کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰

سدان جدید ایران خودرو در حال تست دیده شد ؛ اینووی آماده تولید می شود

منتشر شده در 25 آذر 1404 ساعت 17:35
عکاس امیرعباس طاهری
سدان جدید ایران خودرو در حال تست دیده شد ؛ اینووی آماده تولید می شود

اینووی اولین سدان مشترک شرکت ایران خودرو و گروه بهمن در حال طی تست های فنی شکار شد؛ اینووی هیبرید آماده ورود به بازار می شود.

به گزارش آخرین خودرو؛ سدان مشترک شرکت ایران خودرو و گروه بهمن در حال طی تست های فنی شکار شد. اینووی اولین سدان مشترک ایران خودرو و گروه بهمن به حساب می آید و به نوعی نیز اولین خودرو داخلی می باشد که قرار است با قوای محرکه هیبرید به تولید برسد. بر اساس تصاویر این خودرو در حال طی کردن تست های فنی بوده و نوشته بهمن بر روی آن قرار دارد به نظر می رسد به زودی این خودرو وارد بازار خواهد شد. مدیران ایران خودرو و گروه بهمن نیز اعلام کرده اند قرار است اینووی به زودی در مراسمی رسمی رونمایی شود. به تازگی در سراسر شهر تهران بنر های تبلیغاتی با نشان ایران خودرو و گروه بهمن با شعار ((با هم قوی تر می شویم)) به صورت گسترده نصب شده است.

اینووی نام سدانی است که قرار است به زودی توسط ایران خودرو و بهمن موتور به عرضه برسد. پیش از واگذاری ایران خودرو به بخش خصوصی، سدان اینووی قرار بود تنها توسط گروه بهمن به عرضه برسد. سدانی که پیشرانه هیبرید و کم مصرف را زیر کاپوت دارد و با داخلی سازی بالای ۷۰ درصد محصولی ملی به حساب می آید. اما با واگذاری مدیریت ایران خودرو به بخش خصوصی و مدیریت مشترکی که در گروه بهمن و ایران خودرو حاکم است، تصمیم بر این شد که اینووی به عنوان یک محصول مشترک به عرضه برسد. عرضه این محصول به این شرکا می تواند تیراژ را بسیار بالاتر ببرد و نخستین محصول هیبرید و داخلی بازار با کیفیت بالاتری به عرضه برسد.

مشخصات فنی اینووی ایران خودرو و بهمن موتور

زیر کاپوت سدان مشترک ایران خودرو و بهمن موتور یک پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی قرار دارد که در کنار یک موتور برقی، سیستم هیبرید را تشکیل داده اند. پیشرانه بنزینی توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۲۵ نیوتن متر را دارد و موتور برقی به صورت مستقل خروجی های فنی ۱۳۴ اسب بخار و ۲۶۰ نیوتن متر را تولید می کند. خروجی ترکیبی این دو پیشرانه باعث می شود تا شتاب صفر تا صد این سدان در محدوده ۸.۵ ثانیه رقم بخورد و مصرف سوخت این خودرو در شرایط استاندارد ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر (بر اساس استاندارد NEDC) باشد.

قدرت از طریق جعبه دنده مخصوص خودروهای هیبرید که با نام DHT شناخته می شود، به چرخ های جلو می رسد و این سدان با مشخصات مذکور می تواند نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را داشته باشد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل است که ترکیب آن با رینگ های ۱۶ اینچی باعث می شود احتمالا سواری راضی کننده ای را با اینووی داشته باشیم.

مکانات سدان جدید ایران خودرو و گروه بهمن

ایگل هایبرید یا اینووی ؟ کدام بهتر است؟

صفحه نمایش لمسی و نسبتا بزرگی در وسط سیستم اطلاعات سرگرمی را در دسترس قرار می دهد و کلاستر هم دیجیتال طراحی شده تا در کنار دسته دنده الکتریکی، المان های نسبتا مدرنی را در اینووی داشته باشیم. سدان اینووی قرار است یک محصول داخلی با تیراژ بالا و البته نسبتا اقتصادی باشد اما امکانات راضی کننده را در آن می بینیم. در بهمن اینووی امکانات ایمنی و رفاهی نظیر سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور دنده عقب، دو کیسه هوای رو به رویی، صندلی برقی راننده، روکش چرم و پارچه صندلی ها، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، سانروف، آینه های تاشو برقی جانبی و تهویه الکتریکی دستی را می بینیم.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X