%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰

قیمت مصوب فیدلیتی پرستیژ اعلام شد

منتشر شده در 22 دی 1402 ساعت 19:48
نویسنده رضا چوکامی
عکاس علیرضا پاداش
قیمت مصوب فیدلیتی پرستیژ اعلام شد

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور قیمت مصوب و نهایی فیدلیتی پرستیژ را اعلام کرد. این قیمت با محاسبه هزینه های جاری و اضافی تعیین شده است.

به گزارش آخرین خودرو، قیمت مصوب فیدلیتی پرستیژ یک میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. هنوز مشخص نیست که این قیمت برای تیپ ۵ نفره اعلام شده است و یا به تیپ ۷ نفره اختصاص دارد. آن طور که گفته می شود فروش رسمی فیدلیتی پرستیژ طی هفته های آتی توسط بهمن موتور آغاز می شود. احتمال دارد که عرضه این کراس اوور جدید مونتاژی در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی انجام شود.

نام خودروقیمت مصوب دی ۱۴۰۲ (تومان)
فیدلیتی پرستیژ۱.۵۴۶.۴۰۰.۰۰۰

پیشرانه فیدلیتی پرستیژ یک موتور ۱/۶ لیتری توربو شارژر مجهز به سیستم پاشش مستقیم است که فناوری AVL را دارد. این موتور توانایی به تولید ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس نیز در این خودرو از نوع ۷ سرعته اتوماتیک و دوکلاچه تر است که فناوری کمپانی گتراگ را دارد. این قوای محرکه در محصولاتی چون فونیکس تیگو ۷ پرو مکس، فونیکس FX، فونیکس تیگو ۸ پرو و… دیده می شود.

در این کراس اوور امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانورامیک، دوربین ۳۶۰ درجه، در صندوق برقی با سنسور پا، تهویه اتوماتیک دو کاناله، استارت دکمه ای، صندلی های برقی ردیف جلو به همراه گرم کن و سردکن، حافظه صندلی راننده، نورپردازی کابین، فناوری پاکسازی هوای کابین به همراه یونیزاسیون، پدل شیفتر، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار خطی، رادار نقطه کور، نگه داشتن هوشمند خودرو بین خطوط، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ترمز اضطراری اتوماتیک، اخطار برخورد از عقب، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ثبت وقایع، فناوری LED چراغ ها، تنظیم حالت رانندگی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی و… وجود دارد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. تفکر گفت:

    خبر نگار خودرو عزیز

    اگر هدف شما تهیه یک مجله خودرو است ،محتوای شما نارسا است
    وقتی فقط به ماشین های وارد شده توسط شرکت ها میپردازید ( بیشتر به کار سفارشی می ماند)
    بجای پرداختن به تحولات خودرو های روز دنیا ، نه پیشرفت های تکنولوزی صنعت خودرو….

    حتی پارامتر های مهمی همچون وزن مکرارا( که نسبت آن به قدرت ماشین است که تنهااهمیت دارد نه قدرت تنها!!!) یا شاید تعمدا فراموش میشود بیان شود.

    یا عنوان کردن نوع سیستم تعلیق فراموش میگردد ، مهمترین فاکتور های تعیین کننده ارزش این خودرو ها گفته نمیشود!

    وقتی از گفتن و پرداختن به اینکه خودرو X نوعی
    سیستم تعلیق مولتی لینک ندارد و تنها یک تورشن بیم ارزان است خوداری میکنید ،
    چطور میشود توقع داشت وارد کننده یا مونتاژ کننده این همیت را قائل شود و ماشین دارای سیستم تعلیق مقبول را ارائه کنه

    اول از خودتان شروع کنید
    بعد منتقد عدم انجام وظایف دیگران شوید

    ۵
    ۰
  2. الیاس پیام عسکری گفت:

    اول قیمت بازار رو نزدیک عید میبرند بالا بعد قیمت کارخانه رو به قولی نزدیک به بازار می‌کنند و بعد می‌فروشند به ملت و بعد بازار تحت فشار ملت میاد پایین .آنجا هست که مشخص میشه کارخانه چه ظلمی به ملت کزده و بعد دولت به حساب میاد حق ملت بگیره شرکت رو جریمه میکنه.یک پرسه تکراری که فقط به ملت بیچاره اجحاف می‌کنند.والا بلا تین ملت بیچاره دشمن شما نیستند

    ۴
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X