%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی معرفی هوندا سیویک ۲۰۲۵ ؛ سدان جدید سامانه وارداتی ها

منتشر شده در 26 تیر 1404 ساعت 21:06
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

بالاخره قرار است تا جدیدترین نسل هوندا سیویک با مدل ۲۰۲۵ به سامانه وارداتی ها اضافه شود. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی این سدان ژاپنی رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، هوندا سیویک ۲۰۲۵ توسط شرکت آذریوردسال و جهت عرضه در سامانه وارداتی ها به ایران آمده است. این خودرو در کارخانه هوندا تایلند تولید می شود. کارخانه هوندا در تایلند وظیفه تولید هوندا سیویک سدان را جهت عرضه در بازار اروپا و ترکیه دارد و یکی از قطب های صادراتی هوندا به حساب می آید. در اصل اگر هوندا سیویک سدان را در اروپا می بینیم، تنها کارخانه تایلند آن را تولید کرده و به کشورهای آن قاره صادر نموده است.

هوندا سیویک 2025 آذریوردسال

در حال حاضر شرکت آذریوردسال که فروش و خدمات پس از فروش محصولات هوندا در ایران را انجام می دهد، در پروژه جدید خود به سراغ هوندا سیویک ۲۰۲۵ رفته است. این خودرو با آخرین فیس لیفت ظاهری خود به ایران آمده و بزودی جهت رقابت با خودروهایی مانند تویوتا کرولا، تویوتا لوین، مزدا ۳، نیسان سیلفی و… در سامانه وارداتی ها به فروش می رسد.

نکته مهم این است که هوندا سویک 2025 در بحث فضای کابین، فضای بار و شتاب نسبت به رقبای خود در جایگاه بهتری قرار دارد و در صورت قیمت گذاری منطقی می تواند استقبال زیادی را در بازار ایران تجربه کند.

ویدیوی معرفی هوندا سیویک 2025 ؛ سدان جدید سامانه وارداتی ها

مشخصات فنی هوندا سیویک ۲۰۲۵ آذریوردسال

هوندا سیویک ۲۰۲۵ وزن خالص ۱۳۸۹ کیلوگرم را دارد. این خودرو همچنین با فاصله محوری ۲۷۳۳ میلی متری بیشترین فضای کابین را در اختیار سرنشینان می گذارد. پیشرانه این سدان ژاپنی از نوع ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi است. سیویک ۲۰۲۵ می تواند ۱۸۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر تولید کند. جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت تیپ ترونیک هم توان را به چرخ های جلوی این سدان ژاپنی می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت هوندا سیویک ۸.۱ ثانیه است و مصرف سوخت بهینه کمتر از ۶.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد. تعلیق جلوی هوندا سیویک از نوع مک فرسون است و در بخش عقب آن تعلیق مولتی لینک وجود دارد.

ویدیوی معرفی هوندا سیویک 2025 ؛ سدان جدید سامانه وارداتی ها

امکانات CIVIC مدل ۲۰۲۵ در ایران

هوندا سیویک مدل ۲۰۲۵ آذریوردسال به دلیل محدودیت های سقف ارزی واردات خودروها، نمی تواند در نمونه فول آپشن عرضه شود. البته که نسخه حاضر در این شرکت، نمونه کم آپشن نیست و امکانات قابل قبولی دارد. سیویک ۲۰۲۵ آذریوردسال به امکاناتی مانند شش کیسه هوا، سانروف برقی، پدل شیفتر، استارت دکمه ای، کروز کنترل تطبیقی، دستیار رانندگی بین خطوط، نور بالای اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب، رادار خط خوان، رادار تابلوخوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، گرمکن صندلی های جلو، تریم داخلی پارچه ای، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین عقب و… مجهز است.

ویدیوی معرفی هوندا سیویک 2025 ؛ سدان جدید سامانه وارداتی ها

قیمت سیویک ۲۰۲۵ آذریوردسال

هنوز مشخص نیست که به صورت قطعی هوندا سیویک ۲۰۲۵ با چه قیمتی توسط آذریوردسال به فروش می رسد. اما با توجه به حجم پیشرانه، تعرفه ها، نرخ ارز، قیمت جهانی و… می توان پیش بینی کرد که سیویک آذریوردسال قیمتی در محدوده ۳.۲ تا ۳.۷ میلیارد تومان را داشته باشد.

ویدیو های پیشنهادی

۵ Responses to “ویدیوی معرفی هوندا سیویک ۲۰۲۵ ؛ سدان جدید سامانه وارداتی ها”

  1. امین گفت:

    هوندای مناطق محروم اوناست که ما نمیتونیم همینم بخریم

    ۴
    ۱
  2. امین گفت:

    این اگه زیر ۳ میلیارد قیمت بخوره، کی میره آریزو ۸ بخره؟

    ۴
    ۲
    • هادی گفت:

      شما لازم نیست از طرف همه نظر بدی‌.
      سیویک قطعا ماشین خوبیه و کیفیت اش بالاتر از آریزو عه.
      اما هر کس یه سلیقه ای داره.
      کسایی هم هستن که دنبال آپشن ، قدرت و سرعت ،خدمات پس از فروش گسترده تر و …… هستن.
      دلشون هم نمی خواد یه ماشین با گیربکس CVT بخرن.
      من خودم باشم قطعا هوندا رو انتخاب می کنم.
      ولی همه یه جور نیستن.

      ۱
      ۶
  3. کوروش گفت:

    خیلی ماشین خوبیه امکانات خوبی هم داره ولی خیلی قیمتش بالاست. مگه نگفتن تعرفه‌ها پایین اومده ۳ میلیارد با تعرفه جدیده؟

    ۳
    ۰
  4. محمد گفت:

    آخرین خودرو عزیز آذر یورد هنوز hrv را بعد از یکسال تحویل نداده اگه میشه پیگیری کنید

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X