%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰

تنها هاچبک سئات در بازار ایران چه امکاناتی دارد؟ نگاهی به آپشن های سئات لئون

منتشر شده در 10 آذر 1404 ساعت 11:51
تنها هاچبک سئات در بازار ایران چه امکاناتی دارد؟ نگاهی به آپشن های سئات لئون

سئات لئون تنها هاچبک نشان سئات در بازار ایران به حساب می آید که قرار است توسط شرکت خودروسازان راین به صورت وارداتی در ایران عرضه شود.

نشان سئات یکی از خودروسازان مطرح اروپایی است که یکی از زیر مجموعه های ریشه دار گروه فولکس واگن به حساب می آمد و محصولات آن در بازارهای جهانی، طرفداران خاص خود را داشت. آزاد شدن واردات خودرو و رفع ممنوعیت واردات خودروهای خارجی باعث شد تا شرکت خودروسازان راین به سراغ هاچبک جذاب این نشان رفته و از سئات لئون را در ایران رونمایی کرده است.

همانطور که می دانید شرکت با اصالت اسپانیایی آشنا شویم لازم است بدانیم که سئات (SEAT) خودروساز اسپانیایی است که در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد و امروز به عنوان زیرمجموعه گروه فولکس واگن فعالیت می کند. این برند ابتدا با هدف صنعتی سازی اسپانیا شکل گرفت اما از سال ۱۹۸۰ و پس از پیوستن به فولکس واگن جایگاه پررنگ تری در بازار اروپا پیدا کرد.

تنها هاچبک سئات در بازار ایران چه امکاناتی دارد؟ نگاهی به آپشن های سئات لئون

برای آنکه بیشتر با تنها هاچبک سئات در بازار ایران آشنا شویم لازم است بدانیم که لئون مهم ترین محصول این شرکت در کلاس هاچ بک است که از سال ۱۹۹۹ تاکنون در چهار نسل عرضه شده و همواره نقش کلیدی در تثبیت نام سئات داشته است. نسل چهارم این خودرو که قرار است با راین به ایران بیاید از سال ۲۰۲۰ معرفی شده و برپایه پلتفرم MQB فولکس واگن توسه یافته است. از جمله خودروهایی که با لئون پلتفرمی مشترک دارند می توان به آئودی A3 و فولکس واگن گلف اشاره کرد. اما این هاچ یک اسپانیایی با چه امکانات در ایران عرضه می شود؟ در ادامه بیشتر به مشخصات و امکانات این خودرو می پردازیم.

مشخصات فنی سئات لئون

در محفظه موتور لئون یک پیشرانه سه سیلندر قرار گرفته است که از فناوری توربو شارژ و تزریق مستقیم سوخت استفاده می کند و در کنار آن نیز موتوری الکتریکی ۴۸ ولتی وجود دارد که مجموعه مید هایبرید را می سازد. موتور ۹۹۹ سی سی این خودرو می تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را با ترکیب موتور الکتریکی بسازد و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو برساند. صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۱۰.۶ ثانیه اعلام شده است و مصرف سوخت میانگین آن ۵.۵ لیتر یه ازای هر ۱۰۰ کیلومتر بوده و استاندارد آلایندگی یورو ۶ را پاس کرده است.

تنها هاچبک سئات در بازار ایران چه امکاناتی دارد؟ نگاهی به آپشن های سئات لئون

سیستم تعلیق این خودرو در بخش جلو مک فرسون است و در بخش عقب تورشن بیم، در مدل های فول آپشن سیستم تعلیق عقب به مولتی لینک مجهز می باشد.

امکانات ایمنی و رفاهی تنها هاچبک سئات در ایران

تنها هاچبک سئات در بازار ایران چه امکاناتی دارد؟ نگاهی به آپشن های سئات لئون

با اینکه این خودرو در بازارهای جهانی خودرویی اقتصادی و نه چندان گران قیمت به حساب می آید اما این موضوع باعث نشده است تا سطح پایینی از آپشن ها را در خودرو ببینیم. به عنوان مثال امکاناتی نظیر؛ شش کیسه هوا – سامانه کنترل پایداری الکتریکی – سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی – رادار خط خوان – رادار نقطه کور – اخطار برخورد از جلو، پنل تهویه اتوماتیک جلو – پنل تهویه سرنشینان عقب، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایشگر لمسی، پدل شیفتر، فرمان کمکی برقی و… تنها بخشی از آپشن های نسخه وارداتی سئات لئون است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمود گفت:

    بزرگترین ویژگیش این خواهد بود که صاحب اول و آخرش خودتی.
    بعد از دو سه سال هم روزی میرسه که با گریه سعی میکنی خریدار بعدی رو مجاب کنی نصف قیمت ازت بخره،
    سرنوشت آلفارومئو و اُپل در انتظارشه!

    ۴
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X