%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰

تیپ جدید فولکس واگن ID.UNIX معرفی شد

منتشر شده در 24 مهر 1404 ساعت 12:58
نویسنده نیما ارفعی
عکاس حسین دلاور
ویدئو رضا چوکامی

شرکت ماموت خودرو به تازگی تیپ جدید فولکس واگن ID.UNIX را معرفی کرده است. در حال حاضر قرار است تا در کنار فولکس واگن ID.UNIX تیپ اولترا، تیپ جدید پیور (Pure) هم به بازار ایران عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، پیش از این ماموت خودرو فولکس واگن ID.UNIX را در تیپ اولترا به فروش می رساند. اما حال قرار است تا نمونه ارزان تر این کراس اوور برقی را در تیپ Pure عرضه کند. آی دی یونیکس تیپ پیور، ارزان ترین نسخه از این کراس اوور آلمانی و برقی مونتاژ چین است. گفته می شود که فولکس واگن ID.UNIX تیپ پیور با قیمت علی الحساب ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

مشخصات فنی آی دی یونیکس تیپ Pure

فولکس واگن ID.UNIX تیپ Pure در بحث قوای محرکه تفاوتی با نسخه اولترا ندارد. این خودرو به یک پیشرانه برقی در محور عقب مجهز است که ۲۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر تولید می کند. تعلیق جلوی ID.UNIX از نوع مک فرسون است و در بخش عقب آن تعلیق مولتی لینک دیده می شود. شتاب این نسخه در حالت استاندارد ۹.۳ ثانیه است. البته می توان شتاب ۷.۷ ثانیه ای را بر اساس ساختار تیپ اولترا در ID.UNIX تجربه کرد.

تیپ جدید فولکس واگن ID.UNIX پیور

در آی دی یونیکس تیپ پیور از نسل جدید باتری های فولکس واگن با فناوری LFP استفاده شده است. اما باتری تیپ پیور ظرفیت کمتری نسبت به نسخه اولترا دارد. آی دی یونیکس تیپ Pure با باتری ۵۳.۶ کیلووات ساعتی عرضه می شود که در چرخه CLTC می تواند پیمایش ۴۲۶ کیلومتر را داشته باشد. باید توجه داشت که با توجه به ترافیک، شیب روی، استفاده از سیستم تهویه و وزن سر بار خودرو پیمایش این خودرو به ۳۰۰ تا ۳۳۰ کیلومتر می رسد. این خودرو وزن خالص ۲۰۹۱ کیلوگرم را دارد تا حدی نسبت به نسخه اولترا سبک تر است. ماموت خودرو برای هر ID.UNIX تیپ پیور شارژر AC همراه در نظر گرفته است.

تیپ جدید فولکس واگن ID.UNIX پیور

امکانات فولکس واگن ID.UNIX تیپ Pure

فولکس واگن ID.UNIX تیپ Pure از نظر امکانات رفاهی در جایگاه پایین تری از نسخه اولترا قرار دارد. اما امکانات ایمنی مانند ۹ کیسه هوا، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، ترمز اضطراری و… در این خودرو همچنان وجود دارد. در تیپ Pure فولکس واگن ID.UNIX امکاناتی مانند گرمکن فرمان، صندلی های برقی جلو با حافظه، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، اتوپارک، نور پردازی کابین، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک تطبیقی، کروز کنترل تطبیقی، درِ صندوق عقب برقی، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی، سقف شیشه ای با کاور برقی، رادار تابلوخوان و… وجود دارد.

اما برخی ویژگی ها مانند دوربین ۳۶۰ درجه، زیر آرنجی عقب، هدآپ دیسپلی، شیشه دو جداره، تریم داخلی جیر، نور پردازی کابین کهکشانی، سیستم صوتی هارمن کاردن، گرمکن و ماساژور صندلی های جلو در این خودرو دیده نمی شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. امین گفت:

    اینا اثرات افزایش قیمت دلاره نسبت به یکماه گذشته هشتصد میلیون افزایش قیمت داشته! فروش آمده پایین! هیچکس خریدار نیست! مجبور شدن تیپ پایه رو وارد کنن!

    ۲
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X