%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰

توقف تولید تیگو ۸ پرو اعلام شد

منتشر شده در 08 آذر 1402 ساعت 15:59
نویسنده سامان امانی
توقف تولید تیگو 8 پرو اعلام شد

مدیران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد که تیگو ۸ پرو پرمیوم دیگر مونتاژ نمی شود و این خودرو توقف تولید شده است.

به گزارش آخرین خودرو، شرکت مدیران خودرو به صورت رسمی و در اطلاعیه ای اعلام کرده است که به خاطر عدم وجود توجیه اقتصادی، تولید فونیکس تیگو ۸ پرو تیپ پرمیوم متوقف شده و مشتریان سامانه یکپارچه باید خودروهای جایگزین را انتخاب کنند. در حال حاضر تیگو ۸ پرو با پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDi تولید نمی شود و همچنان تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e پلاس در خط تولید مدیران خودرو حضور دارند.

حتماً ببینید: ویدیوی معرفی فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس در آخرین خودرو

تیگو ۸ پرو اولین محصول نشان فونیکس در بازار بود که همیشه قیمت گذاری آن حواشی زیادی را برای مدیران خودرو داشته است. پس از اینکه شورای رقابت قیمت این خودروی کراس اوور را کاهش داد، مدیران خودرو تصمیم گرفت که تولید این تیگو ۸ پرو را متوقف کند و دیگر سفارش گذاری قطعات آن را انجام ندهد. بنابراین از این پس نام تیگو ۸ با تیپ های پرو مکس و پرو e پلاس ادامه پیدا می کند.

به گفته مدیران ارشد مدیران خودرو و نمایندگی های این شرکت، بزودی طرح های تبدیل تیگو ۸ پرو پرمیوم به محصولات دیگر این شرکت اعلام خواهد شد. این احتمال وجود دارد که مشتریان به خرید خودروهایی مانند تیگو ۷ پرو مکس، فونیکس FX پرمیوم، تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e پلاس مجبور شوند.

فونیکس تیگو ۸ پرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر مجهز است. توان این پیشرانه ۱۹۷ اسب بخار با گشتاور 290 نیوتن متر است و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر توان را به چرخ های جلوی این کراس اوور ۷ نفره چینی می رساند. تیگو ۸ پرو جز محصولاتی است که به امکاناتی مانند رانندگی خودکار بین خطوط، دستیار راننده، رانندگی خودران سطح ۲.۵، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی هوشمند در ترافیک و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. منتظران ظهور گفت:

    نمایندگی های مدیران خودرو اصلا پاسخگو خرابی خودروهای منتاژی خود نیستن و با مشتری بدرفتاری میکنن سمت خود وهای مدیران خودرو نروید که گرفتار میشوید کیفیت خودروهاشون زیر صفر و خرابی زیاد داره

    ۳۴
    ۱۳
  2. حاجیان گفت:

    این تصمیم فقط به خاطر عدم صرفه اقتصادی است ولی اگر تعهدی داده اند خارج از انصاف است از تعهد خود شانه خال کنند بهتر است حداقل تا آخرین نوبت داده شده را تحویل دهند و بعد توقف تولید کنند آیا کمی هم طرف مردم و قشر متوسط باشید

    ۲۲
    ۲
  3. فرهنگی گفت:

    سلام
    واقعا بررسی کنید چند دستگاه با قیمت شورای رقابت فاکتور کردند و به مردم تحویل دادند از وقتی شورای رقابت قیمت را ۱ میلیارد و ۷۹۲ میلیون اعلام شد آمار فروش به قیمت چند دستگاه است؟ فروش قطره چکانی خودرو مافیای بازار خودرو را حذف نمی کند

    ۱۲
    ۰
    • ماشااله گفت:

      ماشینی که با هفتصد میلیون وارد می شود و بالای دو میلیارد می فروشند دیگر چه منتی است که سر مردم می گذارید هرچه به مردم ظلم کردی بسه ،!

      ۵
      ۰
  4. محسن گفت:

    مردم مظلوم چه تقصیری دارن به صرفه نبود چرا ثبت نام کردی.فقط حقه ای هست برای مجبور کردن مردم که ماشین گرونتر رو بخرن

    ۱۳
    ۱
  5. ساناز گفت:

    اینقدر بی شرف که حاضر نیستن یه ریال کمتر بدن ولی حاضرن توقف تولید کنن

    ۲۲
    ۰
  6. میثم گفت:

    انواع خودروهای تیگو از نظر کیفی نسبت به خودروهای داخلی خیلی سر هستند تنها مشکل بزرگ اینه که فقط می‌فروشند و به فکر تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش نیستند

    ۷
    ۰
  7. اسدی گفت:

    هیچ دولتی حریف مافیای خودرو در ایران نیست
    دولتها به مرور با به اصطلاح خودروسازان همراه میشن

    ۳
    ۰
  8. پارسا گفت:

    ببخشید یعنی به اینایی که اسمشون در اومده میدن؟ من موعد تحویلم ۱۴۰۳ هست

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X