو، سنسور نور و باران، جلوآمپر دیجیتال، شارژر وایرلس، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، سانروف پانورامیک، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، نورپردازی کابین و… را در این خودرو می بینیم.
در ویدیوی تست جدیدترین کراس اوور دو دیفرانسیل و وارداتی بازار، در یک سفر چند روزه با جیلی آزکارا 2023 فردا موتورز همراه شده ایم و این خودروی ۵ نفره را در جاده های شمالی کشور به چالش کشیده ایم.








































درود
ممنون از اقای حسین دلاور و تیم اخرین خودرو که بسیار عالی بررسی کردن این خودرو رو
من خودم از اینکه AWD هستش و هندلینگ بهتری داره و میشه دستکم درحد بیراهه نوردی روش حساب کرد. و کابین شیک و لوکس و ارومش خیلی خوشم اومد.
اما از طرفی بخاطر نمایندگی فرداموتورز و وارداتی بودن این ماشین و اینکه در چین و برخی کشورها نه تنها فیس لیفت ک حتا یک نسل بعد ازاین مدل هم معرفی شده و اومده و مشخصات و طراحیش تغییرات زیادی داشته، و صدالبت بخاطر مبحث سلیقهای زیبایی
باعث میشه در انتخاب و خرید این ماشین کمی بیشتر درنگ کنیم
طراحیش خوشگله خدایی زیبایی در سادگی مثل تیگوان یا پاسات ولی در مورد نمایندگی حق میگین
خیلی عالی و بدون جانبداری جیلی آزکارا را نقد و بررسی کردید.
هر چه در مورد کیفیت خوبش گفتی درسته.
در مورد تعداد کم واردات نیز جای نگرانی هست.
از اسفند ۱۴۰۲ تا الآن ۱۷۰۰۰ کیلومتر از جیلی آزکارا استفاده میکنم و بسیار از سیستم هندلینگ و کیفیت کابین آن راضی هستم.
با قدرت موتور و گشتاور بالا و چهار چرخ محرک بودنش در سربالایی های جاده های کوهستانی مثل بزکوهی بالا میره و در کسری از ثانیه از ماشین های دیگه سبقت میگیره.
ازسال ۱۳۶۴ انواع ماشین اعم از پیکان دولوکس جوانان و کار لوکس، شورلت بلیزر، گالانت، بیوک اسکای لارک، سوبارو، ورنا و جک اس۵ داشتم ولی آزکارا از همه بهتره بدون شک. البته که به ماشین های برندهای معتبر نمیرسه ولی به قیمتش خیلی می ارزه.