کاتالوگ کرولا هیبرید سایپا منتشر شد

شرکت سایپا در دور جدید واردات محصولی از تویوتا را به ایران وارد می کند و در این راستا کاتالوگ کرولا هیبرید سایپا منتشر شده است.
اواخر شهریور ماه و در نمایشگاه خودروی مشهد بود که سایپا از کرولا هیبرید برای واردات خودرو پرده برداشت. اگرچه سایپا یکی از نخستین شرکت هایی بود که برای واردات خودرو اعلام آمادگی کرد و کجوز های مربوط به واردات را به دست آورد اما این شرکت در مرحله اول خودروهای چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس را به ایران آورد و خیلی دیرتر به سراغ واردات محصولی از نشان تویوتا رفت. البته در این مدت بحث واردات خودروهای کارکرده از نشان تویوتا هم مطرح شد اما سرانجام سایپایی ها به سراغ واردات نسخه صفر از تویوتا کرولا هیبرید رفتند. در همین راستا کاتالوگ این محصول حالا منتشر شده است و مشتریانی که این خودرو را در ساماتنه یکپارچه خودروهای وارداتی انتخاب کرده اند می توانند با مشخصات این سدان آشنا شوند.
کاتالوگ کرولا هیبرید سایپا

مشخصات فنی و امکانات
زیر کاپوت این خودرو رقیقا مثل دیگر کرولا هیبرید های وارداتی، یک پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی را داریم که در کنار یک پیشرانه برقی سیستم هیبرید این خودرو را تشکیل داده اند. این سیستم بصورت ترکیبی توان تولید نهایت قدرت ۱۴۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۱ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع توییست بیم است و باتری های سیستم هیبرید نسل جدید باتری های لیتیومی هستند.

این نکته را در مورد کرولا های وارداتی سایپا در نظر داشته باشید که طبق شنیده ها ممکن است مدل و البته آپشن های این خودروها با هم متفاوت باشد اما به هر ترتیب در کاتالوگ این خودرو آپشن هایی نظیر ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم تابلوخوان، هشدار خروج از خط، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، دوربین نده عقب، کروز کنترل آداپتیو، اتوهلد، سیستم پایش میزان فشار باد تایر یا TPMS، سانروف، استارت دکمه ای، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی مرکزی، سنسور نور، نوربالای اتوماتیک، تهویه اتوماتیک و… دیده می شود که البته در این کاتالوگ قید شده که نوع تیپ تحویلی می تواند متفاوت باشد.

سلام وقت بخیر جناب آقای دلاور در مورد مبلغ باز پرداختی سایپا به خریداران چانگان cs35plus وارداتی لطفاً یک گزارش تهیه کنید آیا بهتر نبود بجای عودت مبلغ اضافی که دریافت شده تعدادی آپشن به خودرو اضافه می کردند .
سایپا هرچقدر به ماشین دست نزنه بهتره!! معلوم نیست چه بلایی سر این ماشینا آوردن که وقتی ترمز میگیری چراغ پلاک هم روشن میشه. حالا فکر کن بخواد آپشن بیکیفیت هم به ماشین اضافه کنه.
کی می خواد این داستانا از طرف ایرانخودرو و سایپا جمع بشه.
کاتالوگ میزارن بعد زیرش مینویسن ملاک خودرو تحویلی چیزیه که توی نمایندگیا هست،بعد هید کرولایی توی نمایندگی ها نیست موقع خرید،قشنگ هندوانه در بسته باید بخرن مردم.
سازمانی هم به نام حمایت از مصرف کننده نداریم که بیاد پیگیری کنه و جلو این ۲ تا شرکت دزد رو بگیره،باید اسمش رو عوض کنن بزارن سازمان حمایت از دزد ها!!!
مردم ماشینی رو که از نزدیک ندیدن هم میخرن (نمونهاش رنو کپچر!) این که دیگه جای خود داره
سلام و احترام جناب دلاور
سایپا بعاز ۱ ماه از زمان اخرین مرحله واگذاری خودروهای وارداتی هنوز دعوتنامه جهت مشتریان ارسال نکرده با توجه به مدل خودروها که تویوتا ۱۸۰۰ هیبرید و سال ساخت ۲۰۲۳ هست و سابقه ورود این ماشین توسط سایر شرکتها خواستم خواهش کنم علت رو بررسی بفرمایید با تشکر
آیا قیمت آن منصفانه است ، آیا قدرت خرید مردم بالاست ، سود گمرکی بالاست
مگراز نظر شرعی معامله ی کالایی که ماهیت آن به درستی مشخص نیست دارای اشکال نمی باشد. چرا در کشور اسلامی شرکت های خودرو ساز این همه به ضرر مردم آزادی عمل دارند و هیچ نهادی هم بر عملکرد آن ها نظارت نمی کند؟
انتخاب سایپا برای آوردن این خودرو بجا ومناسب است به قیمت مناسب چون قدرت تاحدودی بالاست هم تفس طبیعی نیاز به بنزین سوپرنیست